עוגיות קנאביס
צילום: יח"צ

איך להרוויח ממשבר הקורונה?

תעשיית המזון היא המרוויחה הגדולה בגלל הקורונה, ללא עוררין. לא מדובר רק על מוצרים רגילים מהסופרים, אלא גם על תוספי מזון ומוצרים להכנה ביתית. תחום הקנאביס מתגלה גם כן כתחום שמרוויח בגדול בזמן המשבר. אז הבאנו לכם הזדמנות השקעה, בחברה המשלבת את שניהם. תודו לנו אחר כך.

ההיסטוריה מלמדת כי בתקופות של משבר עמוק כמו שחווה העולם כיום, המניות של קמעונאי ויצרני המזון עולות מהסיבה הפשוטה - כולם מצטיידים לשעת חירום ולשעת עוצר. מכירות המוצרים עולות מאוד ובמקביל נגמרים כל המבצעים. הגיוני סך הכול. בגלל זה, התעשיות הוותיקות יותר והמבוססות על צרכים בסיסיים, כמו חשמל, מים, רפואה וכאמור מזון, נחשבות לתעשיות מבטחים.

 

לעמוד הגיוס של החברה באתר "פיפלביז" >

בימים כמו שלנו, כל תעשיית המזון הולכת להרוויח אבל ישנם סקטורים נוספים שצפויים להרוויח במשבר הקורונה. השירותים המקוונים והשליחויות מרוויחים הרבה. אנו צפויים לראות גם עליה ניכרת במכירות האלכוהול, ובארצות הברית, גם בשוק המתקדם של קנאביס לצריכה חופשית.

 

בארצות הברית המשווקים מדווחים על מכירות שיא שעולים ב-50% במהלך החודש האחרון ביחס לשנה שעברה. בישראל לדוגמה, חברות הקנאביס הוחרגו כחברות משק לשעת חירום והמנכ"לים והבעלים של חברות מובילות אומרים שהמשבר לא פגע בתעשייה והם צופים עלייה משמעותית במטופלים בשנים הקרובות. כלומר יותר ביקוש למוצר שלהם.

 

במרכזו של שוק המזון להכנה עצמית, יחד עם השימוש הגובר במוצרי קנאביס, מתברג לו סטארטאפ ישראלי שכבר מייצר ומוכר 32 מוצרי מזון מועשרים בקנאביס בארה"ב ובאמזון. כעת ובהתאם לתקופה, יוצאת החברה לגיוס המונים דרך פלטפורמת "פיפלביז" המאפשרת לציבור להפוך בעל מניות בחברה החל ממאות שקלים בלבד.

 

לעמוד הגיוס של החברה באתר "פיפלביז" >

 

"גם בתקופות משבר יש ענפים שנהנים ממנו, בסקרמנטו קליפורניה חנויות לממכר קנאביס Dispensaries הם בגדר עסק חיוני שנשאר פתוח", אומר יואב בר יוסף, מנכ"ל ומייסד קניבל

קיראו עוד ב"פיפלביז"

 

"אנחנו רואים במשבר הזדמנות מצוינת ומציעים לציבור להשתתף בהצלחה שלנו. מטרתנו לגייס עד 4 מיליון שקל כדי לתגבר את ערוצי המכירות ולחזק את נוכחות המותג שלנו בארצות הברית ובקנדה – שני השווקים המשמעותיים ביותר בעולם בתחום הקנאביס" הוסיף.

 

לעמוד הגיוס של החברה באתר "פיפלביז" >

תגובות לכתבה(10):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 8.
    אולי כבר תזרקו את התמונה ,,,, (ל"ת)
    בזילי 05/04/2020 20:30
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    מה עם ביונד מיט? חברת מזון לא? (ל"ת)
    המניה מתרסקת 04/04/2020 05:47
    הגב לתגובה זו
  • צדוק 26/04/2020 16:32
    הגב לתגובה זו
    בשר מהונדס לא כשר
  • 6.
    דירה=קורת גג 03/04/2020 19:58
    הגב לתגובה זו
    דירה=קורת גג=צורך בסיסי של האדם
  • צודק 04/04/2020 15:03
    הגב לתגובה זו
    אז לך לעבוד ותפסיק לילל
  • 5.
    המשלשל 03/04/2020 13:29
    הגב לתגובה זו
    תעשיית ניירות טואלט ומגבונים בשיא כל הזמנים
  • 4.
    לרון 02/04/2020 12:13
    הגב לתגובה זו
    פשוט.,יוחננוף ויקטורי ,רמי ל, סנו
  • 3.
    מרק 02/04/2020 05:53
    הגב לתגובה זו
    הכותרת נכונה לכול חברות המזון היום סקפטי מאוד לגבי חברה שלא תופסת את השוק היום בכלל ...
  • 2.
    דירה=קורת גג 01/04/2020 18:21
    הגב לתגובה זו
    דירה=קורת גג=צורך בסיסי של האדם
  • 1.
    צינגלה 31/03/2020 18:23
    הגב לתגובה זו
    קנביט בארץ לא לגעת משהו לא תקין בהתנהלות של החברה
ovoמסך
צילום: OVO

ללכת אחרי היזם – אחרי 3 אקזיטים, ד"ר זלוטקין מציע לכם להיכנס לסטרטאפ שלו

השקעה מוצלחת בסטרטאפים תלויה כמובן ברעיון, תלויה בשוק, תלויה בשורה ארוכה של גורמים, אבל אחד מהגורמים העיקריים הוא היזמים ומנהלי החברה. ליזמים מנוסים כאלו שכבר עשו את זה בעבר יש סיכויים גבוהים יותר להצליח. הם מכירים את השוק, הם יודעים איך וממי לגייס, הם אטרקטיביים בעיני הקרנות הון סיכון וגופי ההשקעה והם גם עם קשרים לעולמות הטכנולוגיה ולגופים הגדולים שעשויים לקנות את המוצרים העתידיים ואפילו לרכוש את החברה.

נושאים בכתבה פיפלביז

לכן, משקיעים מתוחכמים מחפשים "שמות מוכרים" מבין היזמים ומנהלי הפירמות, זה מגדיל את סיכויי ההצלחה. הסטארטאפ שנציג היום הוא יוזמה של היזם הסדרתי ד"ר גלעד זלוטקין בעל רקורד של 3 אקזיטים מנהל תחום הענן ברדוור לשעבר ובכיר בסיסקו ישראל. לצידו צוות ניהולי עתיר ידע וניסיון מקצועי, יזמי ועסקי. אז במקרה של OVO Automotive – יש את האנשים המתאימים וזה הרבה מאוד, ומה עם הרעיון והכיוון של החברה? מוצר ייחודי בשוק גדול OVO Automotive שפועלת בשוק הרכבים המקושרים שהוערך אשתקד בהיקף של 59.7 מיליארד דולר ונמצא בצפי צמיחה של יותר מ-18% בשנה (2021-2028), היא החברה הראשונה שמאפשרת הרצת אפליקציות בענן ושידורם (streaming) למסך הרכב. זו בשורה לתחום ובמיוחד לייצרני ויבואני הרכבים שכן מדובר על פלטפורמת ענן (SaaS) שמאפשרת למכור לצרכן שירותי ערך מוסף. החברה נמצאת כעת בתהליך של גיוס SAFE דרך פלטפורמת ההמונים של פיפלביז. מדובר בגיוס שמאפשר למשקיעים להיכנס כבעלי מניות בחברה ולהנות מהנחה משמעותית על מחיר המניה הצפוי בגיוס העוקב. הגיוס  פתוח רק ל-35 ניצעים. החברה הגישה בקשות לרישום פטנטים על הגישה החדשנית של שימוש בטכנולוגיה ברכבים ולהערכת הנהלתה היא נמצאת ביתרון של חלוציות טכנולוגית שיוצרת פער של כמה שנים על פני מתחרים שעתידים להופיע. לחברה ארבעה שיתופי פעולה אסטרטגיים לתהליך פיתוח פתרונות הענן שלה לרכבים מקושרים. בין שיתופי הפעולה גם לקוחות פוטנציאליים. בין המשקיעים בחברה - קרן Regah Ventures השקיעה בחברה יחד עם עוד משקיעים פרטיים (ביניהם נמצאים מנכ"ל סקייפ לשעבר ושותף בבנצ׳מרק קפיטל, קרן ההון סיכון מעמק הסיליקון). גיוס נפתח למשקיעים, והחברה מגייסת כעת בפלטפורמת פיפלביז בגיוס SAFE  אז יזם סדרתי, ניהול של צוות מנוסה, רעיון מוביל, משקיעים בעלי שם ושותפות מהתעשייה. וזה לא הכל. החברה נמצאת במקום ובזמן שצריכים אותה - הפתרון של OVO עתיד ליצור הכנסות ורווחים ללקוחות בתעשיית הרכב אשר סופגים ירידה משמעותית ברווחיות בשנים האחרונות. הגופים הענקיים האלו נמצאים בהשקעות עתק בדור העתיד של הרכבים כשלצד התחרות , הרווחיות שלהם נשחקת. הם משוועים להכנסות והפתרון של OVO יכול להיות חלק מסל המוצרים הרחב שלהם. הפתרון של OVO הוא פתרון כולל לגישה ישירה, בטוחה ובטיחותית אל מסך הרכב, ללא תלות ביצרני הרכב, אפל, גוגל או הנהגים. כיום ישנם שלושה פתרונות לצורך של חברות המנהלות ציי רכב בקשר עם הנהגים ברכב, בין אם הם עובדים או לקוחות:  הרצת האפליקציה במערכת האינפוטיינמט המקורית ברכב - דורש שיתוף פעולה של יצרן הרכב (משיקולי אבטחה ובטיחות). התקנת מערכת מולטימדיה אפטר מרקט חלופית או נוספת. וגם – שיקוף של אפליקציה מהטלפון הנייד של הנהג אל מסך הרכב בעזרת CarPlay של אפל או Android-Auto של גוגל. אפשרות זו יוצרת תלות בשיתוף פעולה והסכמה של אפל וגוגל לתמיכה בשיקוף האפליקציה ובנכונות הנהג להתקין את האפליקציה על הטלפון שלו ולחבר את הטלפון שלו לרכב. שלושת הפתרונות הללו מסובכים ויקרים מאוד לתחזוקה וניהול או מחייבים שימוש בטלפון הנייד של הנהג באופן לא בטוח או לא חוקי. OVO מפתחת בשיתוף פעולה עם שחקנים משמעותיים בתעשיית הרכב את הפתרון לגישה אל מסך הרכב המקושר באמצעות שירות SaaS. השירות משדר אפליקציות מפלטפורמת ענן (streaming) ישירות אל מסך הרכב. הפתרון של OVO מבטל את כל החסמים הקיימים בפתרונות האחרים. גיוס נפתח למשקיעים, והחברה מגייסת כעת בפלטפורמת פיפלביז בגיוס SAFE