מרקוס רשפורד
צילום: טוויטר מנצסטר יונייטד

כוכב מנצ'סטר יונייטד יהפוך למשתכר הבכיר במועדון. כמה הוא ירוויח?

החלוץ מרקוס רשפורד קיבל הצעה להארכת חוזה עם שכר של 375 אלף ליש"ט לשבוע. מי היה המרוויח הגדול עד כה וכמה הוא ירוויח בעונה הבאה?
מיכאל וייסרמן | (1)

מנצ'סטר יונייטד סיימה עוד עונה מאכזבת. היא לא הייתה יריבה למאבק האליפות ולא הצליחה במפעלים האירופיים. כעת, במועדון, בונים את עצמם מחדש לעונה הבאה. מעבר ללא מעט שחקני רכש שצפויים להגיע הקיץ, אז השדים האדומים רוצים גם לשמר כוכבים גדולים ושחקני בית - בראשם החלוץ מרקוס רשפורד.

ירוויח יפה. רשפורד (צילום: טוויטר מנצ'סטר יונייטד)

רשפורד, 25, רשם את העונה הטובה בקריירה שלו כאשר הבקיע 30 שערים ועזר לקבוצתו לסיים במקום השלישי. חוזהו של חלוץ נבחרת אנגליה מסתיים בקיץ הבא, משמע כבר בחודש ינואר הקרוב הוא רשאי לנהל משא ומתן עם קבוצות אחרות. לכן, ביונייטד מתכוונים להציע לו חוזה חדש ובו שכר גבוה של 375 אלף ליש"ט לשבוע - מה שיהפוך אותו למשתכר הגבוה במועדון. עד כה הרוויח רשפורד שכר של 200 אלף ליש"ט לשבוע. מי שהיה המשתכר הגבוה עד כה במועדון הוא השוער הספרדי, דויד דה חאה, שהשתכר גם כן ב-375 אלף ליש"ט לשבוע. עכשיו, רשפורד לא רק ישתווה אליו - אלא יעבור אותו. מדוע? כי השוער הספרדי מסיים את חוזהו הקיץ. ביונייטד הציעו להישאר במידה ויקצץ משמעותית בשכרו וזה אומר שירוויח כ-200 אלף ליש"ט לשבוע. הוא גם אינו צפוי להמשיך כשוער ראשון. 

לאחרונה פורסם כי המאמן של יונייטד, אריק טן האח, מעוניין לרכוש את שוער אברטון, ג'ורדן פיקפורד, ותג המחיר שלו הוא 45 מיליון ליש"ט. גם שוער ברנטפורד, דויד ראיה, בין המועמדים - אך נראה כי יעדיף את ההצעה של טוטנהאם.

רשפורד עשוי להסכים להארכת חוזהו. הוא כאשר זכה עם המועדון בשלל תארים כמו הגביע האנגלי, הליגה האירופית ומגן הקהילה. טן האח התייחס למצבו של רשפורד העונה ואמר: "אני לא מודאג מהמצב, כי אני חושב ששני הצדדים מבינים מה נכון להם. רשפורד עוד יתרום רבות למועדון".

בין השאר פורסם כי פריז סן ז'רמן מעוניינת בחלוץ. במועדון הצרפתי טענו כי מוכנים להציע לו שכר עתק במידה ויגיע בחינם ולכן אם יסכים אז יחכו לו לקיץ הבא. רשפורד עצמו סירב וצייץ: "אני מאוד מכבד את כולם אבל הראש שלי ביונייטד והרצון לזכות במה שיותר תארים בעונה הבאה".

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    איתי ממן 20/06/2023 20:06
    הגב לתגובה זו
    רונאלדווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו
לקלר והמילטוןלקלר והמילטון

עוד עונה אבודה לפרארי: מתחים בצוות, ביקורת מההנהלה ועתיד לא ברור להמילטון

אחרי הכישלון בברזיל והביקורת הפומבית של היו״ר ג׳ון אלקן, המילטון ולקלרק מנסים להרגיע, אך מאחורי הקלעים השם של קרלוס סיינץ כבר חוזר לשולחן

אדיר בן עמי |
נושאים בכתבה פרארי פורמולה 1

פרארי שוב מתמודדת עם תקופה סוערת, על המסלול ומחוצה לו. עונת 2025, שהייתה אמורה לסמן התחלה חדשה עם לואיס המילטון, הפכה לעוד שנה קשה. אחרי הגרנד פרי הכושל בסאו פאולו, שבו שני הנהגים פרשו לפני הסיום, יו"ר הקבוצה, ג’ון אלקן, בחר באופן חריג לצאת בפומבי נגד הצוות שלו. “הנהגים שלנו צריכים לדבר פחות ולהתרכז יותר בנהיגה,” אמר אלקן, בהתייחסות ישירה להמילטון ולצ’ארלס לקלרק. 


 פרארי סובלת מעונה חלשה, ללא ניצחונות וללא יציבות, והפער בין ההשקעות העצומות לתוצאות בשטח הולך וגדל. ההתבטאות של אלקן שיקפה את חוסר הסבלנות הגובר במטה הקבוצה ואת המתיחות ההולכת ומחריפה בין ההנהלה לנהגים. התגובה של הנהגים הגיעה במהירות. המילטון כתב ברשתות החברתיות: “אני מגבה את הקבוצה שלי. אני מגבה את עצמי. לא אוותר - לא עכשיו, לא אז, ולא אף פעם.” לקלרק, לעומתו, ציין ש“זה היה סוף שבוע קשה במיוחד” והוסיף כי רק “אחדות תוכל לעזור לנו לשנות את הכיוון בשלושת המרוצים האחרונים של העונה.”


בברזיל הכול הלך לאיבוד כבר בשלב מוקדם. לקלרק התרסק בהקפה השישית אחרי מגע עם שני נהגים אחרים. המילטון הסתבך בתקרית עם קרלוס סיינץ ובהמשך עם פרנקו קולאפינטו. הנזק למכונית היה משמעותי, והקבוצה בחרה לעצור את המרוץ. כך נותרה פרארי עם שתי מכוניות מחוץ למשחק - שוב. פרארי, מהמותגים המזוהים ביותר עם ההיסטוריה של הפורמולה 1, סופרת עוד עונה בלי ניצחון. זו הפעם השלישית בשש השנים האחרונות שבה היא מסיימת כך. מאז 2007 לא זכתה הקבוצה באליפות הנהגים, ומאז 2008 לא באליפות היצרנים. גם השנה היא במקום הרביעי, מאחורי רד בול, מרצדס ומקלארן.


המילטון, בן 40, הגיע לקבוצה בתחילת השנה עם תקוות גדולות. ההחתמה שלו נועדה להחזיר את פרארי לקדמת הבמה, אך בפועל הוא מתקשה לבלוט. הוא לא עלה על הפודיום אפילו פעם אחת, וב־16 מתוך 21 מקצי דירוג הובס על ידי לקלרק. 


קרלוס סיינץ יחזור?

לקלרק עצמו, הנהג המזוהה ביותר עם פרארי בשנים האחרונות, מתקשה לשמור על יציבות. כמה תוצאות טובות בתחילת העונה הובילו לציפיות, אך בהמשך חלה ירידה חדה. היחסים בין שני הנהגים מתוחים, ולפי דיווחים באיטליה, ההנהלה כבר בוחנת שינויים אפשריים בהרכב העתידי. באיטליה גם מזכירים שוב את שמו של קרלוס סיינץ, הנהג שהוחלף במילטון ועבר לויליאמס. סיינץ מציג עונה יציבה ונחשב לבעל תרומה טכנית משמעותית בעברו בפרארי. לפי פרסומים, מנהל הקבוצה פרד ואסר שומר איתו על קשר, ולא שולל אפשרות לחזרתו בעתיד.