רחפן חדש
צילום: רחפן חדש
TV

יום אחרון להשקעה: רחפן זעיר מבוסס בינה מלאכותית

סטארטאפ ישראלי בשם CyberBee עומד מאחורי הרחפן החדשני הזה, שאחרי הצלחה אדירה בשוק הצרכני, מנהל מגעים לשיתוף פעולה עם חברות בתחום האבטחה, תעשיה, חקלאות וביטחון, לקראת הפריצה לשווקים אלו. צפו בראיון עם המנכל והיזם

להשקעה ב-CyberBee דרך פלטפורמת פיפלביז - לחצו כאן CyberBee הוא סטארטאפ ישראלי שפיתח רחפן זעיר במיוחד, שנחל הצלחה אדירה בשוק הצרכני. היזמים מאחורי הסטארטאפ החליטו לקחת את ההצלחה לרמה הבאה ווהוסיפו לרחפן יכולות ניווט אוטונומית במרחב פנים, ללא צורך ב-GPS. החברה צופה הכנסות של 13 מיליון דולר בשנת 2023 ומנהלת מגעים לשיתוף פעולה עם חברות בתחום האבטחה, תעשיה, חקלאות וביטחון, לקראת הפריצה לשווקים אלו. בימים אלו CyberBee מגייסת דרך פלטפורמת פיפלביז, כך שמי שמאמין בתחום הרחפנים, שכבר הגיע ל-5 מיליארד דולר בעולם, יכול להשקיע בשבועיים הקרובים בסטאטראפ ובעצם לקבל מניות ב-CyberBee. ד"ר חגי קליין מנכ"ל הסטארטאפ מספר באולפן ביזפורטל על התכניות שלהם קדימה: להשקעה ב-CyberBee דרך פלטפורמת פיפלביז - לחצו כאן להשקעה ב-CyberBee דרך פלטפורמת פיפלביז - לחצו כאן

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    רר 31/05/2021 18:04
    הגב לתגובה זו
    בהצלחה, הרחפן צריך לדעת לקלוט עצמים במרחק 50-100 מטר ולדעת להישאר יציב באוויר. משימה בלתי אפשרית ללא gps כיום
  • מהנדס 01/06/2021 15:16
    הגב לתגובה זו
    אבל למה לא לקשקש אם אפשר
מטוסמטוס

הנפקות כבר בשלב האב-טיפוס: סטארט-אפ ישראלי מפתח מונית מעופפת חדשנית

שוק המוניות המעופפות הוא אחד השווקים הצומחים ביותר כיום, כשבשנתיים האחרונות הזרימו משקיעים סכום שיא של 4.3 מיליארד דולר לסטארט-אפים בתחום, אותו ישראל מובילה עם 61% נתח שוק. סטארט-אפ ישראלי מוביל פריצת דרך בתחום עם פיתוח חדשני במשקל וטווח הטיסה וכעת יוצא לגיוס ציבורי דרך פיפלביז ופותח בפניכם הזדמנות להשקיע באחד התחומים החמים בתחבורה העולמית.

נושאים בכתבה פיפלביז

סטארט-אפ בשם Pentaxi פיתח כלי טיס אוטונומי וחשמלי המיועד להיות מונית אווירית ומתכנן לשנות את הדרך שבה אנשים מתניידים בתוך ואל הערים הגדולות בעולם ולשפר את איכות חייהם של מיליארדי אנשים ברחבי העולםכלי הטיס שפיתחה החברה, עליו הוגשו מספר פטנטים הנדסיים לרישוםממריא ונוחת אנכית ועובר לטיסה אופקית והטכנולוגיה הזו בין השאר מאפשרת לו משקל הטסה וטווח טיסה גדולים יותר, כשבפיתוח הכלי יושמו פתרונות הנדסיים שונים וטכנולוגיות מתקדמות. לפרטים והשקעה ב-Pentaxi החל מ-2,500 ₪ > פוטנציאל שוק של 190 מיליארד דולר פקקי הענק הם בעיה גלובלית בערים הגדולות וקצב עליית כלי רכב חדשים על הכביש גוברת על בניית תשתיות כבישים. התחבורה העירונית צפופה, מזהמת, בזבזנית ויש לה מחיר כלכלי כבד. הסטארט-אפ פונה לשוק התחבורה האווירית שמוערך בשווי ב-45 מיליארד דולר ב-2022 ו-190 מיליארד דולר ב-2027, כשמנהל התעופה האמריקאי (FAA) כבר פועל ומקדם פתרונות רגולטוריים בתחום. הנפקות כבר בשלב האב-טיפוס רוב חברות הסטארט-אפ שהנפיקו בתחום אינן אוחזות עדיין באבטיפוס מעופף המסוגל להוביל נוסעים. ההתרגשות סביב המגזר החדש דומה להתלהבות ששררה בהקמת יצרניות של מכוניות חשמליות, כך שהתחום נמצא במצב לוהט בו אפשר להנפיק כמעט כל דבר עבור מיליארדים, כמו למשל חברת ג'ובי אביאיישן, שהונפקה בניו יורק דרך ספאק. המייסדים: מחלוצי פיתוח הכלים האוטונומיים בין צוות המייסדים, המורכב מחלוצי הפיתוח בתחום, נמצא יאיר דובסטר, שכיהן כ-7 שנים כמנהל חטיבת המל"טים ובהובלתו נמכרו פיתוחים בהיקפים של מיליארדי דולרים בכל רחבי העולם. עיצוב כלי הטיס הפוקד בידי פרופ' אלכס פדואה, מעצב כלי רכב ידוע שתכנן בין השאר את החללית "בראשית". למייסדים קשרים עסקיים ענפים ברחבי העולם מתוקף התפקידים הבכירים שמילאו בתעשייה במשך עשרות שנים - קשרים עסקיים אלו כבר עומדים לרשות החברה בפיתוח עסקי וכניסה לשווקים הגלובליים. הניסיון, הידע והטכנולוגיות הביאו לכך שבתכנון של Pentaxi נלקחו בחשבון מספר רב של פרמטרים ונמצאו מספר פתרונות, עליהם הוגשו מספר פטנטים הנדסיים לרישום, המאפשרים רמת ביצועים טובה יותר משל המתחרים וכתוצאה מכך מאפשרים טווח טיסה ומשקל הרמה גדולים משמעותית משל כל המתחרים בצד יתרונות כמו נוחות הנסיעה והשימוש, הפחתת רעש ובטיחות הטיסה. עם הגשת מספר הפטנטים לרישום, Pentaxi כבר נמצאים במגעים מתקדמים עם משקיעים גדולים מיפן, גרמניה ושוויץ, מתכננים לבצע חבירה לאחת מיצרניות הענק או למפעילי תחבורה בעוד כשנתיים-שלוש ולפרוץ לשוק הגלובאלי, כשפניהם לאקזיט או הנפקה. לפרטים והשקעה ב-Pentaxi החל מ-2,500 ₪ >