סימאונה צפוי להאריך את חוזהו באתלטיקו מדריד. מה יהיה שכרו?
אתלטיקו מדריד הפסידה ביום שישי האחרון ללאס פלמאס בתוצאה 2:1 אבל זה לא אכזב את ראשי המועדון הספרדי שביניהם נמצא גם המיליארדר הישראלי עידן עופר.
מוכן לקצץ תמורת חוזה ארוך. סימאונה (צילום: טוויטר אתלטיקו מדריד)
למרות ההפסד, בעלי המועדון מביעים הערכה רבה למאמן דייגו סימאונה וכבר הביעו את הסכמתם להאריך את חוזהו לשלוש שנים עד 2027. למעשה חוזהו המקורי של המאמן מסתיים רק בעוד שנה וכבר כעת סיכמו הצדדים כי סימאונה ימשיך תקופה נוספת ולמעשה יהפוך לאדם שהיה הכי הרבה שנים באתלטיקו מדריד הן כשחקן והן כמאמן.
סימאונה, 53, שיחק באתלטיקו בשתי קדנציות כאשר הראשונה הייתה בין השנים 1994-1997 והשנייה בין השנים 2003-2005. בשנת 2006 פרש סימאונה מכדורגל וב-2011 הצטרף למועדון הספרדי כמאמן ומאז לא עזב את משרתו וכאמור צפוי להמשיך עוד ארבע שנים נוספות.
נכון לעכשיו, הארגנטינאי הוא המנג'ר בעל השכר הגבוה ביותר בעולם כולו. כעת הוא מקבל שכר של 21 מיליון דולר, אך על פי דיווחים בספרד בכדי להאריך את חוזהו הסכים המאמן לקצץ בשכרו ובחוזהו החדש צפוי להרוויח שכר של 17 מיליון דולר לעונה.
- 2.2 מיליארד אירו - כמה עולה קבוצת כדורגל בצמרת העולמית
- עידן עופר מממש את חלקו באתלטיקו מדריד עם רווח של מעל 600 מיליון אירו
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כשחקן שותף סימאונה ב-167 משחקים במועדון וכבש 30 שערים ואילו כמאמן הפך את המועדון לאחד האיכותיים באירופה. אתלטיקו תחת המאמן הגיעה פעמיים לגמר ליגת האלופות אך לא זכתה ומאידך הצליחה לזכות ב-9 תארים אחרים. בשתים עשרה שנותיו במדריד הוא זכה בארבעה פרסי מאמן השנה בלה ליגה ובשלושה פרסי מאמן החודש בלה ליגה. בעונת 2011/12 נבחר גם למאמן העונה באירופה.
- 1.י 08/11/2023 02:40הגב לתגובה זועכשיו ז'ואאו פליקס בטוח ירצה להישאר בברלצונה
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
