סודהסטרים מדווחת תוצאותיה: הכנסות החברה גדלו ב-29% ל-144 מ' ד'

דניאל בירנבאום, מנכ"ל סודהסטרים: "אנו מסכמים רבעון שיא נוסף לחברה שכלל מכירות של 1.2 מיליון מכשירים, המשך צמיחה משמעותית בארה"ב ובאירופה, ובמקביל הגיעה החברה לרווחיות שיא".
דניאל קביליו | (3)

סודהסטרים אינטרנשיונל בע"מ היצרנית המובילה של מערכות ביתיות להכנת משקעות מוגזים דיווחה היום על תוצאותיה לרבעון השלישי ול-9 חודשים הראשונים של 2013. הכנסות סודהסטרים ברבעון השלישי של 2013 צמחו ב-28.5% ל-144.6 מיליון דולר, בהשוואה ל-112.5 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. ההכנסות בארה"ב צמחו ב-36% ל-45.6 מיליון דולר, וההכנסות במערב אירופה זינקו ב-44% ל-75.6 מיליון דולר לעומת הרבעון המקביל אשתקד. החברה מדווחת כי ברבעון השלישי של 2013, ההכנסות ממכירת מכשירים צמחו ב-34% ל-62.5 מיליון דולר בהשוואה ל-46.5 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. ההכנסות ממכירת מוצרים מתכלים (מילויי גז וסירופים) עלו ברבעון השלישי של 2013 ב-26% ל-79.1 מיליון דולר בהשוואה ל-63 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. מבחינת הרווח הנקי, ברבעון השלישי של 2013 רשמה סודהסטרים רווח נקי מתואם של 19.3 מיליון דולר (0.90 דולר למניה בדילול מלא), לעומת 18.2 מיליון דולר (0.87 דולר למניה בדילול מלא) ברבעון המקביל אשתקד. הרווח נקי החשבונאי הסתכם ב-16.4 מיליון דולר (0.76 דולר למניה בדילול מלא), בהשוואה לרווח נקי של 16.8 מיליון דולר (0.80 דולר למניה בדילול מלא) ברבעון המקביל אשתקד. דניאל בירנבאום, מנכ"ל סודהסטרים, ציין: "ברבעון השלישי של השנה המשכנו לקדם את מטרתנו העיקרית שהיא להרחיב את בסיס הלקוחות שלנו בארבעים וחמישה השווקים בהם מוכרת החברה. אנו רואים ביקוש הולך וגדל למוצרינו החדשניים וממשיכים להוביל את שוק המשקאות המוגזים הביתי המבסס את מעמדו כאלטרנטיבה אמיתית למשקאות המוגזים הארוזים. השינוי המתחולל בהתנהגות הצרכנים מהווה בסיס איתן להמשך הגידול בהכנסות החברה וברווחיה בשנים הבאות".

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    עמית 30/10/2013 22:01
    הגב לתגובה זו
    המשקיעים ציפו לאחוז גדילה גדול יותר. המניה מתומחרת לפי זה. ולכן היא יורדת.
  • 2.
    מה קורה 30/10/2013 20:09
    הגב לתגובה זו
    why the stock is going down ?
  • 1.
    מרוויחה עם עתיד ונופלת כעת במסחר? (ל"ת)
    מה קורה 30/10/2013 19:04
    הגב לתגובה זו

לא בגלל הבלונד:למה פייסבוק מעוניינת לרכוש את ווילדפייר עבור 250 מיליון דולר?

כאשר ענקיות האינטרנט רוכשות חברות מדיה על מנת למנף או על מנת למדל את פעילותם לכדי מזומנים - פייסבוק לא שונה, אבל יש לה המון מזומנים כדי לעמוד באותה מטרה בדיוק
עידן קייסר |

מספר שבועות לאחר שאורקל (סימול: ORCL) קנתה את 'ויטרו' (Vitrue) בסכום של 300 מיליון דולר, ולאחר שסיילספורס.קום רכשה את 'באדי-מדיה' עבור 700 מיליון דולר - השמועה החדשה מביזנס אינסיידר היא ש'ווילדפייר' היא החברה הבאה להימכר לענקית אינטרנט. ווילד פייר (Wildfire), החברה של ויקטוריה ראנסום החיננית מניו זילנד, מתארת עצמה כ"כלי קל לשימוש וחזק המאפשר לך להצמיח, להפעיל ולייצר כסף מהקהל שלך בלינקדאין (סימול: LNKD), טוויטר, יוטיוב ופייסבוק (סימול: FB)" באתר האינטרנט שלה. הביזנס אינסיידר טוען כי פייסבוק ומארק צוקרברג הם המחזרים העיקריים אחר החברה של ויקטוריה ראנסום מניו זילנד. בשמועה זו יש מעט הגיון, זאת לאחר שפייסבוק צריכה בעצם למצוא דרך בה המשווקים שלה ייצרו כסף מדחיפת מוצרים כמו ווילדפייר דרך פרסום בכלים החינמיים של פייסבוק. גולדמן זאקס (סימול: GS) הוא הבנק המספק שירותים לווילפייר, ונראה כי הוא דוחף את לקוחותו לקבל הצעות רכישה נוספות מקונים אפשריים. הצדדים המעורבים סרבו להגיב לידיעה, וסכומים פוטנציאלים לעסקה טרם התגלו, אך המספר 250 מיליון דולר הוא סכום ספציפי עליו שמעו בביזנס אינסיידר.