הסנטימנט הצרכני בארה"ב איכזב: ירד לרמה הנמוכה ביותר מזה 5 חודשים
לאחר שהתברר כי מדד המחירים ליצרן ירד ב-0.1% בחודש פברואר, הסנטימנט הצרכני התפרסם והעיד על חששות הצרכן האמאריקני
הצרכן האמריקני מודאג. הסנטימנט הצרכני של אוניברסיטת מישיגן ירד היום לרמה הנמוכה ביותר מאז חודש נובמבר של שנת 2012. הנתון הציג קריאה של 79.9 נקודות.
הנתון הנוכחי, הראשון מבין שניים לחודש מרץ, ירד ב-1.7 נקודות לעומת הנתון המסכם של חודש פברואר אשר עמד על 81.6 נקודות. הכלכלנים מוול סטריט ציפו לראות כי הסנטימנט של הצרכנים השתפר והנתון יציג קריאה של 81.8 נקודות.
החברה הסינית שזינקה 9.8% בניו יורק לאחר דו"ח חיובי במיוחד
היום מתקיים בוול סטריט מסחר מקוצר כאשר הוא מסתיים בשעה 19:00 בעקבות חג ההודיה. אם כי לעיתים גם מסחר מקוצר ישנן תנועות חריגות במסחר. מניית חברת סיטריפ (Ctrip) זינקה 10.8% במסחר ברקע לפרסום הדו"ח הרבעוני שלה. בנוסף מניית החברה זכתה להעלת דירוג מקרב אנליסטים. סיטריפ הינה חברה בעלת אתר לרכישת חופשות בסין והנהלתה ממוקמת בהונג קונג (סימול: CTRP).
בשורה התחתונה החברה הרוויחה 17 סנט למניה, לעומת צפי השוק שעמד על 11 סנט. בשורה העליונה החברה הכניסה 835.5 מיליון דולר, לעומת צפי שוק של 801.8 מיליון דולר. החברה מסרה כי מכירת כרטיסי הנסיעות צמחה ב-101% בתוך שנה. בתוך כך, HSBC העלו את דירוג מניית החברה לרמה של "רכוש" מ"החזק". יעד מחיר מניית החברה עלה מ-53 דולר ל-46.
סיטריפ הודיעה כי חתמה על הסכם עם חברת סקיסקנר (Skyscanner), שתרכוש את אתר החופשות הסקוטי. שווי הרכישה עומד על 1.74 מיליארד דולר.
מניית חברת סיטריפ עלתה מתחילת השנה כ-23%. מתוך כך שווי השוק שלה מגיע לכ-34 מיליארד דולר.
