ה'דלת המסתובבת' ביאהו: רוס לוינסון הוא המנכ"ל החדש בפועל, סוף סוף יאהו קלעה?
היום (ב') פורסם בסוכנויות הידיעות כי לאחר ארבעה חודשים בלבד כמנכ"ל 'יאהו' (סימול: YHOO),סקוט תומפסון יעזוב בעקבות אי-בהירות בקורות חייו. רוס לוינסון, שתפקד עד כה כיו"ר המדיה של 'יאהו' הוא כרגע האדם הבכיר ביותר בחברה, וככל הנראה הוא מנסה לבצע מהלך על-מנת להפוך למנכ"ל 'יאהו' באופן קבוע.
על-פי הביוגרפיה של קורות חייו ב'יאהו', רוס לוינסון "אחראי על כל ההיבטים של עסקי המדיה הדיגיטלית של החברה, הכוללים אסטרטגיה וחזון, מוצרים ,שותפויות, הנדסה ויצירת תוכן". מינויו של תומפסון כמנכ"ל 'יאהו' בינואר השנה, הגיע להרבה אנשים במפתיע, היות שהיה נשיא בחברת 'פיי-פאל', שעוסקת בסקטור התשלומים באינטרנט אך לא בתחום התקשורת והפרסום.
לוניסון, לעומתו, מבין את תחום התקשורת על בוריו, בין השאר, כיוון שהיה בעבר נשיא המדיה האינטרנטית ב'פוקס-ניוז'. רוס לוינסון הגיע ליאהו בסוף שנת 2010 לכהן כמנהל בכיר בשוק האמריקאי ע"י קרול ברטז. נכון להיום, לוינסון הינו המנהל של עסקי המדיה הדיגיטלית בשווקים הבינלאומיים, ואחראי על פרסום בשווי של מיליארדי דולרים ביאהו.
ההצלחה שהכי מזוהה עם המנכ"ל החדש המכהן, רוס לוינסון, היא הרכישה של 'מיספייס' בסך של יותר מחצי מיליארד דולר. נזכיר כי באותה תקופה 'מייספייס' הייתה בעלת שיעורי צמיחה הגבוהים ביותר וזאת לפני כניסתה של 'פייסבוק' לאותו תחום. לוינסון יצטרך לערוך 'אודישנים' לנושאי משרה רבים פוטנציאלים, אפשר להאמין כעת, כי וועדת האיתור תבדוק הפעם עד תום את קורות חייו של כל מועמד.