בתגובה לראיון עם מוטי שרף שהתפרסם ב-Bizpotral, בו דיבר שרף על הצורך בגופים מקצועיים שידעו לייצר אג'נדה מקצועית באינטרנט, נראה, כי כיום חסרים גופי יחסי ציבור שיפלחו קהלים בפלטפורמות שונות באינטרנט
הראל תייצג מעתה את הבנק השוויצרי הוותיק קרדי אגריקול ותאפשר לישראלים הגעה לשרותי בנקאות הפרטית שוויצרית; מי שרץ לבנק, מוטב לו שיכין סכום התחלתי של 250 אלף דולר
לפרסומאי הדר גולדמן יש בעיה עם העתקות בקריאטיב הפרסומי: "יש בזה משהו מבזה ברמת האגו". לתפיסתו, "אין בישראל סטארים אך גם קמפיין דאב איננו פתרון". חושב ש"הייעוץ הפוליטי הוא קריסטליזציה של השיווק". ראיון