רחפן חדש
צילום: רחפן חדש
TV

יום אחרון להשקעה: רחפן זעיר מבוסס בינה מלאכותית

סטארטאפ ישראלי בשם CyberBee עומד מאחורי הרחפן החדשני הזה, שאחרי הצלחה אדירה בשוק הצרכני, מנהל מגעים לשיתוף פעולה עם חברות בתחום האבטחה, תעשיה, חקלאות וביטחון, לקראת הפריצה לשווקים אלו. צפו בראיון עם המנכל והיזם

להשקעה ב-CyberBee דרך פלטפורמת פיפלביז - לחצו כאן CyberBee הוא סטארטאפ ישראלי שפיתח רחפן זעיר במיוחד, שנחל הצלחה אדירה בשוק הצרכני. היזמים מאחורי הסטארטאפ החליטו לקחת את ההצלחה לרמה הבאה ווהוסיפו לרחפן יכולות ניווט אוטונומית במרחב פנים, ללא צורך ב-GPS. החברה צופה הכנסות של 13 מיליון דולר בשנת 2023 ומנהלת מגעים לשיתוף פעולה עם חברות בתחום האבטחה, תעשיה, חקלאות וביטחון, לקראת הפריצה לשווקים אלו. בימים אלו CyberBee מגייסת דרך פלטפורמת פיפלביז, כך שמי שמאמין בתחום הרחפנים, שכבר הגיע ל-5 מיליארד דולר בעולם, יכול להשקיע בשבועיים הקרובים בסטאטראפ ובעצם לקבל מניות ב-CyberBee. ד"ר חגי קליין מנכ"ל הסטארטאפ מספר באולפן ביזפורטל על התכניות שלהם קדימה: להשקעה ב-CyberBee דרך פלטפורמת פיפלביז - לחצו כאן להשקעה ב-CyberBee דרך פלטפורמת פיפלביז - לחצו כאן

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    רר 31/05/2021 18:04
    הגב לתגובה זו
    בהצלחה, הרחפן צריך לדעת לקלוט עצמים במרחק 50-100 מטר ולדעת להישאר יציב באוויר. משימה בלתי אפשרית ללא gps כיום
  • מהנדס 01/06/2021 15:16
    הגב לתגובה זו
    אבל למה לא לקשקש אם אפשר
גרושים ויכוח זוג
צילום: Istock

הפתרון לבעיה של 1 מתוך 4 גברים בעולם

סטארט-אפ ישראלי מבטיח שמפתח בימים אלה מדבקה חדשנית, עם פוטנציאל להשתלט על שוק עולמי שנאמד כיום בכ-2 מיליארד דולר וצומח בכ-9% בכל שנה

בקומדיות של צעירים, הרבה פעמים רואים את הבחור המסכן שלא מצליח להתמודד עם בחורה יפה ולצחוק של הקהל "גומר" מהר. אז רק שתדעו, שעבור 1 מכל 4 גברים, זו ממש לא בדיחה. רבים הגברים שבמקרה כזה או אחר סובלים ממה שמכונה בעגה המקצועית 'שפיכה מהירה', אך ישנם כאלה שמוגדרים כסובלים מהבעיה באופן קליני. בשבילם הוקמה Verility Medical, הפתרון של ה-21 לאחת מהבעיות העתיקות ביותר של גברים בכל מקום.   שפיכה מהירה נמדדת בהגעה לשפיכה בפחות מ-2 דקות. עבור רבים, רבים מדי, זו בעיה שמשפיעה לא רק על הביטחון העצמי, אלא יכולה להוביל לדכאונות ואף להוביל לבעיות משמעותיות בזוגיות ואף לפרידה וגירושים. נתון שאי אפשר להתווכח עמו הוא שהבעיה מספיק חמורה, שכ-16 מיליון גברים בוגרים בוחרים במיני טיפולים הקיימים בשוק, בהם ספריי השהייה או טיפול תרופתי כדי לנסות ולהתמודד עם אחת מהבעיות החמורות הפוגעות בכל גבר, תחושה של חוסר גבריות. הבעיה עם תרופות אלה, שיכולות להיות להן השפעה חמורה על הגוף.   המרכיב הפיזי השכיח ביותר המוביל לשפיכה מהירה, הוא היחלשות רצפת האגן של הגבר. כך שבקרוב יהיה לאותם סובלים פתרון חדש ולא תרופתי מבית Verility Medical, סטארט-אפ ישראלי מבטיח שמפתח בימים אלה מדבקה חדשנית, עם פוטנציאל להשתלט על שוק עולמי שנאמד כיום בכ-2 מיליארד דולר וצומח בכ-9% בכל שנה.   לפרטים והשקעה ב Verility >   הפאטצ' של Verility, שבימים אלה עובר הליך לקבלת 2 פטנטים, הנו חידוש רפואי בינלאומי. הפאטצ' החד פעמי מודבק על הפרינאום (האזור בין איבר המין לפי הטבעת) ונשלט על ידי אפליקציה. משם הוא מעביר פולסים לשרירי רצפת האגן ומאפשר שליטה עצמית טובה יותר של המשתמש. המדבקה עברה כבר שני ניסויים קליניים מתקדמים והיא לקראת קבלת אישורים של ועדת אישור התרופות האמריקאית ה-FDA וגם אצל מקבילתה האירופאית (CE). בתחילת 2020, ממש מעבר לפינה החברה תתחיל בשלב הניסויים הראשי.   החברה מורכבת מאנשים מוכרים מתחום הביומד ואנשי עסקים מובילים. יו"ר החברה הוא ירון מירון, מי שהיה בעבר מנכ"ל טבע ישראל. טל גולן, מייסד החברה הוא מפתח מכשור רפואי ואיש ביומד כבר למעלה מעשור והמשקיע המוביל הוא רון צוקרמן, מי שייסד את Sapiens, חברה הנסחרת בנאסד"ק. יחד עם המנכ"ל דוד סלטון, שכיהן כקונסול כלכלי בבוסטון, אלה המומחים המובילים את הצוות שהולך להשתלט על השוק עם הפאטצ' החדשני.  לפרטים והשקעה ב Verility >  איך החברה תרוויח כסף? כל פאטצ' הוא לשימוש חד פעמי, כך שכמו השימוש בקונדומים, כל משתמש ירכוש פאטצ'ים. בנוסף, ציבור המשתמשים יוכלו לקבל נתוני DATA מתקדמים שנאספים על ידי האפליקציה ושירותים נוספים שיינתנו בתשלום. בקיצור, Verility Medical הנה מהחברות הביומד המבטיחות כיום בישראל, שפוטנציאל השוק שלה הוא עצום.