כך עולה מבדיקת חברת InterSight, אשר מבצעת מעקב אחרי קמפיינים פרסומיים באמצעות מערכת e-Rate. החברה ערכה בדיקה ראשונה של השוואת אפקטיביות פרסום במהלך שעות היממה
דיווחה על הכנסות רבעוניות של 21.2 מיליון דולר, עליה של 21% בהשוואה לרבעון המקביל. הרווח הנקי הוכפל והסתכם בכ-5.4 מיליון דולר. בחברה מצפים לרווח של 2.1 מיליון ברבעון הראשון של 2006
יו"ר איגוד הכימיה והפרמצבטיקה בהתאחדות התעשיינים, יוסף ברנע ציין כי בשנה שחלפה גדל יצוא תעשיית הכימיה והפרמצבטיקה ב-18% לעומת השנה שקדמה לה והסתכם ב-7.6 מיליארד דולר