• תנאי הסף למכרז גמישים למדי ומאפשרים התמודדות לחברות עם ניסיון של 3 שנים ומחזור של 10 מיליון ש' בשנה. במקביל, ח"כ זנדברג תוקפת את הקמפיין החדש של הרשות שעלה בגל"צ, ותכנס את הוועדה הפרלמנטרית בראשה היא עומדת
    |05/06/2016
  • אפרת אחימאיר טור
    ב-2013 98% מהפרסום הפרוגרמטי בדיספליי בארה"ב היה בשיטת RTB, בעוד שב-2016 המגמה נעה לכיוון 58%. אז איפה כל השאר אם לא ב-RTB?
    |05/06/2016
  • ארץ נהדרת רייטינג
    כמעט 30% ל'ארץ נהדרת' בערוץ 2 – מול שיא שלילי ל'גב האומה' בערוץ 10
    בשבוע השני של 'ארץ' במשבצת השידור החדשה, היא התחזקה בנקודה. הסדרה 'יום האם' רשמה 19.4%. יום ו': 'היהודים באים' נפרדת עם 2.7% בלבד. יום ה': 24.1% ל'בייק אוף'
    |05/06/2016
  • הטורניר שיתחיל בסופה"ש כולל 51 משחקים שנרכשו ע"י צ'רלטון ב-5.5 מיליון אירו. החברה הגיעה לשורת הסכמים עם ערוצי ברודקאסט לשידור חלק מהמשחקים - בעיקר מהשלבים המאוחרים
    |05/06/2016
  • אבי סנטו מדד סנטו מים מינרליים
    "מדד סנטו" בדק איך 2 מותגי מתקני המים פועלים ברשתות החברתיות
    פעם היינו שותים מים מהברז. והיום? רק מינרלים או מסוננים - וקרירים. אז רגע לפני הקיץ, אבי סנטו החליט לבדוק עבור אייס הנוכחות של שטראוס מים ואלקטרה בר ברשתות החברתיות
    |02/06/2016
  • ג'ורג' ואסילי הגשמת חלום TV
    שמים את הציניות בצד: המהלך החברתי של עמותת 'הגשמת חלום' כבש את המצעד של אייס
    מהלך הפרו-בונו של ברוקנר יער לוי הצליח לשים בצד את כל הציניות המזוהה עם עולם הפרסום. ועוד ברשימה: סלפי חופשה, האופה הלא מנוסה, האישה שלא שלו, וטיל אנטי-וירוס. ולא לשכוח: יש גם סקר
    |02/06/2016
  • לירון אברהם
    |02/06/2016
  • מתן סימן-טוב ולירון פנאן
    מתן סימן-טוב ולירון פנאן הקימו לפני 7 שנים את 2 טאלנט ספורט מנג'מנט והספיקו לחתום את שמם ליד כמה מההעברות של שחקני הכדורסל המעניינים שנחתו בישראל, וטאלנטים ידועים שגדלו כאן. על השותפות, החלומות, ההישג המכונן והרגעים המביכים - השבוע באנדר 40 
    |02/06/2016
  • מפגש חרדים
    סיור רגיש של עיתונאים חרדים במזרח ירושלים הוביל להתנגדות של מו"ל 'בחדרי' שפרסם טור זועם. הסיור הבא צפוי להיות בעיר דוד ועם אנשי ימין
    |02/06/2016
  • אקליפטוס. סבא וסבתא של ארז ברכץ TV
    סבתא רוזה וסבא ניסים של המנכ"ל ארז ברכץ מככבים בקמפיין של בראנץ' אנד קראנץ' לשבועות. הקמפיין הוא גם הראשון של תום חנני, מנהלת הקריאייטיב החדשה שמחליפה את ארנון רותם שפרש לאחרונה
    |02/06/2016
מציג דף 699 מתוך 1624