עוגיות קנאביס
צילום: יח"צ

איך להרוויח ממשבר הקורונה?

תעשיית המזון היא המרוויחה הגדולה בגלל הקורונה, ללא עוררין. לא מדובר רק על מוצרים רגילים מהסופרים, אלא גם על תוספי מזון ומוצרים להכנה ביתית. תחום הקנאביס מתגלה גם כן כתחום שמרוויח בגדול בזמן המשבר. אז הבאנו לכם הזדמנות השקעה, בחברה המשלבת את שניהם. תודו לנו אחר כך.

ההיסטוריה מלמדת כי בתקופות של משבר עמוק כמו שחווה העולם כיום, המניות של קמעונאי ויצרני המזון עולות מהסיבה הפשוטה - כולם מצטיידים לשעת חירום ולשעת עוצר. מכירות המוצרים עולות מאוד ובמקביל נגמרים כל המבצעים. הגיוני סך הכול. בגלל זה, התעשיות הוותיקות יותר והמבוססות על צרכים בסיסיים, כמו חשמל, מים, רפואה וכאמור מזון, נחשבות לתעשיות מבטחים.

 

לעמוד הגיוס של החברה באתר "פיפלביז" >

בימים כמו שלנו, כל תעשיית המזון הולכת להרוויח אבל ישנם סקטורים נוספים שצפויים להרוויח במשבר הקורונה. השירותים המקוונים והשליחויות מרוויחים הרבה. אנו צפויים לראות גם עליה ניכרת במכירות האלכוהול, ובארצות הברית, גם בשוק המתקדם של קנאביס לצריכה חופשית.

 

בארצות הברית המשווקים מדווחים על מכירות שיא שעולים ב-50% במהלך החודש האחרון ביחס לשנה שעברה. בישראל לדוגמה, חברות הקנאביס הוחרגו כחברות משק לשעת חירום והמנכ"לים והבעלים של חברות מובילות אומרים שהמשבר לא פגע בתעשייה והם צופים עלייה משמעותית במטופלים בשנים הקרובות. כלומר יותר ביקוש למוצר שלהם.

 

במרכזו של שוק המזון להכנה עצמית, יחד עם השימוש הגובר במוצרי קנאביס, מתברג לו סטארטאפ ישראלי שכבר מייצר ומוכר 32 מוצרי מזון מועשרים בקנאביס בארה"ב ובאמזון. כעת ובהתאם לתקופה, יוצאת החברה לגיוס המונים דרך פלטפורמת "פיפלביז" המאפשרת לציבור להפוך בעל מניות בחברה החל ממאות שקלים בלבד.

 

לעמוד הגיוס של החברה באתר "פיפלביז" >

 

"גם בתקופות משבר יש ענפים שנהנים ממנו, בסקרמנטו קליפורניה חנויות לממכר קנאביס Dispensaries הם בגדר עסק חיוני שנשאר פתוח", אומר יואב בר יוסף, מנכ"ל ומייסד קניבל

קיראו עוד ב"פיפלביז"

 

"אנחנו רואים במשבר הזדמנות מצוינת ומציעים לציבור להשתתף בהצלחה שלנו. מטרתנו לגייס עד 4 מיליון שקל כדי לתגבר את ערוצי המכירות ולחזק את נוכחות המותג שלנו בארצות הברית ובקנדה – שני השווקים המשמעותיים ביותר בעולם בתחום הקנאביס" הוסיף.

 

לעמוד הגיוס של החברה באתר "פיפלביז" >

תגובות לכתבה(10):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 8.
    אולי כבר תזרקו את התמונה ,,,, (ל"ת)
    בזילי 05/04/2020 20:30
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    מה עם ביונד מיט? חברת מזון לא? (ל"ת)
    המניה מתרסקת 04/04/2020 05:47
    הגב לתגובה זו
  • צדוק 26/04/2020 16:32
    הגב לתגובה זו
    בשר מהונדס לא כשר
  • 6.
    דירה=קורת גג 03/04/2020 19:58
    הגב לתגובה זו
    דירה=קורת גג=צורך בסיסי של האדם
  • צודק 04/04/2020 15:03
    הגב לתגובה זו
    אז לך לעבוד ותפסיק לילל
  • 5.
    המשלשל 03/04/2020 13:29
    הגב לתגובה זו
    תעשיית ניירות טואלט ומגבונים בשיא כל הזמנים
  • 4.
    לרון 02/04/2020 12:13
    הגב לתגובה זו
    פשוט.,יוחננוף ויקטורי ,רמי ל, סנו
  • 3.
    מרק 02/04/2020 05:53
    הגב לתגובה זו
    הכותרת נכונה לכול חברות המזון היום סקפטי מאוד לגבי חברה שלא תופסת את השוק היום בכלל ...
  • 2.
    דירה=קורת גג 01/04/2020 18:21
    הגב לתגובה זו
    דירה=קורת גג=צורך בסיסי של האדם
  • 1.
    צינגלה 31/03/2020 18:23
    הגב לתגובה זו
    קנביט בארץ לא לגעת משהו לא תקין בהתנהלות של החברה
וולביט
צילום: פיפלביז

חברות תוכנה וטיפול רפואי מרחוק בוחרות ב-Well-Beat כדי לשפר את האינטראקציות עם למעלה מ-500,000 מטופלים

שלוש חברות בארה"ב משלבות את מערכת הפניית המטופלים הניתנת להתאמה דינמית של Well-Beat והתערבויות מותאמות אישית כדי לשפר את ההקפדה על תוכנית הבריאות, היעילות התפעולית והכנסות CPT. בימים אלו Well-Beat מאפשרת להצטרף אליה כבעלי מניות החל  מ-100,000 שקל.

נושאים בכתבה פיפלביז
סטארט-אפ ישראלי שמביא AI התנהגותי לטיפול שוטף של חולים, נבחר על ידי שלושה ספקי ניטור מטופלים מרחוק (RPM) חדשניים וספקי שירות וירטואלי כדי לעזור להם להתאים אישית אינטראקציות עם למעלה מ-500,000 מטופלים. בנוסף לשיפור המעורבות ועמידה בתוכניות הטיפול, החברות בארה"ב שואפות להפחית עלויות ולהגדיל את ההכנסות נטו על ידי שילוב ההנחיות הרב-ערוציות של Well-Beat בתקשורת עם המטופלים. לפרטים והשקעה ב-Well-Beat החל מ-100,000 שקל >>
Well-Beat מספקת לשותפיה החדשים המלצות ותסריטים ספציפיים למטופל עבור אינטראקציות טלפונית ובריאות טלפונית, כמו גם התראות מותאמות אישית לתזכורות דיגיטליות אוטומטיות. על ידי התאמת התקשורת לאישיותו, הדמוגרפיה, תוכנית הטיפול וערוץ התקשורת של כל מטופל. הפתרון הידידותי למשתמש מאפשר לרכזי טיפול ב-RPM ובחברות טיפול וירטואלי לספק תמיכה שוטפת יעילה יותר. הפתרון של Well-Beat תומך בצורה חלקה בזרימה היומית בקנה מידה גדול של אינטראקציות RPM ו-Telehealth עם התראות והמלצות פרו-אקטיביות ואוטומטיות לחלוטין. כתוצאה מכך, ללא קשר למספר האנשים שהם משרתים, ספקי שירותי הבריאות יכולים לשלוח תקשורת אישית למטופלים והדרכה למטפל בדיוק מתי ואיפה הם נחוצים. בנוסף, הרכזים, האחיות וספקי הרפואה הטלפונית מקבלים הדרכה בזמן אמת והדרכה מתמשכת על שילוב התובנות החזקות של Well-Beat בשגרת יומם. ד"ר דיוויד נאש, דיקן מייסד אמריטוס ממכללת ג'פרסון לבריאות האוכלוסין, עורך ראשי של ניהול בריאות האוכלוסייה וחבר במועצת הייעוץ העולמית של Well-Beat, הסביר, "טיפול נכון בחולה הוא הרבה יותר מסתם הבנת מידע קליני . זה להבין את המטופל. Well-Beat נותנת ל-RPM ולספקי שירותי בריאות וירטואליים את הכלים שהם צריכים לעשות בדיוק את זה. העתיד עוסק בסוגים אלה של שיתופי פעולה, המשלבים טכנולוגיה, נתונים ואנשים לקבלת טיפול יעיל יותר".