ירדה 39% השנה: HP בצרות? המנכ"לית גרפה סכום של 15 מיליון ד'
עד כה השלימה החברה 5 רבעונים רצופים של הפסדים, שנובעים בעיקר מכשלים בניהול וממעידות אסטרטגיות
שנה לא קלה עברה על יצרנית המחשבים הענקית, HP (סימול: HPQ), וזו איבדה 39% מערכה ב-12 חודשים. למרות המצב העגום, הרוויחה המנכ"לית, מג ויטמן, סכום לא מבוטל של 15.4 מיליון דולר. נציין כי התגמול הזה מהווה כ-70% מהתגמול שהייתה אמורה לקבל ויטמן, זאת בשל ההפסד שהציגה החברה בתום שנת הכספים שלה.
ב-2011 גרפה ויטמן לכיסה מיליון דולר, בתוספת של 1.7 מיליון דולר כבונוס שהוענק לה. בשנה הנוכחית קיבלה המנכ"לית שכר של 7 מיליון דולר ובונוס נוסף בסך של 6.4 מיליון דולר.
עד כה השלימה החברה 5 רבעונים רצופים של הפסדים, שנובעים בעיקר מכשלים בניהול וממעידות אסטרטגיות. החברה אף הגישה ב-1/1 דו"ח לרשות ניירות הערך האמריקנית, שם ציינה כי כמה ממוצריה צפויים לרדת מפס הייצור במידה ולא יעמדו ביעדים שהוצבו בפניהם.
- 3.חיים 12/01/2013 23:26הגב לתגובה זוהיא עסקה בפךח התעשייתי והרפואי .כשנכנסה לפלח הפרטי הלכה והתדרדרה. מוצריה אינם כל כך טובים כפי שטוענת.מספיק לציין את מדפסות ה-Low-end הגרועות שלה,
- 2.לא השכילו להבין שהמחשבים הניידים יוחלפו ע''י טאב (ל"ת)אבי 12/01/2013 21:06הגב לתגובה זו
- 1.מנייה גרועה, וחברה שבארץ מתייחסת חרא לעובדיה (ל"ת)ירון 12/01/2013 18:58הגב לתגובה זו