סייברארק מכה את הצפי בשורה העליונה והתחתונה
החברה דיווחה על הכנסות של 317.6 מיליון דולר, מעל הצפי להכנסות של 305.5 מיליון דולר, החברה הכתה את צפי האנליסטים גם בשורת הרווח כאשר הציגה רווח של 0.98 - האנליסטים צפו רווח של 0.79 דולר למניה
סייברארק CyberArk Software 0.13% דיווחה על תוצאותיה לרבעון הראשון של 2025 ההכנסות הסתכמו ב-317.6 מיליון דולר, עלייה של 43% מ-221.6 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2024 - מעל צפי האנליסטים להכנסות של 305.5 מיליון דולר,
ומעל הצפי שהחברה דיווחה ברבעון הרביעי של 2024, להכנסות של 301-307 מיליון דולר. הרווח הנקי (Non-GAAP) הסתכם ב-50.3 מיליון דולר, המהווים 0.98 דולר למניה לאחר דילול,
בהשוואה לרווח נקי (Non-GAAP) בסך של 35.9 מיליון דולר, המהווים 0.75 דולר למניה לאחר דילול, בתקופה המקבילה אשתקד - מעל הצפי לרווח של 0.79 דולר למניה.
סייברארק פרסמה את התחזית לרבעון השני ולשנת 2025, התחזית כוללת גם את התרומה הפיננסית מהרכישות של Venafi ו-Zilla. החברה צופה שה-ARR יהיה בין 1.410 מיליארד דולר ל-1.420 מיליארד דולר, סכומים המשקפים צמיחה שנתית של 21%. בנוסף, החברה צופה שסך ההכנסות ב-2025 יהיה בין 1.313 מיליארד דולר ל-1.323 מיליארד דולר, בהתאם לצפי האנליסטים בוול סטריט להכנסות שנתיות של 1.32 מיליארד דולר ב-2025, סכומים המשקפים צמיחה של 31%-32% בהשוואה לשנת 2024.
כמו כן החברה מציינת כי תמשיך להגדיל את הרווחיות ואת תזרים המזומנים, וכי היא מצפה להגיע בשנת 2025 לרווח תפעולי (non-GAAP) בסך של 225 מיליון דולר, או מרווח של 17%,
ותזרים מזומנים חופשי מתואם בסך של 305 מיליון דולר, המהווים מרווח של 23%.
ההכנסות השנתיות החוזרות (ARR) ברבעון הראשון של 2025הסתכמו ב-1.215 מיליארד דולר, גידול של 50% מ-811 מיליון דולר ב-31 במרץ 2024.
ב-31 במרץ 2025, חלק המינויים מה-ARR הסתכם ב-1.028 מיליארד דולר, המהווים 85% מה-ARR הכולל. סכום זה מייצג גידול של 65% מ-621 מיליון דולר, המהווים 77% מה-ARR הכולל ב-31 במרץ 2024.
- סייברארק מדוווחת על זינוק של 45% ב-ARR, לקראת המיזוג עם פאלו אלטו
- סייברארק מחזקת את תחום זהויות המכונה עם פלטפורמה לגילוי מהיר ואוטומציה מלאה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההכנסות ממינויים ברבעון הראשון של 2025 הסתכמו ב-250.6 מיליון דולר,
גידול של 60% מ-156.2 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2024. הרווח התפעולי (Non-GAAP) הסתכם ב-57.5 מיליון דולר, המהווים מרווח תפעולי של כ-18%, בהשוואה לרווח תפעולי (Non-GAAP) בסך של 33 מיליון דולר, המהווים מרווח תפעולי של 15% בתקופה המקבילה אשתקד.
במהלך שלושת החודשים שהסתיימו ב-31 במרץ 2025, מזומנים נטו הנובעים מפעילות שוטפת הסתכמו ב-98.5 מיליון דולר, בהשוואה ל-68.6 מיליון דולר בשלושת החודשים שהסתיימו ב-31 במרץ 2024.
סייברארק הודיעה על השלמת הרכישה של Zilla Security,
חברה מובילה בתחום ניהול וממשל זהויות מודרניים (modern IGA). יכולותיה החדשניות ומבוססות ה-AI של Zilla בתחום ה-IGA ירחיבו את פלטפורמת אבטחת הזהויות המובילה של CyberArk באמצעות אוטומציה סקלבילית, המאפשרת האצה של תאימות והקצאת זהויות בסביבות דיגיטליות, תוך מקסום
האבטחה והיעילות התפעולית. רכישה זו ממשיכה לקדם את האסטרטגיה של סייברארק, לספק את פלטפורמת אבטחת הזהויות החזקה והמקיפה ביותר בענף לאבטחת כל סוגי הזהויות - בני אדם, מכונות ו-AI – באמצעות רמת הבקרות הנכונה.
- דיסני ויוטיוב חתמו על הסכם חדש: ערוצי ABC ו-ESPN חוזרים לשידור
- אחרי יותר מעשור: אפל נערכת לפרישת טים קוק; 5 עובדות על קוק ומי צפוי להיות היורש?
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- קרוז, פיט או צ'אן: מיהו שחקן הקולנוע העשיר ביותר בכל הזמנים?
מאט כהן, מנכ"ל סייברארק: "סייברארק פתחה את שנת 2025 בצורה חזקה, שהמחישה את כוחה של הפלטפורמה המאוחדת ואת עמידות המודל העסקי של החברה". "ברבעון הראשון, סך ההכנסות השנתיות החוזרות (ARR) הסתכם ב- 1.215 מיליארד דולר, הודות ל-ARR חדש נטו גבוה, שהסתכם ב-46 מיליון דולר. הביצוע העקבי והחדשנות המתמשכת הניעו צמיחה חזקה בשורת ההכנסות. החברה ממשיכה להגדיל את הרווחיות, והשיגה מרווח תפעולי של %18 ותזרים מזומנים חופשי בסך של 96 מיליון דולר". "ביצועי הרבעון הראשון מוכיחים שאנו ממשיכים לפעול בסביבת ביקוש יציבה ואיתנה. אבטחת זהויות נמצאת בעדיפות עליונה אצל ארגונים, ולקוחות מאיצים את תוכניות העבודה, תוך ניהול תקציבי האבטחה שלהם בצורה מרוכזת תחת הפלטפורמה של סייברארק, כדי להשיג תוצאות אבטחה משופרות ולקדם את היעילות התפעולית.
אנו מרוצים במיוחד מההצלחה של
פתרונות זהויות המכונה שלנו, כאשר הן Venafi והן פתרונות ה-Secret Management שלנו ממלאים תפקיד מרכזי בכך. הצלחה זו מוכיחה שאנו מספקים ערך טרנספורמטיבי בכל סוגי הזהויות". "אנו חיים בעידן אקספוננציאלי: האיומים צוברים תאוצה, ומספר הזהויות וההרשאות בכל הארגונים
הולך וגדל. ההרשאות האנושיות חורגות מעבר לתפקידים המסורתיים, זהויות המכונה עולות כיום במספרן על זהויות אנושיות בשיעור של יותר מ-80 ל-1, וסוכני בינה מלאכותית צומחים כקבוצת זהויות חדשה, שמתפתחת במהירות. המציאות הזו מדגישה מדוע אבטחת זהויות איננה אופציונלית אלא
יסוד הכרחי. רכישת Zilla Security, יחד עם החדשנות המתמשכת שלנו, מבססות את מעמדה הייחודי של סייברארק כפלטפורמה היחידה שנועדה לאתר, לנהל, לספק ולאכוף בקרות אבטחה לרוחב כל קשת הזהויות - של בני אדם, מכונות ובינה מלאכותית. בעקבות ביצועי הרבעון הראשון, החברה ערוכה
לעמוד ביעדי הצמיחה, הרווחיות ותזרים המזומנים החופשי לשנת 2025".
ארנולד שוורצנגר קרדיט: גרוקקרוז, פיט או צ'אן: מיהו שחקן הקולנוע העשיר ביותר בכל הזמנים?
שחקני קולנוע גדולים ואייקוניים זה מונח ששייך בעיקר לכוכבי עבר. בשנים האחרונות, הוליווד לא הנפיקה כוכב קולנוע צעיר, מוכשר וכריזמטי כמו השמות הגדולים ביותר שעשו מאות מיליונים בתעשייה וידעו גם להפוך את השכר מהסרטים לעסקים מצליחים ולעיתים גם אימפריות שמניבות מאות מיליונים. כוכבי הקולנוע העשירים ביותר מכל הזמנים מכילים בעיקר שחקנים ששיא תהילתם היה לפני 20, 30 או אפילו 40 שנה, לפני עידן הסטרימינג וההצפה שאנחנו חווים בסרטים וסדרות טלוויזיה שעולות לאוויר כל כמה ימים ורובנו לא מזהים את השחקנים. ריכזנו עבורכם את הכוכבים שמזלם הגדול הוא שהם הגיעו להוליווד בזמן תור הזהב שלה, ידעו לדרוש ולהרוויח משכורות עתק וחשוב מכך, ידעו לקחת את ההון שעשו כשחקנים ולהפוך אותו לאימפריות עסקים.
1 # ארנולד שוורצנגר
ארנולד שוורצנגר, אחד מכוכבי הקולנוע הגדולים בהיסטוריה ומושל קליפורניה לשעבר, נמצא במקום הראשון עם הון של מיליארד וחצי דולר. שוורצנגר, שנולד בשנת 1947 בעיירה טאל שבאוסטריה, הפך מאמן פיתוח־גוף לכוכב אקשן, פוליטיקאי ומיליארדר ולפי דירוגים שונים בעולם, נחשב לכוכב הקולנוע העשיר בהיסטוריה. הסרט הקופתי המזוהה איתו יותר מכל הוא “שליחות קטלנית 2: יום הדין” (1991), שהכניס בקופות כ-520 מיליון דולר ברחבי העולם, והפך אותו לסמל עולמי של קולנוע האקשן. מבחינת רווח אישי, העסקה הטובה ביותר שעשה הייתה דווקא מהקומדיה “תאומים” (1988), שבה ויתר כמעט על שכר בסיס וקיבל אחוזים מהרווחים כאשר לפי דיווחים, הרוויח מהסרט מעל 40 מיליון דולר.
שוורצנגר כיכב גם בסרטים אייקוניים נוספים כמו “רונאן הברברי”, שקרים אמיתיים” ו"זיכרון גורלי”. מעבר למשכורות מהסרטים ומתפקידו כמושל קליפורניה בין השנים 2003 ל-2010, חלק עצום מהונו הגיע מהשקעות מוקדמות בנדל"ן בקליפורניה עוד לפני שהתפרסם. כבר בשנות ה-20 לחייו היה מיליונר נדל"ן, ובהמשך היה שותף ברשת המסעדות Planet Hollywood ששיא הצלחתה היה בשנות ה-90', ובעסקים בתחומי הכושר והבידור. הוא היה נשוי לעיתונאית מריה שרייבר, במשך יותר מ-25 שנה עד לגירושים בשנת 2021, ולזוג ארבעה ילדים.

- הדירוג שקובע חד משמעית: הפועל ב"ש ומכבי חיפה בתחתית, בית"ר בצמרת
- שביתת התסריטאים נגמרה - מה אומר ההסכם שנחתם?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
2 # דוויין "דה רוק" ג'ונסון
הונו של דה רוק (דוויין ג'ונסון) מוערך בכ-1.2 מיליארד דולר. הוא נולד ב-1972 בהייברד, קליפורניה, למשפחת מתאבקים, והתחיל את הקריירה שלו ככוכב WWE לפני שהפך לאחד מכוכבי הקולנוע המבוקשים בעולם. את הונו העצום עשה בזכות שילוב של שכר גבוה משוברי קופות שכיכב בהם, אחוזים מהרווחים ועסקים חוץ־קולנועיים. אחד הסרטים המצליחים ביותר שבהם השתתף הוא “מהיר ועצבני 7 ”, שהכניס כ-1.5 מיליארד דולר ברחבי העולם והפך לשובר קופות ענק. בשנים האחרונות ג'ונסון חתם על עסקת־שיא עם אמזון על סרט האקשן “Red One”, שבגינה קיבל חבילת שכר של כ-50 מיליון דולר, באחת העסקאות הגבוהות שנרשמו אי־פעם לשחקן בסרט סטרימינג. ג'ונסון כיכב גם בלהיטים כמו “ג'ומנג'י: שורדים בג'ונגל” שהכניס כ-962 מיליון דולר וב“מואנה” (בקולו של מאוי).
ארנולד שוורצנגר קרדיט: גרוקקרוז, פיט או צ'אן: מיהו שחקן הקולנוע העשיר ביותר בכל הזמנים?
שחקני קולנוע גדולים ואייקוניים זה מונח ששייך בעיקר לכוכבי עבר. בשנים האחרונות, הוליווד לא הנפיקה כוכב קולנוע צעיר, מוכשר וכריזמטי כמו השמות הגדולים ביותר שעשו מאות מיליונים בתעשייה וידעו גם להפוך את השכר מהסרטים לעסקים מצליחים ולעיתים גם אימפריות שמניבות מאות מיליונים. כוכבי הקולנוע העשירים ביותר מכל הזמנים מכילים בעיקר שחקנים ששיא תהילתם היה לפני 20, 30 או אפילו 40 שנה, לפני עידן הסטרימינג וההצפה שאנחנו חווים בסרטים וסדרות טלוויזיה שעולות לאוויר כל כמה ימים ורובנו לא מזהים את השחקנים. ריכזנו עבורכם את הכוכבים שמזלם הגדול הוא שהם הגיעו להוליווד בזמן תור הזהב שלה, ידעו לדרוש ולהרוויח משכורות עתק וחשוב מכך, ידעו לקחת את ההון שעשו כשחקנים ולהפוך אותו לאימפריות עסקים.
1 # ארנולד שוורצנגר
ארנולד שוורצנגר, אחד מכוכבי הקולנוע הגדולים בהיסטוריה ומושל קליפורניה לשעבר, נמצא במקום הראשון עם הון של מיליארד וחצי דולר. שוורצנגר, שנולד בשנת 1947 בעיירה טאל שבאוסטריה, הפך מאמן פיתוח־גוף לכוכב אקשן, פוליטיקאי ומיליארדר ולפי דירוגים שונים בעולם, נחשב לכוכב הקולנוע העשיר בהיסטוריה. הסרט הקופתי המזוהה איתו יותר מכל הוא “שליחות קטלנית 2: יום הדין” (1991), שהכניס בקופות כ-520 מיליון דולר ברחבי העולם, והפך אותו לסמל עולמי של קולנוע האקשן. מבחינת רווח אישי, העסקה הטובה ביותר שעשה הייתה דווקא מהקומדיה “תאומים” (1988), שבה ויתר כמעט על שכר בסיס וקיבל אחוזים מהרווחים כאשר לפי דיווחים, הרוויח מהסרט מעל 40 מיליון דולר.
שוורצנגר כיכב גם בסרטים אייקוניים נוספים כמו “רונאן הברברי”, שקרים אמיתיים” ו"זיכרון גורלי”. מעבר למשכורות מהסרטים ומתפקידו כמושל קליפורניה בין השנים 2003 ל-2010, חלק עצום מהונו הגיע מהשקעות מוקדמות בנדל"ן בקליפורניה עוד לפני שהתפרסם. כבר בשנות ה-20 לחייו היה מיליונר נדל"ן, ובהמשך היה שותף ברשת המסעדות Planet Hollywood ששיא הצלחתה היה בשנות ה-90', ובעסקים בתחומי הכושר והבידור. הוא היה נשוי לעיתונאית מריה שרייבר, במשך יותר מ-25 שנה עד לגירושים בשנת 2021, ולזוג ארבעה ילדים.

- הדירוג שקובע חד משמעית: הפועל ב"ש ומכבי חיפה בתחתית, בית"ר בצמרת
- שביתת התסריטאים נגמרה - מה אומר ההסכם שנחתם?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
2 # דוויין "דה רוק" ג'ונסון
הונו של דה רוק (דוויין ג'ונסון) מוערך בכ-1.2 מיליארד דולר. הוא נולד ב-1972 בהייברד, קליפורניה, למשפחת מתאבקים, והתחיל את הקריירה שלו ככוכב WWE לפני שהפך לאחד מכוכבי הקולנוע המבוקשים בעולם. את הונו העצום עשה בזכות שילוב של שכר גבוה משוברי קופות שכיכב בהם, אחוזים מהרווחים ועסקים חוץ־קולנועיים. אחד הסרטים המצליחים ביותר שבהם השתתף הוא “מהיר ועצבני 7 ”, שהכניס כ-1.5 מיליארד דולר ברחבי העולם והפך לשובר קופות ענק. בשנים האחרונות ג'ונסון חתם על עסקת־שיא עם אמזון על סרט האקשן “Red One”, שבגינה קיבל חבילת שכר של כ-50 מיליון דולר, באחת העסקאות הגבוהות שנרשמו אי־פעם לשחקן בסרט סטרימינג. ג'ונסון כיכב גם בלהיטים כמו “ג'ומנג'י: שורדים בג'ונגל” שהכניס כ-962 מיליון דולר וב“מואנה” (בקולו של מאוי).
