מכירת מנצ'סטר יונייטד תתעכב? האחים גלייזר דורשים 12 מיליארד ליש"ט
למרות ההצעות של מספר גורמים וביניהם מיליארד אמריקאי ושייח קטארי, שהציעו קרוב ל-4.5 מיליארד ליש"ט, האחים לא ממהרים למכור בנזיד עדשים את אחד המועדונים הגדולים בעולם. מהן ההצעות והאם אלון מאסק רלוונטי?
מנצ'סטר יונייטד נחשב לאחד המועדונים העשירים בעולם, אך בחודשים האחרונים הוא עומד למכירה על ידי האחים גלייזר. בעלי המועדון מעוניינים לבצע את העסקה הגדולה ביותר בעולם הספורט. הם דרשו כ-6 מיליארד ליש"ט ואף קיבלו שתי הצעות משודרגות מהשייח הקטארי ג'אסים בין חמאד על ת'אני ומועמד נוסף - ג'ים רטקליף. גם שמו של בעלי טסלה אלון מאסק עלה בעבר, אך ירד מהר מאוד מהפרק.
תהיה מכירה? הרוכשים הפוטנציאליים של מנצ'סטר יונייטד העלו את ההצעה ל-5 מיליארד ליש"ט
בקרב הבעלים האמריקאיים החליטו לדחות את פג התוקף שהיה לתחילת האפריל והיום דווח באי הבריטי כי הם לא פוסלים את האפשרות להישאר במועדון גם בעוד שנים רבות ולהעלות את ערך המועדון. בסביבתם מאמינים, כך על פי הדיווח, שהערך של המועדון עשוי לעלות לפחות ב-10 מיליארד ליש"ט - עד 12.4 מיליארד דולר, בתוך עשור. עוד דווח באי הבריטי כי יש משקיע אמריקאי נוסף שהתעניין בעסקה עשוי להציע סכום של כ-6 מיליארד ליש"ט כדי להוביל את המועדון לעידן חדש כבר בקיץ הקרוב.
- כמה כסף תקבל מנצ'סטר יונייטד מחסות חדשה?
- הקבוצה לא נמכרה והמנייה של מנצ'סטר יונייטד צנחה ב-20%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
אחד השחקנים היקרים במועדון. ברונו פרננדס
ההצעה הגבוהה אי פעם לרכישת מועדון ספורט עומדת על 4.65 מיליארד. זה מה ששולם עבור קבוצת הפוטבול, דנבר ברונקוס. במקביל, חשוב להדגיש כי לפי הדיווח אם וכאשר הגלייזרים יסכימו למכור - יידרשו בין 12 ל-24 חודשים להשלמת עסקה כזאת.
בדיקת נאותות לארגון כמו מנצ'סטר יונייטד תיקח כחצי שנה, כיוון שבניגוד לסיטואציה של אברמוביץ' וצ'לסי, אין כאן פקטור של מתיחות גאופוליטית שמחייב מכירה בהקדם. בשל קושי בהשלמת העסקה, יש חשש כי הדבר עלול להשפיע על מועד ההעברות הקרוב של חודש ינואר ולפיכך גם חיזוק הקבוצה לעונה הבאה עלול להתעכב.
במחזור האחרון ניצחה יונייטד את נוטינגהאם פורסט והיא מדורגת במקום השלישי בטבלה. שווי השחקנים מוערך על פי האתר 'טרנספרמרקט' ב-795.7 מיליון אירו. השחקן היקר במועדון הוא מרקוס רשפורד שערכו מוערך ב-80 מיליון אירו ולאחרונה דובר על מעבר אפשרי שלו לפאריז סן ז'רמן. אחריו ברשימה הם הקשר ברונו פרננדש והחלוץ אנתוני.
- מניית יובנטוס מזנקת: משפחת אגנלי דוחה הצעת רכישה מקרן הקריפטו טתר
- בגיל 41 ועם ברך מטיטניום: לינדסי וון חזרה לנצח
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- מניית יובנטוס מזנקת: משפחת אגנלי דוחה הצעת רכישה מקרן...
- 2.י 18/04/2023 03:12הגב לתגובה זוגלייזרים מעצבנים וחמדנים למה לא יכולים פשוט להכריח אותם למכורזה נראה שהם מנסים גם לעצבן ת'אוהדים
- 1.מתים למכור שיבוא קונה רציני עם 6 מיליארד והם מוכרים. (ל"ת)קשקש 17/04/2023 21:51הגב לתגובה זו
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
