טום בריידי
צילום: בירמינגהאם טוויטר

טום בריידי מגן על ישראל, דיוויד בקהאם מסרב לגנות

לאחר ההודעה של לברון ג'יימס, עוד בכירים מהספורט האמריקאי התייחסו למלחמה בישראל. מנור סולומון ודניאל פרץ יוצאים נגד אופ"א
מיכאל וייסרמן | (8)

מדינת ישראל נמצאת במלחמה. תושבי הדרום מתפנים מביתם ומשפחות רבות עדיין מחפשות מידע לגבי חטיפת בני משפחתם. המלחמה גרמה לספורטאים רבים "לתפוס צד" ואחרי שאתמול (חמישי) היה זה לברון ג'יימס שהביע סולידריות עם ישראל, מאוחר יותר הגיע גם תורם של כוכב הפוטבול, טום בריידי ושחקן העבר של מנצ'סטר יונייטד וכיום אחד מבעלי אינטר מיאמי מליגת ה-MLS - דיוויד בקהאם.

נגד תגובת אופ"א. פרץ (צילום: אסי קיפר- ההתאחדות לכדורגל)

בריידי כתב: "אין שטח אפור כשזה מגיע לגינוי מתקפת הטרור של חמאס על אזרחים ישראליים. אין בן אנוש שזה מגיע לו. הלב שלי נשבר. מחריד לראות את האלימות הזו נמשכת".

בקהאם בחר שלא לגנות את פעולות הטרור של חמאס וציין: "אובדן החיים בישראל ופלסטין פשוט נוראי. בלתי אפשרי עבור רובנו לדמיין את המציאות של המיליונים הרבים שנפגעו ואני מצטרף לאלה ברחבי העולם שמתפללים לשלום ולסיום האלימות והשנאה".

בקהאם, יהודי מצד אמו ובעל קעקוע של מגן דוד על גופו, סירב לגנות את הטרור: "זהו משבר הומניטרי הולך וגובר. נא לתמוך בארגונים בשטח שיכולים לקבל עזרה לאלה הזקוקים לכך ביותר".

למרות המכתב ששלחה אופ"א להתאחדות לכדורגל בו היא מגנה את פעילויות חמאס, חלק משחקני נבחרת ישראל לא אהבו את ההתנהלות של הארגון ומנור סולומון ודניאל השניים מתחו ביקורת באינסטגרם כשפרסמו סרטון בו אמרו: "עולם הכדורגל מעולם לא העלים עין מפשעים נגד האנושות, אל תעשו זאת עכשיו. אופ"א, השתיקה שלך רועמת".

גם כוכב מכבי תל אביב, ערן זהבי, ממשיך בפעילות ההסברה שלו נגד החמאס וכתב פוסט בעקבות ביקור של שחקני מכבי תל אביב אצל ילדי הדרום. "יום עמוס לא רק לי, לכולם, לכל המועדון", כתב.

קיראו עוד ב"ביזספורט"

תגובות לכתבה(8):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 8.
    כסף קטארי 14/10/2023 14:11
    הגב לתגובה זו
    בקהאם מקהל מיליונים מקטאר...האיש רק כסף בראשו מאז שהיה צעיר.אגב גם מסי שותק ואף אחד בישראל לא. מגנה זאת
  • 7.
    חי 13/10/2023 14:52
    הגב לתגובה זו
    אתה רבע יהודי ולא מסוגל לגנות טבח תוותר על קשריך ליהדות לך לעאזזל
  • 6.
    חיים 13/10/2023 14:48
    הגב לתגובה זו
    בקאהם
  • 5.
    רון 13/10/2023 14:07
    הגב לתגובה זו
    בקהאם זה רק כסף ופוזה הוא ואשתו זה רודפי בצע מגעילים שכולם פוזה ביום שמישהו ממשפחתו יירצח על ידי איסלמיסט נשמע אותו היטב
  • 4.
    יהושוע 13/10/2023 11:20
    הגב לתגובה זו
    ערן , עכשיו הזמן, תוותר ותחזור לנבחרת,תצא גדול ,אחרי התיקו בין בלרוס ורומניה יש סיכוי
  • 3.
    יובל 13/10/2023 09:07
    הגב לתגובה זו
    לבקאם יש נכסים במדינות הנפט הערביות ולא מעוניין להתערב אז תמשיכו לקשקש בבקשה
  • 2.
    בורות לשמה: כשהאמא יהודיה הבן יהודי! (ל"ת)
    אורנה 13/10/2023 08:30
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    רק אמת 13/10/2023 07:54
    הגב לתגובה זו
    אנטי ישראל ופרו פלסטינית .
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברההרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברה

מותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים

חברת הספורט השוויצרית לא נבהלת מהאטה צרכנית או סביבה כלכלית מורכבת, וממשיכה להציב רף גבוה בשוק התחרותי - גם במחיר גבוה מהמקובל

הדס ברטל |
נושאים בכתבה סניקרס

On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.

באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.

מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים

בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.

ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.

גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי

החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה,  בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.