עוגיות קנאביס
צילום: יח"צ

איך להרוויח ממשבר הקורונה?

תעשיית המזון היא המרוויחה הגדולה בגלל הקורונה, ללא עוררין. לא מדובר רק על מוצרים רגילים מהסופרים, אלא גם על תוספי מזון ומוצרים להכנה ביתית. תחום הקנאביס מתגלה גם כן כתחום שמרוויח בגדול בזמן המשבר. אז הבאנו לכם הזדמנות השקעה, בחברה המשלבת את שניהם. תודו לנו אחר כך.

ההיסטוריה מלמדת כי בתקופות של משבר עמוק כמו שחווה העולם כיום, המניות של קמעונאי ויצרני המזון עולות מהסיבה הפשוטה - כולם מצטיידים לשעת חירום ולשעת עוצר. מכירות המוצרים עולות מאוד ובמקביל נגמרים כל המבצעים. הגיוני סך הכול. בגלל זה, התעשיות הוותיקות יותר והמבוססות על צרכים בסיסיים, כמו חשמל, מים, רפואה וכאמור מזון, נחשבות לתעשיות מבטחים.

 

לעמוד הגיוס של החברה באתר "פיפלביז" >

בימים כמו שלנו, כל תעשיית המזון הולכת להרוויח אבל ישנם סקטורים נוספים שצפויים להרוויח במשבר הקורונה. השירותים המקוונים והשליחויות מרוויחים הרבה. אנו צפויים לראות גם עליה ניכרת במכירות האלכוהול, ובארצות הברית, גם בשוק המתקדם של קנאביס לצריכה חופשית.

 

בארצות הברית המשווקים מדווחים על מכירות שיא שעולים ב-50% במהלך החודש האחרון ביחס לשנה שעברה. בישראל לדוגמה, חברות הקנאביס הוחרגו כחברות משק לשעת חירום והמנכ"לים והבעלים של חברות מובילות אומרים שהמשבר לא פגע בתעשייה והם צופים עלייה משמעותית במטופלים בשנים הקרובות. כלומר יותר ביקוש למוצר שלהם.

 

במרכזו של שוק המזון להכנה עצמית, יחד עם השימוש הגובר במוצרי קנאביס, מתברג לו סטארטאפ ישראלי שכבר מייצר ומוכר 32 מוצרי מזון מועשרים בקנאביס בארה"ב ובאמזון. כעת ובהתאם לתקופה, יוצאת החברה לגיוס המונים דרך פלטפורמת "פיפלביז" המאפשרת לציבור להפוך בעל מניות בחברה החל ממאות שקלים בלבד.

 

לעמוד הגיוס של החברה באתר "פיפלביז" >

 

"גם בתקופות משבר יש ענפים שנהנים ממנו, בסקרמנטו קליפורניה חנויות לממכר קנאביס Dispensaries הם בגדר עסק חיוני שנשאר פתוח", אומר יואב בר יוסף, מנכ"ל ומייסד קניבל

קיראו עוד ב"פיפלביז"

 

"אנחנו רואים במשבר הזדמנות מצוינת ומציעים לציבור להשתתף בהצלחה שלנו. מטרתנו לגייס עד 4 מיליון שקל כדי לתגבר את ערוצי המכירות ולחזק את נוכחות המותג שלנו בארצות הברית ובקנדה – שני השווקים המשמעותיים ביותר בעולם בתחום הקנאביס" הוסיף.

 

לעמוד הגיוס של החברה באתר "פיפלביז" >

תגובות לכתבה(10):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 8.
    אולי כבר תזרקו את התמונה ,,,, (ל"ת)
    בזילי 05/04/2020 20:30
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    מה עם ביונד מיט? חברת מזון לא? (ל"ת)
    המניה מתרסקת 04/04/2020 05:47
    הגב לתגובה זו
  • צדוק 26/04/2020 16:32
    הגב לתגובה זו
    בשר מהונדס לא כשר
  • 6.
    דירה=קורת גג 03/04/2020 19:58
    הגב לתגובה זו
    דירה=קורת גג=צורך בסיסי של האדם
  • צודק 04/04/2020 15:03
    הגב לתגובה זו
    אז לך לעבוד ותפסיק לילל
  • 5.
    המשלשל 03/04/2020 13:29
    הגב לתגובה זו
    תעשיית ניירות טואלט ומגבונים בשיא כל הזמנים
  • 4.
    לרון 02/04/2020 12:13
    הגב לתגובה זו
    פשוט.,יוחננוף ויקטורי ,רמי ל, סנו
  • 3.
    מרק 02/04/2020 05:53
    הגב לתגובה זו
    הכותרת נכונה לכול חברות המזון היום סקפטי מאוד לגבי חברה שלא תופסת את השוק היום בכלל ...
  • 2.
    דירה=קורת גג 01/04/2020 18:21
    הגב לתגובה זו
    דירה=קורת גג=צורך בסיסי של האדם
  • 1.
    צינגלה 31/03/2020 18:23
    הגב לתגובה זו
    קנביט בארץ לא לגעת משהו לא תקין בהתנהלות של החברה
מטוסמטוס

הנפקות כבר בשלב האב-טיפוס: סטארט-אפ ישראלי מפתח מונית מעופפת חדשנית

שוק המוניות המעופפות הוא אחד השווקים הצומחים ביותר כיום, כשבשנתיים האחרונות הזרימו משקיעים סכום שיא של 4.3 מיליארד דולר לסטארט-אפים בתחום, אותו ישראל מובילה עם 61% נתח שוק. סטארט-אפ ישראלי מוביל פריצת דרך בתחום עם פיתוח חדשני במשקל וטווח הטיסה וכעת יוצא לגיוס ציבורי דרך פיפלביז ופותח בפניכם הזדמנות להשקיע באחד התחומים החמים בתחבורה העולמית.

נושאים בכתבה פיפלביז

סטארט-אפ בשם Pentaxi פיתח כלי טיס אוטונומי וחשמלי המיועד להיות מונית אווירית ומתכנן לשנות את הדרך שבה אנשים מתניידים בתוך ואל הערים הגדולות בעולם ולשפר את איכות חייהם של מיליארדי אנשים ברחבי העולםכלי הטיס שפיתחה החברה, עליו הוגשו מספר פטנטים הנדסיים לרישוםממריא ונוחת אנכית ועובר לטיסה אופקית והטכנולוגיה הזו בין השאר מאפשרת לו משקל הטסה וטווח טיסה גדולים יותר, כשבפיתוח הכלי יושמו פתרונות הנדסיים שונים וטכנולוגיות מתקדמות. לפרטים והשקעה ב-Pentaxi החל מ-2,500 ₪ > פוטנציאל שוק של 190 מיליארד דולר פקקי הענק הם בעיה גלובלית בערים הגדולות וקצב עליית כלי רכב חדשים על הכביש גוברת על בניית תשתיות כבישים. התחבורה העירונית צפופה, מזהמת, בזבזנית ויש לה מחיר כלכלי כבד. הסטארט-אפ פונה לשוק התחבורה האווירית שמוערך בשווי ב-45 מיליארד דולר ב-2022 ו-190 מיליארד דולר ב-2027, כשמנהל התעופה האמריקאי (FAA) כבר פועל ומקדם פתרונות רגולטוריים בתחום. הנפקות כבר בשלב האב-טיפוס רוב חברות הסטארט-אפ שהנפיקו בתחום אינן אוחזות עדיין באבטיפוס מעופף המסוגל להוביל נוסעים. ההתרגשות סביב המגזר החדש דומה להתלהבות ששררה בהקמת יצרניות של מכוניות חשמליות, כך שהתחום נמצא במצב לוהט בו אפשר להנפיק כמעט כל דבר עבור מיליארדים, כמו למשל חברת ג'ובי אביאיישן, שהונפקה בניו יורק דרך ספאק. המייסדים: מחלוצי פיתוח הכלים האוטונומיים בין צוות המייסדים, המורכב מחלוצי הפיתוח בתחום, נמצא יאיר דובסטר, שכיהן כ-7 שנים כמנהל חטיבת המל"טים ובהובלתו נמכרו פיתוחים בהיקפים של מיליארדי דולרים בכל רחבי העולם. עיצוב כלי הטיס הפוקד בידי פרופ' אלכס פדואה, מעצב כלי רכב ידוע שתכנן בין השאר את החללית "בראשית". למייסדים קשרים עסקיים ענפים ברחבי העולם מתוקף התפקידים הבכירים שמילאו בתעשייה במשך עשרות שנים - קשרים עסקיים אלו כבר עומדים לרשות החברה בפיתוח עסקי וכניסה לשווקים הגלובליים. הניסיון, הידע והטכנולוגיות הביאו לכך שבתכנון של Pentaxi נלקחו בחשבון מספר רב של פרמטרים ונמצאו מספר פתרונות, עליהם הוגשו מספר פטנטים הנדסיים לרישום, המאפשרים רמת ביצועים טובה יותר משל המתחרים וכתוצאה מכך מאפשרים טווח טיסה ומשקל הרמה גדולים משמעותית משל כל המתחרים בצד יתרונות כמו נוחות הנסיעה והשימוש, הפחתת רעש ובטיחות הטיסה. עם הגשת מספר הפטנטים לרישום, Pentaxi כבר נמצאים במגעים מתקדמים עם משקיעים גדולים מיפן, גרמניה ושוויץ, מתכננים לבצע חבירה לאחת מיצרניות הענק או למפעילי תחבורה בעוד כשנתיים-שלוש ולפרוץ לשוק הגלובאלי, כשפניהם לאקזיט או הנפקה. לפרטים והשקעה ב-Pentaxi החל מ-2,500 ₪ >