אמאזון לא מפחידה אותה ולתפיסתה עידן הפרסום הקונבנציונלי כפי שהכרנו אותו כבר לא קיים. יפית גרינברג המוכרת יותר כג.יפית מדברת על עסקים, ניהול ופרסום עם ערן גפן
דוח של ebiquity על עתיד ה-TV המבוסס על השוק הבריטי, מראה כיצד מחירי החשיפה של 2013 יקפצו וישפיעו על ה-ROI. קהל היעד של 16-34 יהפוך לכמעט בלתי ניתן להשגה
חודשיים לאחר היציאה למכרז, המנכ"ל יחליט השבוע על זהות המשרד הזוכה. גורמים נוספים שהמלצתם תכריע את הכף הם מנכ"לי החטיבות ומנהלי השיווק שהם למעשה מי שיהיו בעתיד הקרוב ה"לקוחות"