הקמפיין עולה לאחר שבחברת קלווין קליין סימנו הצלחה משמעותית לקמפיין של "אופוריה לאישה"; סרטון הפרסומת צולם בהוואי ונוהל באופן אישי על ידי פביון ברון, מעצב הבית של קלווין קליין
מבחינת גוגל מדובר בהצלחה מרשימה לקמפיין, במהלכו קושרו 35 אלף מילות חיפוש בנושאי חופשה בישראל ל"לינק ממומן" במנוע החיפוש; משרד התיירות בוחן אפשרות להמשך הפרסום; עלות הקמפיין - 360 אלף שקל
הרמות הנוכחיות בהם נסחר הדולר כנגד השקל צפויות עד להחלטת בנק ישראל על גובה הריבית בשבוע הבא, בטווח הארוך, הערכות להורדת ריבית נוספת בארה"ב בשנת 2007 תחזיר את פער הריביות למצב של שיויון