כוכב מנצ'סטר יונייטד יהפוך למשתכר הבכיר במועדון. כמה הוא ירוויח?
מנצ'סטר יונייטד סיימה עוד עונה מאכזבת. היא לא הייתה יריבה למאבק האליפות ולא הצליחה במפעלים האירופיים. כעת, במועדון, בונים את עצמם מחדש לעונה הבאה. מעבר ללא מעט שחקני רכש שצפויים להגיע הקיץ, אז השדים האדומים רוצים גם לשמר כוכבים גדולים ושחקני בית - בראשם החלוץ מרקוס רשפורד.
ירוויח יפה. רשפורד (צילום: טוויטר מנצ'סטר יונייטד)
רשפורד, 25, רשם את העונה הטובה בקריירה שלו כאשר הבקיע 30 שערים ועזר לקבוצתו לסיים במקום השלישי. חוזהו של חלוץ נבחרת אנגליה מסתיים בקיץ הבא, משמע כבר בחודש ינואר הקרוב הוא רשאי לנהל משא ומתן עם קבוצות אחרות. לכן, ביונייטד מתכוונים להציע לו חוזה חדש ובו שכר גבוה של 375 אלף ליש"ט לשבוע - מה שיהפוך אותו למשתכר הגבוה במועדון. עד כה הרוויח רשפורד שכר של 200 אלף ליש"ט לשבוע. מי שהיה המשתכר הגבוה עד כה במועדון הוא השוער הספרדי, דויד דה חאה, שהשתכר גם כן ב-375 אלף ליש"ט לשבוע. עכשיו, רשפורד לא רק ישתווה אליו - אלא יעבור אותו. מדוע? כי השוער הספרדי מסיים את חוזהו הקיץ. ביונייטד הציעו להישאר במידה ויקצץ משמעותית בשכרו וזה אומר שירוויח כ-200 אלף ליש"ט לשבוע. הוא גם אינו צפוי להמשיך כשוער ראשון.
לאחרונה פורסם כי המאמן של יונייטד, אריק טן האח, מעוניין לרכוש את שוער אברטון, ג'ורדן פיקפורד, ותג המחיר שלו הוא 45 מיליון ליש"ט. גם שוער ברנטפורד, דויד ראיה, בין המועמדים - אך נראה כי יעדיף את ההצעה של טוטנהאם.
- פרמאונט תשדר את ליגת האלופות באירופה תמורת 11.5 מיליארד דולר
- המספרים של באיירן מינכן הופכים אותה למפלצת. זה מה שראינו אתמול
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
רשפורד עשוי להסכים להארכת חוזהו. הוא כאשר זכה עם המועדון בשלל תארים כמו הגביע האנגלי, הליגה האירופית ומגן הקהילה. טן האח התייחס למצבו של רשפורד העונה ואמר: "אני לא מודאג מהמצב, כי אני חושב ששני הצדדים מבינים מה נכון להם. רשפורד עוד יתרום רבות למועדון".
בין השאר פורסם כי פריז סן ז'רמן מעוניינת בחלוץ. במועדון הצרפתי טענו כי מוכנים להציע לו שכר עתק במידה ויגיע בחינם ולכן אם יסכים אז יחכו לו לקיץ הבא. רשפורד עצמו סירב וצייץ: "אני מאוד מכבד את כולם אבל הראש שלי ביונייטד והרצון לזכות במה שיותר תארים בעונה הבאה".
- 1.איתי ממן 20/06/2023 20:06הגב לתגובה זורונאלדווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
