כ-41% מהנסקרים, מעריכים כי עיכוב כזה גורר עיכובים בהשקת מוצרים ושירותים חדשים של הארגון; 37% מעריכים כי ישנה פגיעה בהכנסות או בהכנסות המתוכננות; ו-34% מציינים אובדן חיסכון מתוכנן בהוצאות
בזמן שכולם מדברים על מניות החברות מוטות הצריכה הפרטית כמניות המועדפות, שתי הקמעונאיות הגדולות רשמו ביוני ירידות של כ-10%. האם ההבטחה הגדולה צפויה להפוך לאכזבה? מה צופה העתיד למניות הללו?
בראיון מצולם חושף חנוך רבינוביץ' פרטים על עולם האינטרנט הסיני ומציג סיפורים על אלה שהשכילו לזהות מאפיינים של גולשים בו, על שוק בו הרשת החברתית מלכה ועוד...