סקירה קצרה של התחנות בחיי המותג מבחינה הסטורית, מציגה את פיליפס כמותג חדשני, משתנה על פני זמן ובעל יכולות שיווק יצירתיות כמו שילוב תלבושות לאומיות של הולנד במודעות פרסום. סיפורו של סמל "המגן"
פרסום ראשון: בניגוד לפרסומים היום של חברת צ'אם, מקורבים לארקדי גאידמק מוסרים כי גאידמק "מכחיש בכל תוקף כי פנה בצורה כלשהי לחברת צ'אם או התעניין ברכישתה"
בראיון מצולם אומר טייקון הנדל"ן כי עד כה לא טרח להקדיש תשומת לב רבה לשוק ההון, אך מעתה הוא מבטיח "דם ויזע, והשאר הוא אומר, נתון בחסדי שמיים". לצידו - הרצל חבס מדבר על