עוגיות קנאביס
צילום: יח"צ

איך להרוויח ממשבר הקורונה?

תעשיית המזון היא המרוויחה הגדולה בגלל הקורונה, ללא עוררין. לא מדובר רק על מוצרים רגילים מהסופרים, אלא גם על תוספי מזון ומוצרים להכנה ביתית. תחום הקנאביס מתגלה גם כן כתחום שמרוויח בגדול בזמן המשבר. אז הבאנו לכם הזדמנות השקעה, בחברה המשלבת את שניהם. תודו לנו אחר כך.

ההיסטוריה מלמדת כי בתקופות של משבר עמוק כמו שחווה העולם כיום, המניות של קמעונאי ויצרני המזון עולות מהסיבה הפשוטה - כולם מצטיידים לשעת חירום ולשעת עוצר. מכירות המוצרים עולות מאוד ובמקביל נגמרים כל המבצעים. הגיוני סך הכול. בגלל זה, התעשיות הוותיקות יותר והמבוססות על צרכים בסיסיים, כמו חשמל, מים, רפואה וכאמור מזון, נחשבות לתעשיות מבטחים.

 

לעמוד הגיוס של החברה באתר "פיפלביז" >

בימים כמו שלנו, כל תעשיית המזון הולכת להרוויח אבל ישנם סקטורים נוספים שצפויים להרוויח במשבר הקורונה. השירותים המקוונים והשליחויות מרוויחים הרבה. אנו צפויים לראות גם עליה ניכרת במכירות האלכוהול, ובארצות הברית, גם בשוק המתקדם של קנאביס לצריכה חופשית.

 

בארצות הברית המשווקים מדווחים על מכירות שיא שעולים ב-50% במהלך החודש האחרון ביחס לשנה שעברה. בישראל לדוגמה, חברות הקנאביס הוחרגו כחברות משק לשעת חירום והמנכ"לים והבעלים של חברות מובילות אומרים שהמשבר לא פגע בתעשייה והם צופים עלייה משמעותית במטופלים בשנים הקרובות. כלומר יותר ביקוש למוצר שלהם.

 

במרכזו של שוק המזון להכנה עצמית, יחד עם השימוש הגובר במוצרי קנאביס, מתברג לו סטארטאפ ישראלי שכבר מייצר ומוכר 32 מוצרי מזון מועשרים בקנאביס בארה"ב ובאמזון. כעת ובהתאם לתקופה, יוצאת החברה לגיוס המונים דרך פלטפורמת "פיפלביז" המאפשרת לציבור להפוך בעל מניות בחברה החל ממאות שקלים בלבד.

 

לעמוד הגיוס של החברה באתר "פיפלביז" >

 

"גם בתקופות משבר יש ענפים שנהנים ממנו, בסקרמנטו קליפורניה חנויות לממכר קנאביס Dispensaries הם בגדר עסק חיוני שנשאר פתוח", אומר יואב בר יוסף, מנכ"ל ומייסד קניבל

קיראו עוד ב"פיפלביז"

 

"אנחנו רואים במשבר הזדמנות מצוינת ומציעים לציבור להשתתף בהצלחה שלנו. מטרתנו לגייס עד 4 מיליון שקל כדי לתגבר את ערוצי המכירות ולחזק את נוכחות המותג שלנו בארצות הברית ובקנדה – שני השווקים המשמעותיים ביותר בעולם בתחום הקנאביס" הוסיף.

 

לעמוד הגיוס של החברה באתר "פיפלביז" >

תגובות לכתבה(10):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 8.
    אולי כבר תזרקו את התמונה ,,,, (ל"ת)
    בזילי 05/04/2020 20:30
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    מה עם ביונד מיט? חברת מזון לא? (ל"ת)
    המניה מתרסקת 04/04/2020 05:47
    הגב לתגובה זו
  • צדוק 26/04/2020 16:32
    הגב לתגובה זו
    בשר מהונדס לא כשר
  • 6.
    דירה=קורת גג 03/04/2020 19:58
    הגב לתגובה זו
    דירה=קורת גג=צורך בסיסי של האדם
  • צודק 04/04/2020 15:03
    הגב לתגובה זו
    אז לך לעבוד ותפסיק לילל
  • 5.
    המשלשל 03/04/2020 13:29
    הגב לתגובה זו
    תעשיית ניירות טואלט ומגבונים בשיא כל הזמנים
  • 4.
    לרון 02/04/2020 12:13
    הגב לתגובה זו
    פשוט.,יוחננוף ויקטורי ,רמי ל, סנו
  • 3.
    מרק 02/04/2020 05:53
    הגב לתגובה זו
    הכותרת נכונה לכול חברות המזון היום סקפטי מאוד לגבי חברה שלא תופסת את השוק היום בכלל ...
  • 2.
    דירה=קורת גג 01/04/2020 18:21
    הגב לתגובה זו
    דירה=קורת גג=צורך בסיסי של האדם
  • 1.
    צינגלה 31/03/2020 18:23
    הגב לתגובה זו
    קנביט בארץ לא לגעת משהו לא תקין בהתנהלות של החברה
צופן קוד סייבר
צילום: Istock

חברת הזיהוי הביומטרי הקולי Multi B.T מגייסת דרך פיפלביז

החברה מספקת פתרון ייחודי לזיהוי ביומטרי קולי, הנחשב למדויק ביותר ועדיף על פני זיהוי באמצעות דפוסי מגע והקלדה או טביעת אצבע 
מפרשת קיימברידג' אנליטיקה שכמעט וריסקה את ענקית הרשתות החברתיות פייסבוק, דרך תמונות שנגנבות מטלפונים ועד חשדות כי מידע נגנב מטלפון של מועמד לראשות הממשלה, נראה כי נושא אבטחת המידע וזיהוי המשתמש הפך לנחוץ כל כך בכל תחומי חיינו, ובייחוד שחלק רחב מחיינו מתנהל למעשה ברשת. אם בעבר הספיק קוד פשוט בן 4 ספרות כדי לאבטח את מכשיר הטלפון שלנו, היום כשהוא מחובר לרשת 24 שעות ביממה ומהווה מטרה אמיתית עבור פורעי חוק, רמת הגנה כזו כבר לא מספיקה, ואנחנו עדים לחידושים מכיוונן של חברות הטלפונים הגדולות, כגון אפל וסמסונג  שמוסיפות אמצעי זיהוי חדשים למכשירים שלהן במטרה לענות על הצורך בפרטיות. לפרטים נוספים על ההשקעה >> אחת החברות היותר מעניינות בתחום מגיעה (כמה מפתיע) מישראל ושמה מולטי בי.טי (Multi B.T). החברה פיתחה מערכת זיהוי ביוטרי קולית אשר מאפשר לזהות את המשתמש על פי חתימת קול, ובכך מספקת פתרון מדויק ביותר ועדיף על פני זיהוי באמצעות דפוסי מגע והקלדה ואפילו זיהוי לפי טביעת אצבע, שכבר הוכח כי ניתן לזייפו על ידי דבק מגע פשוט. פתרונות הזיהוי הקולי שמפותחות בחברת מולטי.בי.טי, הן היחידות לעת עתה אשר משלבות את שני רבדי הזיהוי הביומטרי (פיזי והתנהוגותי) ברמת דיוק גבוהה ובאפשרות הטמעאה יחסית קלה. בין היתר מאפשרת המערכת לזהות נהגים שיכורים לפני התנעת רכב, אנשים מאוימים מול כספומט, אנשים עייפים מול מכונת חיתוך, למנוע השתלטות על רכבים אוטונומיים ועוד, כאשר השוק בו היא פועלת צפוי לגדול ולעבור את ה-15 מיליארד דולר בשנת 2025. הלקוחות העיקריים: מוקדי שירות טלפוניים, חברות ביטוח, בנקים, נמלי תעופה, בתי חולים ועוד, אשר מוכנות לשלם לא מעט כסף עבור זיהוי מדויק של הלקוחות שלהן. לפרטים נוספים על ההשקעה >> עם כניסת הרגולציה השנה, אשר חייבה את רב המדינות המפותחות בשימוש בזיהוי ביומטרי, למשל בנמלי תעופה, במעברי גבול, לשם קבלת שירותים פיננסיים, רפואיים ועוד, קמו להן חברות כמו Voicepin הבריטית ו-Auraya האמריקאית שמתחרות עם מולטי בי.טי. אך אמצעי הזיהוי שלהן נחשבים לפחות אמינים מאלה של החברה הישראלית. החברה, אשר בראשה עומד אדי נבואני, וזיו ברזילאי, מהנדס ותיק עם ניסיון עשיר מאוד בתחום הביומטריה אשר 70 חברות משתמשות בפטנטים שלו. זיו הוביל הן את התקינה הישראלית ואת תקן ה ISO הבינלאומי בתחום הביומטריה הקולית.  כעת ניתן להשקיע בה דרך פלטופרמת פיפלביז. לפרטים נוספים על ההשקעה >>