פרסום ראשון
מרצ מצאה מחליף לאלנבי: אמיר הספרי מפובליסיס יוביל את קמפיין הבחירותשבוע לאחר שנפרדה ממשרד הפרסום אלנבי, מפלגת מרצ בראשות זהבה גלאון מעבירה את המושכות לידי סמנכ"ל הקריאייטיב של פובליסיס ישראלרייטינג
כמה קיבלו הראיונות עם משה כחלון ל-3 ערוצי הטלוויזיה?יו"ר כולנו עשה סבב ראיונות ונראה מאד לחוץ. לשמחתו, נתוני הצפייה של מהדורות החדשות אתמול לא שברו שיאים. וכמה עשתה 'המרוץ למיליון'?עוגת הפרסום ב-2014
ההוצאה לפרסום עמדה על 3.6 מיליארד: האינטרנט מכסה על צוק איתןסיכום 2014 בהוצאה לפרסום בישראל היה אמור להיות עגום, אך למרות צוק איתן וירידה בעיתונות ובטלוויזיה ההוצאה דומה לזו ב-2013. המושיע? הדיגיטלבלוג
'הסנדק' כשיעור במיתוג: חשבתם לעצמכם פעם למה כמעט כולם אוהבים את הסרט?העובדות שמדובר בעבריינים, והציבור שונא עבריינים ושחיתות, אבל עובדות לא תמיד חשובות למשווק חכם. חומר למחשבה למי שמאמין שהמוצר הטוב מנצח- סדקים נוספים בטקס האקדמיה: מגישי 'אורלי וגיא' מבקשים לא להשתתף בתחרותהפקה נוספת מוותרת על הטקס. וילנאי ומרוז טוענים לאי-שיוויון בכך שהם צריכים להתמודד מול תכניות תחקיר יקרות בפריים-טיים. האקדמיה: "ההפקה בחרה להירשם בקטגוריה זו. קובלנתם מעוררת תמיהה כפולה ומכופלת"
רייטינג
הובאו לקבורה: רק 6% צפו בערוצים 2 ו-1 בלוויית 4 הרוגי הפיגוע ב'היפר-כשר'השידור בשעת בצהריים הביא לערוץ 1 רק 0.9%, והיתר צפו בערוץ 2. ערוץ 10 לא שידר את הלוויה. בערב: 'הכוכב הבא' התאוששה, 'חדשות 10' נחלשה- המחטף של השנה? אמיר אריאלי עובר מבאומן ליוטיוב - ימונה למנהל קריאייטיבאריאלי שרק לפני חצי שנה קודם לסמנכ"ל קריאייטיב תחת נדב פרסמן נענה לחיזורים של יו-טיוב ישראל. הוא טיפל בתקציבי ביטוח ישיר, חומוס אחלה ועוד
- 'העבודה' תופסת טרמפ: צפו במשחק "דחוף ת'ביבי לשורה הראשונה"התימרון של רה"מ לשורת המנהיגים בעצרת בפריז, הובילה את Hooligans, משרד הפרסום של העבודה, להפיק במהירות משחק ששם את נתניהו ללעג
- במקביל לעבודתו בערוץ 10: אלון בן דוד יגיש תכנית בנושאי ביטחון ב-i24newsהתכנית תעלה לאוויר ביום שלישי הבא בערוץ החדשות הבינ"ל באנגלית, ומדי שבוע תשדר ראיונות, כתבות שטח, פאנל פרשנים ודיווחים מרחבי העולם
פרסום ראשון
הסעיף המעניין במכרז היח"צ של אוניברסיטת ת"א: יתרון ל"עסק בבעלות אשה"האוניברסיטה יצאה במכרז לשירותי יח"צ במקביל לדוברות הפנימית ותעניק העדפה מתקנת לנשים, סעיף שלא הופיע במכרז על תקציב הפרסום מ-2011