המחליף של סלאח? ליברפול מעוניינת ב"מסי היפני" - זהו תג המחיר
רוצה להתחזק: טרם פתיחת החלון ההעברות של החורף, גיששה ליברפול בסביבתו של כוכבה היפני של ריאל סוסיאדד, טאקה קובו, שהבהיר כי מטרתו היא להישאר בספרד לפחות עד הקיץ.
הקיצוני בן ה-22 גדל במחלקת הנוער של ריאל מדריד שם הודבק לו הכינוי "מסי היפני", ולאחר שלא הצליח להשתלב בקבוצה הבוגרת נשלח לסבב השאלות בליגה הספרדית, כשבקיץ 2022 חתם בסוסיאדד עבור 6.5 מיליון אירו בלבד.
טאקה קובו (ריאל סוסיאדד טוויטר)
מאז היפני פשוט פורח: העונה הוא הוביל את קבוצתו למקום השישי בלה ליגה, כשהוא תורם 6 שערים ו-3 בישולים ב-18 משחקים, כשבליגת האלופות העפילה הקבוצה הספרדית לשמינית הגמר מהמקום הראשון בשלב הבתים, לאחר שהוגרלה לבית קשה עם אינטר, בנפיקה ורד בול זלצבורג.
- מעל 50 מיליון אירו: נחשף תג המחיר של גרינווד שהואשם באונס
- יציאה בהשאלה? היהלום של ריאל מדריד כבש אמש שער בכורה - מה שוויו?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לאחרונה סירב קובו לחוזה עתק מאל נאסר הסעודית, עם שכר של 20 מיליון אירו בעונה. הקיצוני נמצא בפנקסן של עוד מספר קבוצות פרמייר ליג, כשגם אלופת איטליה נאפולי עוקבת אחריו מקרוב.
שוויו של היפני קפץ לאחרונה ל-60 מיליון אירו, כשבמעמד החתימה בקבוצה הבאסקית עמד שוויו של קובו על 7.5 מיליון אירו. הקיצוני מחזיק בסעיף שחרור זהה לשוויו, כשלריאל מדריד זכות ראשונים עליו, במידה ותרצה להחזירו לקבוצה. הבלאנקוס דאגו גם ל50% ממכירה עתידית של השחקן, כשבמידה ויוחלט כי הם רוצים לקנות אותו בחזרה, יאלצו לשלם עליו כמחצית מסעיף השחרור שלו.
בחזרה לליברפול, יורגן קלופ ישמח להחתים את קובו כמחליף פוטנציאלי למוחמד סלאח, שעשוי לעבור למפרץ בקיץ הקרוב. לפני כחצי שנה סירבה ליברפול להצעת ענק בשווי 150 מיליון אירו עבור המצרי בן ה-31, אך לפי הדיווחים בסעודיה לא יאמרו נואש וינסו להחתים את קשר הכנף פעם נוספת, כשלאדומים יהיה קשה לעמוד בדרכו.
- מותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
- ריאל מדריד: מהלך כלכלי היסטורי של מועדון הפאר הספרדי
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- מותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On...
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
