אמזון פותחת במתקפה על נטפליקס: מרחיבה את שירותי הצפייה הישירה

בעוד שנטפליקס צפויה לפרסם דוחות היום לאחר המסחר, אמזון מכריזה ששרותי הצפייה הישירה שלה מצליחים בקרב הגולשים ומהווים איום על נטפליקס
שרות Bizportal |

האם אמזון מנסה לקחת מאור הזרקורים של נטפליקס? אמזון (סימול: AMZN) הכריזה היום (ב') שסדרות המקור החדשות שפרסמה באתר נחלו הצלחה רבה בקרב הגולשים. אמזון השיקה פיילוטים ל-14 סדרות חדשות בשירות הצפייה הישירה שלה ובשלושת הימים האחרונים זכו סדרות אלה לפופולריות רבה.

היום אמורה נטפליקס (סימול: NFLX), חברת הטלוויזיה האינטרנטית הפופולרית בארה"ב, לדווח את תוצאותיה לרבעון הראשון, והמשקיעים מתרכזים בנתוני הצפייה של הסדרה המהוללת House of Cards. בציפיה לדוחות, מניות החברה טסות מעלה ולאחרונה רשמו עליה של 6%. האנליסטים מצפים לרווח של 18 סנט למניה ולשורת הכנסות של 1.02 מיליארד דולר, כך לפי FactSet. בנוסף, אומר אנדי הרגריבס, אנליסט ב-Pacific Crest, החברה הוסיפה 1.74 מיליון מנויים חדשים בארה"ב ועוד 1.1 מיליון מנויים מחוץ למדינה.

אמזון לא דיווחה על נתוני צפייה מדויקים בסדרות האינטרנטיות וכנראה גם לא תדווח, אם לשפוט לפי העבר. חברת הקניות האינטרנטית המצליחה מעולם לא פרסמה את כמות מנויי ה-Prime שלה, או את נתוני מכירות הקינדל. אמזון צפויה לפרסם את דוחותיה הרבעוניים ביום חמישי הקרוב.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה