• ברעם
    מבדיקת אייס עולה כי אף קמפיין פוליטי לא יעלה עליו עד ליום הבחירות משום שצבר ההזמנות מראש של מפרסמים עתידיים תופס את כל מלאי הפרסום
    |25/02/2019
  • חצי שעה של השראה ערן גפן ג יפית
    אמאזון לא מפחידה אותה ולתפיסתה עידן הפרסום הקונבנציונלי כפי שהכרנו אותו כבר לא קיים. יפית גרינברג המוכרת יותר כג.יפית מדברת על עסקים, ניהול ופרסום עם ערן גפן
    |25/02/2019
  • צופית גרנט אבודים
    הכל אישי הניבה 17.6%, אבל בעוד ברשת הפריים התחזק ביחס לחדשות, בקשת הוא נחלש. ערב חלש לערוץ 20 - שכזכור מאיים לפרוש מהוועדה למדרוג
    |25/02/2019
  • בן מוסקל פרסום ראשון
    שטראוס הכריעה: מרכזת את תקציב הפרסום הענק שלה בבאומן
    מנכ"ל החברה אייל דרור הכריע בסוגיה, אחרי שהתייעץ גם עם מנכ"לי החטיבות ומנהלי השיווק. תקציב הפרסום נאמד בכ-100 מיליון שקלים, וכולל עשרות מותגים
    |25/02/2019
  • טלוויזיה מחקר
    דוח של ebiquity על עתיד ה-TV המבוסס על השוק הבריטי, מראה כיצד מחירי החשיפה של 2013 יקפצו וישפיעו על ה-ROI. קהל היעד של 16-34 יהפוך לכמעט בלתי ניתן להשגה
    |24/02/2019
  • אייל דרור שטראוס
    חודשיים לאחר היציאה למכרז, המנכ"ל יחליט השבוע על זהות המשרד הזוכה. גורמים נוספים שהמלצתם תכריע את הכף הם מנכ"לי החטיבות ומנהלי השיווק שהם למעשה מי שיהיו בעתיד הקרוב ה"לקוחות"
    |24/02/2019
  • האח הגדול VIP לירון ויצמן גיא זו ארץ רייטינג
    סופ"ש מוצלח לרשת מול קשת. בחמישי '2025' רשמה 12% בלבד. בגזרת החדשות רשת לא מצליחה להתקרב לחדשות בקשת שרשמו במוצ"ש 19.2% מול נתון חד ספרתי ברשת 
    |24/02/2019
  • עדי ברזילי מצעד הפרסומות של אייס TV
    עוד שבוע של פרסומות מאחורינו וכנראה שכל מה שנזכור ממנו הוא: "מני, מני, מני, מני ממטרה, כל היום אני רק טרללה"
    |21/02/2019
  • שמוליק שם טוב פרסום ראשון
    שמוליק שם טוב הודיע על החלטתו לחברי הוועדה - נציגי הערוצים והרגולטור. כעת הוועדה תצא בהליך לאיתור מנכ"ל חדש
    |21/02/2019
  • גרף Accenture דיגיטל פרסום
    המחקר של Accenture שמציעה את שירותיה במקום משרדי הפרסום, מצביע על חוסר שקיפות שבעקבותיו מפרסמים לא מבינים את העלויות האמתיות של פעולות השיווק 
    |21/02/2019
מציג דף 238 מתוך 1620