ירדה 39% השנה: HP בצרות? המנכ"לית גרפה סכום של 15 מיליון ד'

עד כה השלימה החברה 5 רבעונים רצופים של הפסדים, שנובעים בעיקר מכשלים בניהול וממעידות אסטרטגיות
סהר אביב | (3)

שנה לא קלה עברה על יצרנית המחשבים הענקית, HP (סימול: HPQ), וזו איבדה 39% מערכה ב-12 חודשים. למרות המצב העגום, הרוויחה המנכ"לית, מג ויטמן, סכום לא מבוטל של 15.4 מיליון דולר. נציין כי התגמול הזה מהווה כ-70% מהתגמול שהייתה אמורה לקבל ויטמן, זאת בשל ההפסד שהציגה החברה בתום שנת הכספים שלה.

ב-2011 גרפה ויטמן לכיסה מיליון דולר, בתוספת של 1.7 מיליון דולר כבונוס שהוענק לה. בשנה הנוכחית קיבלה המנכ"לית שכר של 7 מיליון דולר ובונוס נוסף בסך של 6.4 מיליון דולר.

עד כה השלימה החברה 5 רבעונים רצופים של הפסדים, שנובעים בעיקר מכשלים בניהול וממעידות אסטרטגיות. החברה אף הגישה ב-1/1 דו"ח לרשות ניירות הערך האמריקנית, שם ציינה כי כמה ממוצריה צפויים לרדת מפס הייצור במידה ולא יעמדו ביעדים שהוצבו בפניהם.

הוספת תגובה
3 תגובות | לקריאת כל התגובות

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    חיים 12/01/2013 23:26
    הגב לתגובה זו
    היא עסקה בפךח התעשייתי והרפואי .כשנכנסה לפלח הפרטי הלכה והתדרדרה. מוצריה אינם כל כך טובים כפי שטוענת.מספיק לציין את מדפסות ה-Low-end הגרועות שלה,
  • 2.
    לא השכילו להבין שהמחשבים הניידים יוחלפו ע''י טאב (ל"ת)
    אבי 12/01/2013 21:06
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    מנייה גרועה, וחברה שבארץ מתייחסת חרא לעובדיה (ל"ת)
    ירון 12/01/2013 18:58
    הגב לתגובה זו