כפי שפרסמנו: אופיר חיים שודרג וישתכר כ-21 אלף שקל
כפי שפורסם לראשונה ב"ביזספורט", מאמן נבחרת הנוער של ישראל, אופיר חיים, ימשיך בתפקידו וחתם לשנתיים נוספות. לאחר סאגה לא פשוטה נפגש המאמן עם יו"ר ההתאחדות שינו זוארץ ומנכ"ל ההתאחדות ניב גולדשטיין, הצדדים סיכמו על המשך דרכו של המאמן. תחילה דובר על אפשרות שהחוזה יוארך בשנה בלבד, אך המאמן דרש חוזה לשנתיים ובהתאחדות קיבלו את הבקשה.
גם קמפיינר. חיים (צילום: רוסקו רז)
שכרו של המאמן שודרג בכ-20 אחוז והוא צפוי להרוויח כ-20 אלף שקל נטו בחודש. עד לאחרונה הרוויח המאמן כ-17 אלף שקל נטו בחודש (יש לו גם הוצאות רכב ודלק כלולות בשכר). שכרו של חיים דומה לשכרו של מאמן בכיר בליגת העל לנוער. לשם השוואה, גיא לוזון, מאמן הנבחרת הצעירה (עד גיל 21), מרוויח כפי שמאמן בצמרת הליגה הלאומית מרוויח, ואלון חזן, מאמן הנבחרת הבוגרת מרוויח בדומה למאמן שקבוצתו ממוקמת בטופ ליגת העל.
חיים אמר לאחר החתימה: "לא היה לי ספק לרגע שהבית החם בנבחרות ובהתאחדות ימשיך להיות המקום הנכון והטבעי עבורי. הזכות להוביל את נבחרת ישראל להצלחות ברמה האירופית והעולמית רק מחזקת את האמונה שלי שניתן אפילו להגיע להישגים עוד יותר גדולים ולקדם שחקנים שיובילו להצלחות היסטוריות גם בנבחרת הצעירה ובבוגרת. ההתאחדות האמינה בי, תמכה בי, קידמה אותי ואני שמח להמשיך לעסוק במקום ובמה שמוציא ממני את המיטב לטובת הכדורגל שלנו".
- אופיר חיים בדרך לעוד הישג? על ההעפלה המתקרבת ליורו עד גיל 19
- אופיר חיים: "אם הייתי חושב על כסף, לא הייתי מאמן את הנבחרת"
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
המאמן המוערך שהוביל את הנבחרת לגמר היורו עד גיל 19 בשנה שעברה ולהישג הבלתי נתפס של חצי גמר המונדיאל עד גיל 20, החל את קריירת האימון שלו בהפועל מרמורק, ומשם אימן גם במכבי יפו, הפועל תל אביב (נוער ובוגרים), הפועל ראשל"צ, מכבי שעריים, הפועל עפולה וכפר סבא עד שב-2021 הגיע לנבחרת הנוער.
בכל מקרה נראה כי זה לא מקור הפרנסה היחיד שלו, כאשר לאחרונה נבחר המאמן להוביל את קמפיין הקיץ החדש של המרכז לצמיחה פיננסית. מטרת הקמפיין היא לעודד התנהלות כלכלית נכונה גם בחופשת הקיץ וחינוך הילדים להעריך את הכסף – במיוחד בחופשת הקיץ בחודשים יולי-אוגוסט בהם ההוצאות הכלכליות של משפחות בישראל עולות בצורה דרמטית. המסר המרכזי של הקמפיין אותו מוביל חיים הוא: "כל הורה הוא המאמן של הנבחרת הביתית שלו וכל משפחה יכולה לשפר את מצבה הפיננסי אם תאמץ כלים להתנהלות פיננסית נכונה".
חיים "מככב" בקמפיין תוך בשלל סיטואציות שמוכרות לכולנו מהחיים: ילדים שרוצים ללכת לשלל הופעות ואטרקציות, קניות מנופחות של מצרכים לבית בחופש הגדול, תכנון חופשה משפחתית ועוד.
- מותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
- ריאל מדריד: מהלך כלכלי היסטורי של מועדון הפאר הספרדי
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- 5.יגאל 27/07/2023 11:53הגב לתגובה זואני שמח בשבילו יש לו נשמה גדולה מגיע לו קצת שקט נפשי בהצלחה
- 4.שכרו צריך להיות צמוד 26/07/2023 22:05הגב לתגובה זומגעילים. הנבחרת הבוגרת מביאה תוצאות על הפנים, והמאמן מרוויח פי כמה ממאמן הנוער. זה לא הוגן כלל.
- 3.אם מביא תוצאה, אז לא 20 בחודש, אלא 200 בשבוע (ל"ת)לבריאות 26/07/2023 21:09הגב לתגובה זו
- 2.קשקש 26/07/2023 19:49הגב לתגובה זוציונות ואהבת הארץ .
- שכר 20 נטו בחודש לא כולל רכב והוצאות שזה 25 נטו, מה רע? (ל"ת)כלכלן 28/07/2023 18:03הגב לתגובה זו
- 1.ההתאחדות היתה צריכה להיות יותר נדיבה.הוא ראוי ומגיע לו! (ל"ת)מאד התרשמתי ממנו 26/07/2023 18:35הגב לתגובה זו
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
