בוקאיו סאקה
צילום: יח"צ

Fiverr ממשיכה את שיתוף הפעולה עם כוכב ארסנל ואנגליה, בוקאיו סאקה

התכנית "חממה ליזמים צעירים", התומכת ביזמים הפועלים למען הקהילה בבריטניה, תימשך
איציק יצחקי |

חברת Fiverr (סימון בורסאי: FVRR), ממשיכה לשתף פעולה עם עם כוכב ארסנל ונבחרת אנגליה, בוקאיו סאקה בן ה-21 - אחד השחקנים האהובים בבריטניה. עיקרו של שיתוף הפעולה הוא השקת תוכנית החממה שנוסדה על מנת לסייע ליזמים צעירים בבריטניה להזניק את עסקיהם לשלב הבא. את התוכנית יארח הארגון החברתי  Youth Beyond Borders) YBB) העוסק בהעצמת צעירים. בוקאיו סאקה (יח פרזנטור שכולם אוהבים בבריטניה. בוקאיו סאקה (יח"צ) החממה מכוונת ליזמים צעירים המניעים תהליכים המשפיעים באופן חיובי על הקהילה, ותעזור להם להוציא לפועל את רעיונותיהם. התוכנית שואפת לתמוך בקהילות שעזרו לסאקה במסע שלו להפוך לכדורגלן מקצועני. כ-12 משתתפים בגילאי 18 עד 25 מבריטניה, ייבחרו להשתתף בתוכנית שתיארך כשמונה שבועות. התוכנית תשלב מנחי YBB, מנטורים ודוברים אורחים. המשתתפים הנבחרים יקבלו גם קרדיט לפייבר בשווי 1,500 פאונד שיאפשר להם גישה לכמה מהכישרונות הבינלאומיים המציעים את שירותיהם בפלטפורמה. בוקאיו סאקה: "לאנשים יש כל כך הרבה רעיונות, ולפעמים הם רק צריכים הכוונה מתאימה כדי להוציא אותם אל הפועל. פייבר לא רק רואה את הכישרון באנשים, אלא שיש לה את המומחיות והרצון להפוך את הרעיונות שלהם למציאות". בוקי אדדפו, מנהל אזור בריטניה ב -Fiverr: "אנו שמחים שהשותפות שלנו עם בוקאיו סאקה מתפתחת ומגיעה לכדי השקת תוכנית החממה.  בוקאיו כבר מזמן מהווה השראה, לא רק כספורטאי ברמה עולמית אלא כדוגמא ומופת לכל אדם. בעבודה לצד בוקאיו והצוות בYBB, אנחנו שואפים לתת לכל אחד, ללא קשר לרקע שלו, את ההזדמנות להפוך את הרעיונות שלו למציאות". ג'אספר קיין, מנכ"ל Youth Beyond Borders : אנחנו שמחים לקחת חלק בהשקת תוכנית החממה של Fiverr ובוקאיו. העולם מלא בצעירים מוכשרים מרקעים שונים, ובאמצעות התכנית, אנחנו רוצים לתת להם את ההזדמנות לפרוץ. לעתים קרובות אנחנו שומעים על רעיונות עסקיים מדהימים אבל היזמים לא יודעים מאיפה להתחיל בכדי לממש אותם.  Ideatorr, משנה את זה. עם המומחיות של Fiverr בסיוע לעסקים והתמיכה של בוקאיו, אנחנו מאמינים שנוכל לייצר פלטפורמה שתאפשר לעסקים לממש אג'נדה חברתית בבריטניה".     

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברההרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברה

מותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים

חברת הספורט השוויצרית לא נבהלת מהאטה צרכנית או סביבה כלכלית מורכבת, וממשיכה להציב רף גבוה בשוק התחרותי - גם במחיר גבוה מהמקובל

הדס ברטל |
נושאים בכתבה סניקרס

On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.

באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.

מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים

בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.

ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.

גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי

החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה,  בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.