מרקוס רשפורד
צילום: טוויטר מנצסטר יונייטד

כוכב מנצ'סטר יונייטד יהפוך למשתכר הבכיר במועדון. כמה הוא ירוויח?

החלוץ מרקוס רשפורד קיבל הצעה להארכת חוזה עם שכר של 375 אלף ליש"ט לשבוע. מי היה המרוויח הגדול עד כה וכמה הוא ירוויח בעונה הבאה?
מיכאל וייסרמן | (1)

מנצ'סטר יונייטד סיימה עוד עונה מאכזבת. היא לא הייתה יריבה למאבק האליפות ולא הצליחה במפעלים האירופיים. כעת, במועדון, בונים את עצמם מחדש לעונה הבאה. מעבר ללא מעט שחקני רכש שצפויים להגיע הקיץ, אז השדים האדומים רוצים גם לשמר כוכבים גדולים ושחקני בית - בראשם החלוץ מרקוס רשפורד.

ירוויח יפה. רשפורד (צילום: טוויטר מנצ'סטר יונייטד)

רשפורד, 25, רשם את העונה הטובה בקריירה שלו כאשר הבקיע 30 שערים ועזר לקבוצתו לסיים במקום השלישי. חוזהו של חלוץ נבחרת אנגליה מסתיים בקיץ הבא, משמע כבר בחודש ינואר הקרוב הוא רשאי לנהל משא ומתן עם קבוצות אחרות. לכן, ביונייטד מתכוונים להציע לו חוזה חדש ובו שכר גבוה של 375 אלף ליש"ט לשבוע - מה שיהפוך אותו למשתכר הגבוה במועדון. עד כה הרוויח רשפורד שכר של 200 אלף ליש"ט לשבוע. מי שהיה המשתכר הגבוה עד כה במועדון הוא השוער הספרדי, דויד דה חאה, שהשתכר גם כן ב-375 אלף ליש"ט לשבוע. עכשיו, רשפורד לא רק ישתווה אליו - אלא יעבור אותו. מדוע? כי השוער הספרדי מסיים את חוזהו הקיץ. ביונייטד הציעו להישאר במידה ויקצץ משמעותית בשכרו וזה אומר שירוויח כ-200 אלף ליש"ט לשבוע. הוא גם אינו צפוי להמשיך כשוער ראשון. 

לאחרונה פורסם כי המאמן של יונייטד, אריק טן האח, מעוניין לרכוש את שוער אברטון, ג'ורדן פיקפורד, ותג המחיר שלו הוא 45 מיליון ליש"ט. גם שוער ברנטפורד, דויד ראיה, בין המועמדים - אך נראה כי יעדיף את ההצעה של טוטנהאם.

רשפורד עשוי להסכים להארכת חוזהו. הוא כאשר זכה עם המועדון בשלל תארים כמו הגביע האנגלי, הליגה האירופית ומגן הקהילה. טן האח התייחס למצבו של רשפורד העונה ואמר: "אני לא מודאג מהמצב, כי אני חושב ששני הצדדים מבינים מה נכון להם. רשפורד עוד יתרום רבות למועדון".

בין השאר פורסם כי פריז סן ז'רמן מעוניינת בחלוץ. במועדון הצרפתי טענו כי מוכנים להציע לו שכר עתק במידה ויגיע בחינם ולכן אם יסכים אז יחכו לו לקיץ הבא. רשפורד עצמו סירב וצייץ: "אני מאוד מכבד את כולם אבל הראש שלי ביונייטד והרצון לזכות במה שיותר תארים בעונה הבאה".

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    איתי ממן 20/06/2023 20:06
    הגב לתגובה זו
    רונאלדווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו
אליפות A2RL. קרדיט: יח"צאליפות A2RL. קרדיט: יח"צ

הדור הבא של הפורמולה 1: תחרות של רכבי מירוץ אוטונומיים

לראשונה בעולם, אליפות A2RL הציגה שישה רכבים אוטונומיים על מסלול אחד, בגרנד פיינל עם מהירויות של מעל 250 קמ"ש, עקיפות נועזות ובינה מלאכותית שמקבלת החלטות בזמן באמת; TUM הגרמנית זכתה שוב בתואר וזכתה ב-2.25 מיליון דולר; במרוץ אדם נגד מכונה, דניאיל קוויט ניצח את האלגוריתם בפער של 1.58 שניות בלבד

רן קידר |

עולם המרוצים האוטונומיים עשה קפיצה משמעותית לעבר העתיד באבו דאבי, כאשר אליפות A2RL קיימה את הגרנד פיינל העולמי הראשון בהיסטוריה שכלל שישה רכבי מרוץ אוטונומיים לגמרי על אותו מסלול. האירוע, שהתקיים במסלול יאס מרינה כחלק משבוע האוטונומיה של אבו דאבי (ADAW), ריכז טכנולוגיות קצה, הנדסה פורצת דרך ומופע מרהיב של בינה מלאכותית שמנווטת, מאיצה ומבצעת עקיפות בדיוק של אלפיות השנייה. כ-8,000 צופים מילאו את הטריבונה וצפו ברגע היסטורי של ממש, שבו טכנולוגיות שעד לא מזמן היו בתחום המחקר הפכו למציאות דוהרת.

הגרנד פיינל הפגיש בין שש מהקבוצות החזקות בעולם: TUM ואונימורה (Unimore) מאיטליה, Kinetiz ו-TII Racing מהאמירויות, PoliMOVE האיטלקית ו-Constructor מגרמניה. כבר מההקפה הראשונה היה ברור שהמרוץ הזה אינו רק הדגמה של טכנולוגיה, אלא קרב אמיתי. TUM, שזינקה מהפול פוזישן, מצאה את עצמה תחת לחץ של Unimore שהציגה קצב יוצא דופן ועקפה אותה כבר בפנייה השישית של ההקפה השנייה.

שתי המכוניות התנהלו זה לצד זו לאורך 10 ההקפות הבאות במהירויות שהגיעו ל–250 קמ"ש, כאשר הפער ביניהן עמד על פחות משנייה רוב הזמן. באמצע המרוץ, ניסיון עקיפה של Unimore מול Constructor הסתיים בהתנגשות שהוציאה את שתי המכוניות מהמסלול. TUM ניצלה את האירוע, חזרה לראש הדבוקה ולא איבדה את ההובלה עד לקו הסיום. למרות התאונה, Unimore רשמה את הסיבוב המהיר ביותר בתחרות כולה.

אחת עשרה קבוצות מכל העולם השתתפו בעונה השנייה של האליפות, שהתמודדו על פרס כולל של 2.25 מיליון דולר. הגמר הגדול השנה סימן לא רק הישג טכנולוגי מרשים אלא גם אבני דרך הנדסיות המקרבות את עולם הרכב האוטונומי לשימושים יומיומיים, מנסיעה עירונית ועד ליישום תעשייתי.

פייסל אל בנאי, יועצו של נשיא איחוד האמירויות והוגה תחרות A2RL, תיאר את האירוע כ"מתקן ניסוי שמאיץ את עתיד המערכות האוטונומיות". לדבריו, "האליפות מוכיחה כיצד שילוב של שאפתנות מדעית ותחרותיות מוביל לפריצות דרך בקצב מסחרר".

אליפות A2RL. קרדיט: יח"צאליפות A2RL. קרדיט: יח"צ

הדור הבא של הפורמולה 1: תחרות של רכבי מירוץ אוטונומיים

לראשונה בעולם, אליפות A2RL הציגה שישה רכבים אוטונומיים על מסלול אחד, בגרנד פיינל עם מהירויות של מעל 250 קמ"ש, עקיפות נועזות ובינה מלאכותית שמקבלת החלטות בזמן באמת; TUM הגרמנית זכתה שוב בתואר וזכתה ב-2.25 מיליון דולר; במרוץ אדם נגד מכונה, דניאיל קוויט ניצח את האלגוריתם בפער של 1.58 שניות בלבד

רן קידר |

עולם המרוצים האוטונומיים עשה קפיצה משמעותית לעבר העתיד באבו דאבי, כאשר אליפות A2RL קיימה את הגרנד פיינל העולמי הראשון בהיסטוריה שכלל שישה רכבי מרוץ אוטונומיים לגמרי על אותו מסלול. האירוע, שהתקיים במסלול יאס מרינה כחלק משבוע האוטונומיה של אבו דאבי (ADAW), ריכז טכנולוגיות קצה, הנדסה פורצת דרך ומופע מרהיב של בינה מלאכותית שמנווטת, מאיצה ומבצעת עקיפות בדיוק של אלפיות השנייה. כ-8,000 צופים מילאו את הטריבונה וצפו ברגע היסטורי של ממש, שבו טכנולוגיות שעד לא מזמן היו בתחום המחקר הפכו למציאות דוהרת.

הגרנד פיינל הפגיש בין שש מהקבוצות החזקות בעולם: TUM ואונימורה (Unimore) מאיטליה, Kinetiz ו-TII Racing מהאמירויות, PoliMOVE האיטלקית ו-Constructor מגרמניה. כבר מההקפה הראשונה היה ברור שהמרוץ הזה אינו רק הדגמה של טכנולוגיה, אלא קרב אמיתי. TUM, שזינקה מהפול פוזישן, מצאה את עצמה תחת לחץ של Unimore שהציגה קצב יוצא דופן ועקפה אותה כבר בפנייה השישית של ההקפה השנייה.

שתי המכוניות התנהלו זה לצד זו לאורך 10 ההקפות הבאות במהירויות שהגיעו ל–250 קמ"ש, כאשר הפער ביניהן עמד על פחות משנייה רוב הזמן. באמצע המרוץ, ניסיון עקיפה של Unimore מול Constructor הסתיים בהתנגשות שהוציאה את שתי המכוניות מהמסלול. TUM ניצלה את האירוע, חזרה לראש הדבוקה ולא איבדה את ההובלה עד לקו הסיום. למרות התאונה, Unimore רשמה את הסיבוב המהיר ביותר בתחרות כולה.

אחת עשרה קבוצות מכל העולם השתתפו בעונה השנייה של האליפות, שהתמודדו על פרס כולל של 2.25 מיליון דולר. הגמר הגדול השנה סימן לא רק הישג טכנולוגי מרשים אלא גם אבני דרך הנדסיות המקרבות את עולם הרכב האוטונומי לשימושים יומיומיים, מנסיעה עירונית ועד ליישום תעשייתי.

פייסל אל בנאי, יועצו של נשיא איחוד האמירויות והוגה תחרות A2RL, תיאר את האירוע כ"מתקן ניסוי שמאיץ את עתיד המערכות האוטונומיות". לדבריו, "האליפות מוכיחה כיצד שילוב של שאפתנות מדעית ותחרותיות מוביל לפריצות דרך בקצב מסחרר".