- MADE IN CHINA: יצרניות ה-EV לא עוצרותNIO ו-Xpeng דיווחה על צמיחה של מעל 300% בנתוני מסירת הרכבים לחודש ינואר: ביחס לנתוני טסלה ושלושת החברות הסיניות, השוק מתמחר את שווי החברה בכ-1.445 מיליון דולר בממוצע על כל רכב שנמסר
TV
אנלוגי בעולם דיגיטלי: למה מלכתחילה השורטיסטים הימרו נגד גיימסטופ?מכירת המשחקים בדיגיטל עשתה לגיימסטופ מה שה-MP3 עשה לדיסקים והסטרימינג ל-DVD. הרשת פרשה עוד ועוד סניפים עד שהחלה לסגור אותם בקצב מסחרר. מה הן בכל זאת נקודות האור? מבט על החברה שנמצאת בלב מלחמת המעמדות בוול סטריט- ה-FDA ביקש הבהרות מננוקס, המניה צונחת ב-10%רשות המזון והתרופות בארה"ב ביקשה להגדיר מחדש את לוחות הזמנים של הניסויים בטכנולוגיית הרנטגן של החברה, שעלתה כבר ב-212% מאז הנפקתה באוגוסט האחרון
- גילת זכתה בחוזה של 50 מיליון דולרמתחילת השנה מניית החברה הכפילה את ערכה; שווי החברה - 670 מיליון דולר
IPO
אוטונומו תכנס לוול סטריט דרך ספאק לפי שווי של 1.4 מיליארד ד'עוד יוניקורן מתחום הרכב בדרך לנאסד"ק: החברה הישראלית שפיתחה זירת מסחר לדאטה שנאספת ע"י רכבים מקושרים תגייס כ-280 מיליון דולר באמצעות השלד Software Acquisition Group INC II. עד כה גייסה אוטונומו 82 מיליון דולר מאז הקמתה ב-2015- האם הראלי בכסף הוא בגלל קבוצת "הימורי וול סטריט" ברדיט?הכסף עושה ראלי שהגיע ל-12% תשואה בשיא היומי. בסוף השבוע היו קריאות בקבוצה לעשות שורט על הכסף, אבל המספרים לא כל כך מסתדרים. אז מי אחראי לעליות?
- בלווטניק מוכן לשלם לנסיך הסעודי 10 מ' ד' על כוכבי המוזיקה הערביתוורנר מיוזיק שבבעלות המיליארדר היהודי תרכוש מניות של חברת המוזיקה הסעודית רותאנא של אלווליד בן טלאל בעסקה שתשקף לזו שווי של 200 מיליון דולר. הנרכשת מחזיקה בנתח משירות הסטרימינג דיזר שמפיץ בבלעדיות את קטלוג רותאנא הכולל זמרים מובילים כמו ג'ורג' וסוף
- "גידרתי את כל תיק ההשקעות שלי"המיליארדר מארק קיובן מוטרד מהמצב בשווקים - "הריבית האפסית הפכה שווקים רבים לספקולטיביים. אין בועה, אבל תהיה דפלציה במחירי הנכסים"
- העליות בגיימסטופ גרמו לרובינהוד לגייס מיליארד דולרהכסף הגיע ממשקיעיה הקיימים של החברה, לאחר שנאלצה לשלם לסוחרים בפלטפורמה. "זו הבעת אמון מצד המשקיעים שלנו", אמר מנכ"ל החברה שצפויה להנפיק השנה
- למי יש עתיד ורוד יותר בתחום הרכב החשמלי - לפורד או ל-GM?האנליסט אדם ג'ונאס ערך ניתוח מקיף ל-2 החברות וגם לטסלה. מה שוויה של כל חטיבה, כמה אפסייד יש למניות (אם בכלל) ומה המצב במרוץ לרכבים חשמליים?