אופיר חיים
צילום: אסי קיפר ההתאחדות לכדורגל

כפי שפרסמנו: אופיר חיים שודרג וישתכר כ-21 אלף שקל

מאמן נבחרת שם קץ לסאגה וחתם על חוזה לשנתיים נוספות. בכמה אחוזים שודרג שכרו של המאמן?
 
מיכאל וייסרמן | (6)

כפי שפורסם לראשונה ב"ביזספורט", מאמן נבחרת הנוער של ישראל, אופיר חיים, ימשיך בתפקידו וחתם לשנתיים נוספות. לאחר סאגה לא פשוטה נפגש המאמן עם יו"ר ההתאחדות שינו זוארץ ומנכ"ל ההתאחדות ניב גולדשטיין, הצדדים סיכמו על המשך דרכו של המאמן. תחילה דובר על אפשרות שהחוזה יוארך בשנה בלבד, אך המאמן דרש חוזה לשנתיים ובהתאחדות קיבלו את הבקשה.

גם קמפיינר. חיים (צילום: רוסקו רז)

שכרו של המאמן שודרג בכ-20 אחוז והוא צפוי להרוויח כ-20 אלף שקל נטו בחודש. עד לאחרונה הרוויח המאמן כ-17 אלף שקל נטו בחודש (יש לו גם הוצאות רכב ודלק כלולות בשכר). שכרו של חיים דומה לשכרו של מאמן בכיר בליגת העל לנוער. לשם השוואה, גיא לוזון, מאמן הנבחרת הצעירה (עד גיל 21), מרוויח כפי שמאמן בצמרת הליגה הלאומית מרוויח, ואלון חזן, מאמן הנבחרת הבוגרת מרוויח בדומה למאמן שקבוצתו ממוקמת בטופ ליגת העל.

חיים אמר לאחר החתימה: "לא היה לי ספק לרגע שהבית החם בנבחרות ובהתאחדות ימשיך להיות המקום הנכון והטבעי עבורי. הזכות להוביל את נבחרת ישראל להצלחות ברמה האירופית והעולמית רק מחזקת את האמונה שלי שניתן אפילו להגיע להישגים עוד יותר גדולים ולקדם שחקנים שיובילו להצלחות היסטוריות גם בנבחרת הצעירה ובבוגרת. ההתאחדות האמינה בי, תמכה בי, קידמה אותי ואני שמח להמשיך לעסוק במקום ובמה שמוציא ממני את המיטב לטובת הכדורגל שלנו".

המאמן המוערך שהוביל את הנבחרת לגמר היורו עד גיל 19 בשנה שעברה ולהישג הבלתי נתפס של חצי גמר המונדיאל עד גיל 20, החל את קריירת האימון שלו בהפועל מרמורק, ומשם אימן גם במכבי יפו, הפועל תל אביב (נוער ובוגרים), הפועל ראשל"צ, מכבי שעריים, הפועל עפולה וכפר סבא עד שב-2021 הגיע לנבחרת הנוער.

בכל מקרה נראה כי זה לא מקור הפרנסה היחיד שלו, כאשר לאחרונה נבחר המאמן להוביל את קמפיין הקיץ החדש של המרכז לצמיחה פיננסית. מטרת הקמפיין היא לעודד התנהלות כלכלית נכונה גם בחופשת הקיץ וחינוך הילדים להעריך את הכסף – במיוחד בחופשת הקיץ בחודשים יולי-אוגוסט בהם ההוצאות הכלכליות של משפחות בישראל עולות בצורה דרמטית. המסר המרכזי של הקמפיין אותו מוביל חיים הוא: "כל הורה הוא המאמן של הנבחרת הביתית שלו וכל משפחה יכולה לשפר את מצבה הפיננסי אם תאמץ כלים להתנהלות פיננסית נכונה".

חיים "מככב" בקמפיין תוך בשלל סיטואציות שמוכרות לכולנו מהחיים: ילדים שרוצים ללכת לשלל הופעות ואטרקציות, קניות מנופחות של מצרכים לבית בחופש הגדול, תכנון חופשה משפחתית ועוד.

קיראו עוד ב"ביזספורט"

 

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    יגאל 27/07/2023 11:53
    הגב לתגובה זו
    אני שמח בשבילו יש לו נשמה גדולה מגיע לו קצת שקט נפשי בהצלחה
  • 4.
    שכרו צריך להיות צמוד 26/07/2023 22:05
    הגב לתגובה זו
    מגעילים. הנבחרת הבוגרת מביאה תוצאות על הפנים, והמאמן מרוויח פי כמה ממאמן הנוער. זה לא הוגן כלל.
  • 3.
    אם מביא תוצאה, אז לא 20 בחודש, אלא 200 בשבוע (ל"ת)
    לבריאות 26/07/2023 21:09
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    קשקש 26/07/2023 19:49
    הגב לתגובה זו
    ציונות ואהבת הארץ .
  • שכר 20 נטו בחודש לא כולל רכב והוצאות שזה 25 נטו, מה רע? (ל"ת)
    כלכלן 28/07/2023 18:03
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    ההתאחדות היתה צריכה להיות יותר נדיבה.הוא ראוי ומגיע לו! (ל"ת)
    מאד התרשמתי ממנו 26/07/2023 18:35
    הגב לתגובה זו
אליפות A2RL. קרדיט: יח"צאליפות A2RL. קרדיט: יח"צ

הדור הבא של הפורמולה 1: תחרות של רכבי מירוץ אוטונומיים

לראשונה בעולם, אליפות A2RL הציגה שישה רכבים אוטונומיים על מסלול אחד, בגרנד פיינל עם מהירויות של מעל 250 קמ"ש, עקיפות נועזות ובינה מלאכותית שמקבלת החלטות בזמן באמת; TUM הגרמנית זכתה שוב בתואר וזכתה ב-2.25 מיליון דולר; במרוץ אדם נגד מכונה, דניאיל קוויט ניצח את האלגוריתם בפער של 1.58 שניות בלבד

רן קידר |

עולם המרוצים האוטונומיים עשה קפיצה משמעותית לעבר העתיד באבו דאבי, כאשר אליפות A2RL קיימה את הגרנד פיינל העולמי הראשון בהיסטוריה שכלל שישה רכבי מרוץ אוטונומיים לגמרי על אותו מסלול. האירוע, שהתקיים במסלול יאס מרינה כחלק משבוע האוטונומיה של אבו דאבי (ADAW), ריכז טכנולוגיות קצה, הנדסה פורצת דרך ומופע מרהיב של בינה מלאכותית שמנווטת, מאיצה ומבצעת עקיפות בדיוק של אלפיות השנייה. כ-8,000 צופים מילאו את הטריבונה וצפו ברגע היסטורי של ממש, שבו טכנולוגיות שעד לא מזמן היו בתחום המחקר הפכו למציאות דוהרת.

הגרנד פיינל הפגיש בין שש מהקבוצות החזקות בעולם: TUM ואונימורה (Unimore) מאיטליה, Kinetiz ו-TII Racing מהאמירויות, PoliMOVE האיטלקית ו-Constructor מגרמניה. כבר מההקפה הראשונה היה ברור שהמרוץ הזה אינו רק הדגמה של טכנולוגיה, אלא קרב אמיתי. TUM, שזינקה מהפול פוזישן, מצאה את עצמה תחת לחץ של Unimore שהציגה קצב יוצא דופן ועקפה אותה כבר בפנייה השישית של ההקפה השנייה.

שתי המכוניות התנהלו זה לצד זו לאורך 10 ההקפות הבאות במהירויות שהגיעו ל–250 קמ"ש, כאשר הפער ביניהן עמד על פחות משנייה רוב הזמן. באמצע המרוץ, ניסיון עקיפה של Unimore מול Constructor הסתיים בהתנגשות שהוציאה את שתי המכוניות מהמסלול. TUM ניצלה את האירוע, חזרה לראש הדבוקה ולא איבדה את ההובלה עד לקו הסיום. למרות התאונה, Unimore רשמה את הסיבוב המהיר ביותר בתחרות כולה.

אחת עשרה קבוצות מכל העולם השתתפו בעונה השנייה של האליפות, שהתמודדו על פרס כולל של 2.25 מיליון דולר. הגמר הגדול השנה סימן לא רק הישג טכנולוגי מרשים אלא גם אבני דרך הנדסיות המקרבות את עולם הרכב האוטונומי לשימושים יומיומיים, מנסיעה עירונית ועד ליישום תעשייתי.

פייסל אל בנאי, יועצו של נשיא איחוד האמירויות והוגה תחרות A2RL, תיאר את האירוע כ"מתקן ניסוי שמאיץ את עתיד המערכות האוטונומיות". לדבריו, "האליפות מוכיחה כיצד שילוב של שאפתנות מדעית ותחרותיות מוביל לפריצות דרך בקצב מסחרר".

אליפות A2RL. קרדיט: יח"צאליפות A2RL. קרדיט: יח"צ

הדור הבא של הפורמולה 1: תחרות של רכבי מירוץ אוטונומיים

לראשונה בעולם, אליפות A2RL הציגה שישה רכבים אוטונומיים על מסלול אחד, בגרנד פיינל עם מהירויות של מעל 250 קמ"ש, עקיפות נועזות ובינה מלאכותית שמקבלת החלטות בזמן באמת; TUM הגרמנית זכתה שוב בתואר וזכתה ב-2.25 מיליון דולר; במרוץ אדם נגד מכונה, דניאיל קוויט ניצח את האלגוריתם בפער של 1.58 שניות בלבד

רן קידר |

עולם המרוצים האוטונומיים עשה קפיצה משמעותית לעבר העתיד באבו דאבי, כאשר אליפות A2RL קיימה את הגרנד פיינל העולמי הראשון בהיסטוריה שכלל שישה רכבי מרוץ אוטונומיים לגמרי על אותו מסלול. האירוע, שהתקיים במסלול יאס מרינה כחלק משבוע האוטונומיה של אבו דאבי (ADAW), ריכז טכנולוגיות קצה, הנדסה פורצת דרך ומופע מרהיב של בינה מלאכותית שמנווטת, מאיצה ומבצעת עקיפות בדיוק של אלפיות השנייה. כ-8,000 צופים מילאו את הטריבונה וצפו ברגע היסטורי של ממש, שבו טכנולוגיות שעד לא מזמן היו בתחום המחקר הפכו למציאות דוהרת.

הגרנד פיינל הפגיש בין שש מהקבוצות החזקות בעולם: TUM ואונימורה (Unimore) מאיטליה, Kinetiz ו-TII Racing מהאמירויות, PoliMOVE האיטלקית ו-Constructor מגרמניה. כבר מההקפה הראשונה היה ברור שהמרוץ הזה אינו רק הדגמה של טכנולוגיה, אלא קרב אמיתי. TUM, שזינקה מהפול פוזישן, מצאה את עצמה תחת לחץ של Unimore שהציגה קצב יוצא דופן ועקפה אותה כבר בפנייה השישית של ההקפה השנייה.

שתי המכוניות התנהלו זה לצד זו לאורך 10 ההקפות הבאות במהירויות שהגיעו ל–250 קמ"ש, כאשר הפער ביניהן עמד על פחות משנייה רוב הזמן. באמצע המרוץ, ניסיון עקיפה של Unimore מול Constructor הסתיים בהתנגשות שהוציאה את שתי המכוניות מהמסלול. TUM ניצלה את האירוע, חזרה לראש הדבוקה ולא איבדה את ההובלה עד לקו הסיום. למרות התאונה, Unimore רשמה את הסיבוב המהיר ביותר בתחרות כולה.

אחת עשרה קבוצות מכל העולם השתתפו בעונה השנייה של האליפות, שהתמודדו על פרס כולל של 2.25 מיליון דולר. הגמר הגדול השנה סימן לא רק הישג טכנולוגי מרשים אלא גם אבני דרך הנדסיות המקרבות את עולם הרכב האוטונומי לשימושים יומיומיים, מנסיעה עירונית ועד ליישום תעשייתי.

פייסל אל בנאי, יועצו של נשיא איחוד האמירויות והוגה תחרות A2RL, תיאר את האירוע כ"מתקן ניסוי שמאיץ את עתיד המערכות האוטונומיות". לדבריו, "האליפות מוכיחה כיצד שילוב של שאפתנות מדעית ותחרותיות מוביל לפריצות דרך בקצב מסחרר".