תשע קבוצות בארבע שנים: כמה זמן החזיק ניר ברקוביץ' במועדונים שאימן?
לאחר קדנציה שלישית ובפעם השנייה, ניר ברקוביץ' פוטר אמש (שבת) ממשרת המאמן בהפועל אום אל פאחם, שמשחקת בליגה הלאומית. המאמן הישראלי ואחיו של אייל ברקוביץ' אימן עד כה 7 קבוצות בשבע שנים (והחליף 9 קבוצות ב-4 שנים), וכעת יחפש לעצמו משרה במועדון אחר. הפיטורים לא באו במפתיע, לאחר פתיחת עונה מזעזעת מצד קבוצתו לשעבר של המאמן, שלא ניצחה אף אחד מתשעת המשחקים האחרונים שלה.
ברקוביץ' בן ה-40 התחיל את קריירת האימון שלו בקבוצת הנוער של עירוני ראשון לציון, ולאחר מכן עבר לאמן את קבוצת הבוגרים, במשך שנתיים - פרק הזמן הארוך ביותר בקריירה שלו. המאמן עמד על הקווים ב-59 משחקים בליגה הלאומית, מ-2016 עד 2018.
לאחר שעזב את ראשל"צ, החלו הסקנדלים בקריירת האימון של ברקוביץ', שחתם בהפועל רמת גן - אותה אימן ב-6 משחקים בלבד, כשלאחר מכן חזר להפועל ראשון לציון, אותה אימן עד סוף העונה ב-14 משחקים נוספים.
ב-2019 חתם המאמן בהפועל אום אל פאחם, מה שהיווה את הקדנציה הראשונה מתוך שלוש שלו. לאחר 15 משחקים וניצחון סנסציוני אחד על מכבי תל אביב בסיבוב ח' של גביע המדינה, פוטר ברקוביץ' מהמועדון וניסה את מזלו במכבי אחי נצרת. ברקוביץ' הצליח לסיים את העונה עם הקבוצה, כשהעתיד נראה מזהיר - אך לאחר חמישה מחזורים מפתיחת עונת 20/21 פוטר המאמן במחצית המשחק נגד הפועל איכסל בעקבות סכסוך עם ההנהלה.
- "אין תשלומי פרוטקשן אצל קבלנים של רני צים"
- רני צים נכנס לייזום למגורים; השותף: פרויקטור הקורונה במגזר הערבי
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ימצא קבוצה חדשה? ברקוביץ' (צילום: הפועל אום אל פאחם)
לאחר מכן ברקוביץ' החליט כנראה כי זהו הזמן להשתדרג לליגת העל, וקיבל את המפתחות לבני יהודה. אך במפתיע (או שלא במפתיע), בעלי המועדון דאז, ברק אברמוב, החליט לפטרו לאחר ארבעה מחזורים - בעקבות מילות נאצה שיצאו מפיו של המאמן כלפי פרשן הטלוויזיה לירן שטראובר.
ולאחר שחשבנו כי זה השיא, ברקוביץ' החליט לחזור למקום בו הוא מרגיש בבית - הפועל אום אל פאחם, רק שלאחר 24 שעות ומשחק אחד במשרה החליט להתפטר, בשל "סיבות אישיות".
- הדור הבא של הפורמולה 1: תחרות של רכבי מירוץ אוטונומיים
- עוד עונה אבודה לפרארי: מתחים בצוות, ביקורת מההנהלה ועתיד לא ברור להמילטון
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- עידן עופר מממש את חלקו באתלטיקו מדריד עם רווח של מעל 600...
ב-2021 מונה לתפקיד מאמן סקציה נס ציונה, ונחל הצלחה מסחררת כשעלה עם המועדון לליגת העל, לאחר שנתיים של היעדרות. בעונתו הראשונה אימן כ-34 משחקים, ובעונה השנייה במועדון החליט המאמן כי הספיק לו, חתם בהפועל חדרה, ולאחר שבוע חזר בו מהחלטתו והאריך את חוזהו בנס ציונה. בשלהי 2022 התפטר, ובאותו היום חתם בעירוני קריית שמונה, אותה אימן למשך חודשיים בלבד ב-8 משחקים.
- 7.עותניאל 11/12/2023 12:19הגב לתגובה זומאמן הרמת ליגה למקומות עבודה היה שחקן גרוע ומאמן עוד יותר גרוע לא מתאים לנוף המאמנים יאללה הביתה
- 6.צבר וותיק 11/12/2023 00:50הגב לתגובה זומחליף קבוצות כמו גרביים ומקבל את החוזה שלו עד לסיום העונה .במידה ומצליח לקבל את החוזה גם בפטורין אז הוא אדם חכם מאוד שלא באמת חשובה לו הקבוצה או הכדורגל אלא ההישרדות הכלכלית שלו והוא מצליח בענק.מעניין מי הקבוצה הבאה שתשלם לו ....
- 5.בוני 10/12/2023 22:19הגב לתגובה זוגן הטמטום שרוש במשפחה...
- 4.מאמן אידיוט ועוד יותר אידיוט מי שממנה אותו (ל"ת)אליהו ענבים 10/12/2023 13:15הגב לתגובה זו
- 3.אפס שבגד באידיאולוגיה של הקבוצה בה גדל (ל"ת)שלמה 10/12/2023 10:08הגב לתגובה זו
- 2.גיל 10/12/2023 09:24הגב לתגובה זופח
- 1.רןן 10/12/2023 09:22הגב לתגובה זוסתם אידיוט שלא מבין כדורגל.
אליפות A2RL. קרדיט: יח"צהדור הבא של הפורמולה 1: תחרות של רכבי מירוץ אוטונומיים
לראשונה בעולם, אליפות A2RL הציגה שישה רכבים אוטונומיים על מסלול אחד, בגרנד פיינל עם מהירויות של מעל 250 קמ"ש, עקיפות נועזות ובינה מלאכותית שמקבלת החלטות בזמן באמת; TUM הגרמנית זכתה שוב בתואר וזכתה ב-2.25 מיליון דולר; במרוץ אדם נגד מכונה, דניאיל קוויט ניצח את האלגוריתם בפער של 1.58 שניות בלבד
עולם המרוצים האוטונומיים עשה קפיצה משמעותית לעבר העתיד באבו דאבי, כאשר אליפות A2RL קיימה את הגרנד פיינל העולמי הראשון בהיסטוריה שכלל שישה רכבי מרוץ אוטונומיים לגמרי על אותו מסלול. האירוע, שהתקיים במסלול יאס מרינה כחלק משבוע האוטונומיה של אבו דאבי (ADAW),
ריכז טכנולוגיות קצה, הנדסה פורצת דרך ומופע מרהיב של בינה מלאכותית שמנווטת, מאיצה ומבצעת עקיפות בדיוק של אלפיות השנייה. כ-8,000 צופים מילאו את הטריבונה וצפו ברגע היסטורי של ממש, שבו טכנולוגיות שעד לא מזמן היו בתחום המחקר הפכו למציאות דוהרת.
הגרנד
פיינל הפגיש בין שש מהקבוצות החזקות בעולם: TUM ואונימורה (Unimore) מאיטליה, Kinetiz ו-TII Racing מהאמירויות, PoliMOVE האיטלקית ו-Constructor מגרמניה. כבר מההקפה הראשונה היה ברור שהמרוץ הזה אינו רק הדגמה של טכנולוגיה, אלא קרב אמיתי. TUM, שזינקה מהפול פוזישן,
מצאה את עצמה תחת לחץ של Unimore שהציגה קצב יוצא דופן ועקפה אותה כבר בפנייה השישית של ההקפה השנייה.
שתי המכוניות התנהלו זה לצד זו לאורך 10 ההקפות הבאות במהירויות שהגיעו ל–250 קמ"ש, כאשר הפער ביניהן עמד על פחות משנייה רוב הזמן. באמצע המרוץ, ניסיון
עקיפה של Unimore מול Constructor הסתיים בהתנגשות שהוציאה את שתי המכוניות מהמסלול. TUM ניצלה את האירוע, חזרה לראש הדבוקה ולא איבדה את ההובלה עד לקו הסיום. למרות התאונה, Unimore רשמה את הסיבוב המהיר ביותר בתחרות כולה.
אחת עשרה קבוצות מכל העולם השתתפו בעונה השנייה של האליפות, שהתמודדו על פרס כולל של 2.25 מיליון דולר. הגמר הגדול השנה סימן לא רק הישג טכנולוגי מרשים אלא גם אבני דרך הנדסיות המקרבות את עולם הרכב האוטונומי לשימושים יומיומיים, מנסיעה עירונית ועד ליישום
תעשייתי.
- עוד עונה אבודה לפרארי: מתחים בצוות, ביקורת מההנהלה ועתיד לא ברור להמילטון
- נפרד מרד בול עם 80 מיליון אירו; מה היעד הבא?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
פייסל אל בנאי, יועצו של נשיא איחוד האמירויות והוגה תחרות A2RL, תיאר את האירוע כ"מתקן ניסוי שמאיץ את עתיד המערכות האוטונומיות". לדבריו, "האליפות מוכיחה כיצד שילוב של שאפתנות מדעית ותחרותיות מוביל לפריצות דרך בקצב מסחרר".
אליפות A2RL. קרדיט: יח"צהדור הבא של הפורמולה 1: תחרות של רכבי מירוץ אוטונומיים
לראשונה בעולם, אליפות A2RL הציגה שישה רכבים אוטונומיים על מסלול אחד, בגרנד פיינל עם מהירויות של מעל 250 קמ"ש, עקיפות נועזות ובינה מלאכותית שמקבלת החלטות בזמן באמת; TUM הגרמנית זכתה שוב בתואר וזכתה ב-2.25 מיליון דולר; במרוץ אדם נגד מכונה, דניאיל קוויט ניצח את האלגוריתם בפער של 1.58 שניות בלבד
עולם המרוצים האוטונומיים עשה קפיצה משמעותית לעבר העתיד באבו דאבי, כאשר אליפות A2RL קיימה את הגרנד פיינל העולמי הראשון בהיסטוריה שכלל שישה רכבי מרוץ אוטונומיים לגמרי על אותו מסלול. האירוע, שהתקיים במסלול יאס מרינה כחלק משבוע האוטונומיה של אבו דאבי (ADAW),
ריכז טכנולוגיות קצה, הנדסה פורצת דרך ומופע מרהיב של בינה מלאכותית שמנווטת, מאיצה ומבצעת עקיפות בדיוק של אלפיות השנייה. כ-8,000 צופים מילאו את הטריבונה וצפו ברגע היסטורי של ממש, שבו טכנולוגיות שעד לא מזמן היו בתחום המחקר הפכו למציאות דוהרת.
הגרנד
פיינל הפגיש בין שש מהקבוצות החזקות בעולם: TUM ואונימורה (Unimore) מאיטליה, Kinetiz ו-TII Racing מהאמירויות, PoliMOVE האיטלקית ו-Constructor מגרמניה. כבר מההקפה הראשונה היה ברור שהמרוץ הזה אינו רק הדגמה של טכנולוגיה, אלא קרב אמיתי. TUM, שזינקה מהפול פוזישן,
מצאה את עצמה תחת לחץ של Unimore שהציגה קצב יוצא דופן ועקפה אותה כבר בפנייה השישית של ההקפה השנייה.
שתי המכוניות התנהלו זה לצד זו לאורך 10 ההקפות הבאות במהירויות שהגיעו ל–250 קמ"ש, כאשר הפער ביניהן עמד על פחות משנייה רוב הזמן. באמצע המרוץ, ניסיון
עקיפה של Unimore מול Constructor הסתיים בהתנגשות שהוציאה את שתי המכוניות מהמסלול. TUM ניצלה את האירוע, חזרה לראש הדבוקה ולא איבדה את ההובלה עד לקו הסיום. למרות התאונה, Unimore רשמה את הסיבוב המהיר ביותר בתחרות כולה.
אחת עשרה קבוצות מכל העולם השתתפו בעונה השנייה של האליפות, שהתמודדו על פרס כולל של 2.25 מיליון דולר. הגמר הגדול השנה סימן לא רק הישג טכנולוגי מרשים אלא גם אבני דרך הנדסיות המקרבות את עולם הרכב האוטונומי לשימושים יומיומיים, מנסיעה עירונית ועד ליישום
תעשייתי.
- עוד עונה אבודה לפרארי: מתחים בצוות, ביקורת מההנהלה ועתיד לא ברור להמילטון
- נפרד מרד בול עם 80 מיליון אירו; מה היעד הבא?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
פייסל אל בנאי, יועצו של נשיא איחוד האמירויות והוגה תחרות A2RL, תיאר את האירוע כ"מתקן ניסוי שמאיץ את עתיד המערכות האוטונומיות". לדבריו, "האליפות מוכיחה כיצד שילוב של שאפתנות מדעית ותחרותיות מוביל לפריצות דרך בקצב מסחרר".
