מהו המוצר שעשוי לשנות את יאהו? "מאות מליוני משתמשים ביום"

מלבד הניוז פיד של פייסבוק ודף הבית של גוגל, יאהו הוא האתר הפופולרי ביותר ברשת. על פי ComScore, כ-170 מיליון אנשים מבקרים באתר מדי יום
סהר אביב |

במהלך עונת הדו"חות הראשונה בה מכהנת מאריסה מאייר כמנכ"לית יאהו (סימול: YHOO), הודיעה זו כי היא מתכננת להתרכז בהפקת מוצרים שהמשתמשים יהפכו לחלק מההרגלי היום יום שלהם.

על פי הביזנז אינסיידר, המאמצים הגדולים לקראת המטרה מופנים כלפי פרויקט שצפוי להיקרא "Project Homerun" ויוצג בדף הבית של יאהו, שיעוצב מחדש. מלבד הניוז פיד של פייסבוק (סימול: FB) ודף הבית של גוגל (סימול: GOOG), יאהו הוא האתר הפופולרי ביותר ברשת. על פי ComScore, כ-170 מיליון אנשים מבקרים באתר מדיי יום.

יאהו צפויה להתחיל לגלגל החוצה את הגרסה המעוצבת של אתר הבית שלה ל-1% עד 2% מהמשתמשים החל מנובמבר, על פי המקורות. לאחר מכן, יעברו 4 שבועות של בדיקות וניתוחים, כאשר לבסוף תשיק יאהו את דף הבית המחודש לכלל הגולשים בארה"ב לא לפני ה-1 בדצמבר. על פי ביזנס אינסיידר, משימת העיצוב החדש "תיצור חוויה רגילה, רלוונטית שתעזור לנו להכניס מאות מיליוני משתמשים לאתר כל היום, כל יום".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה