פרסום ראשון
ynet מחזק את דף הבית: מינה את רן רימון ויובל מן כחלק מעורכי ההומפייג'השניים מצטרפים ל-3 עורכים נוספים שאחראים על דף הבית של האתר. ynet עורך בתקופה האחרונה סדרה של מינויים חדשים, בין היתר בתחום הווידאו- בגלל ה-DTT: מספר המנויים של yes קטן ב-1.4% - עומד על 578 אלף בתי אב8,000 מנויים עזבו השנה את yes. ההפסד הנקי ב-2012 עמד על 310 מיליון שקל מול 230 מיליון ב-2011. ברבעון האחרון - הפסד מול רווח ברבעון המקביל
רייטינג
21.1% צפו במשדר 'ילדי וראייטי' ב'רשת'; 7.6% למשחק הגביע בין חיפה לבית"ר'אורלי וגיא חוזרים בתשובה' ירדה מ-12.8% ל-10.4%, בגלל שידורי הכדורגל בערוץ הספורט. השקת הסדרה 'בית המשאלות' בערוץ 1 רשמה 1.5% בלבד- חיקה גינוסר חוזר לשמש כיו"ר אגודת העיתונאים בירושלים; מחליף את דני זקןזקן חתם 3 שנים כיו"ר, כאשר טיפל בעיקר בסוגיות הרפורמה ברשות השידור. גינוסר חוזר לתפקיד, לאחר שניצח מספר רב של מתמודדים, בהם אריה שקד
- לסרוק ולקרוא: איך הסטודנטים לפרסום ממיאמי יחזירו קהל לספריות הציבוריותספריות ציבוריות הן מזמן כבר לא מוקד משיכה לקהל הרחב, כך גם בארה"ב. האתגר הזה התגלגל לפתחם של הסטודנטים מה-Miami Ad School שהציעו רעיון פשוט ומבריק. כל מה שצריך זה קהל שבוי ומשועמם (ברכבת) וסמארטפון
- היכנסי כבר לאוטו, וניסע: 'יפה אפרתי' תטפל בתקציב היח"צ של המותג 'אופל'המותג מקבוצת שלמה סיקסט, יתחיל לעבוד עם משרדה של אפרתי. מנכ"ל אופל ישראל: "מאמין שהמשרד יתרום רבות לקידום המותג בשוק הישראלי"
- לאחר חצי שנה: בן סבר מסיים את דרכו בפובליסיס ועובר לגליקמן נטלר סמסונובסבר ייכנס למשבצת אותה הותיר עידו קריב שעבר ל'אברהם' לאחר שנה וחצי בגליקמן. במשרד הוחלט להמשיך עם אמיר הספרי בלבד ולא ימנו לסבר מחליף
- 'הרשימות של אמא': שופרסל משיקה בלוג לקהילות הבישול בעריכת דפני פתיחההבלוג שיתבסס על פעילות הרשת החברתית של שופרסל הוקם ומנוהל על ידי סוכנות המדיה החברתית 'בלינק'. בנוסף הושקה אפליקציית דירוג מוצרים
- ממשיכים בעיצומים ברשות השידור: העיתונאי ישבתו היום אחרה"צ למשך שעהזועמים על רצון ההנהלה לעבוד ללוד, כמו גם על הצעדים בהם היא נקטה בחודשים האחרונים. עיתונאי הרדיו והטלוויזיה יישבתו בין 17:30 ל-18:30
דעה
תתכוננו - הבועה שצוקרברג יוצר עבור כולנו: כסף פייסבוק, חנויות וחיפושפייסבוק ממשיך להשתלט לנו על החיים. מרטין בוקסדורף על המגמות החדשות בתחום הרשתות החברתיות, לאור הנתונים על נתח הפרסום של האינטרנט