רווחיה של בורגר קינג צנחו ב-83%; ההכנסות - 451 מיליון דולר

במקביל אמרה הרשת כי בכוונתה למכור כמעט את כל המסעדות שבבעלותה לזכיינים עד סוף השנה והסבירה כי אסטרטגיה זו עוזרת לבודד את המסעדות מתנודתיות מחירי הסחורות ומספקת זרם הכנסות יציב יותר
סהר אביב |

חברת המזון המהיר הגדולה, בורגר קינג (סימול: BKW), פירסמה היום את דו"חותיה לרבעון ה-3, והציגה רווח מאכזב שהציג ירידה בעקבות הרוח הנגדית מכיוון המט"ח. לעומת זאת, התפריט החדש שבנתה בורגר קינג ממשיך להגביר את קצב המכירות ואת תנועת הלקוחות.

ענקית המזון המהיר דיווחה על רווח בסכום של 6.6 מיליון דולר, כ-2 סנט למניה, זאת לעומת התקופה המקבילה אשתקד, בה עמד הרווח על 38.8 מיליון דולר, עם רווח של 11 סנט למניה. ההכנסות של בורגר קינג עומדות, על פי הדו"ח, על 451 מיליון דולר, ירידה של 26% מהשנה שעברה.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה

החברה הסינית שזינקה 9.8% בניו יורק לאחר דו"ח חיובי במיוחד

אלמוג עזר |
נושאים בכתבה עליות
היום מתקיים בוול סטריט מסחר מקוצר כאשר הוא מסתיים בשעה 19:00 בעקבות חג ההודיה. אם כי לעיתים גם מסחר מקוצר ישנן תנועות חריגות במסחר. מניית חברת סיטריפ (Ctrip) זינקה 10.8% במסחר ברקע לפרסום הדו"ח הרבעוני שלה. בנוסף מניית החברה זכתה להעלת דירוג מקרב אנליסטים. סיטריפ הינה חברה בעלת אתר לרכישת חופשות בסין והנהלתה ממוקמת בהונג קונג (סימול: CTRP).  בשורה התחתונה החברה הרוויחה 17 סנט למניה, לעומת צפי השוק שעמד על 11 סנט. בשורה העליונה החברה הכניסה 835.5 מיליון דולר, לעומת צפי שוק של 801.8 מיליון דולר. החברה מסרה כי מכירת כרטיסי הנסיעות צמחה ב-101% בתוך שנה. בתוך כך, HSBC העלו את דירוג מניית החברה לרמה של "רכוש" מ"החזק". יעד מחיר מניית החברה עלה מ-53 דולר ל-46.  סיטריפ הודיעה כי חתמה על הסכם עם חברת סקיסקנר (Skyscanner), שתרכוש את אתר החופשות הסקוטי. שווי הרכישה עומד על 1.74 מיליארד דולר.  מניית חברת סיטריפ עלתה מתחילת השנה כ-23%. מתוך כך שווי השוק שלה מגיע לכ-34 מיליארד דולר.