הגידול בהכנסות וברווחי החברה נובע בעיקר ממכירת קרקעות בבולגריה בשווי הגבוה במאות אחוזים מהשווי לפיו נרכשו; בודנשטיין: "ברבעונים הבאים נמשיך לייצר ערך עבור בעלי המניות"
ראיון מצולם עם מנכ"ל משותף של חברת האופנה "קסטרו" שמדבר על התמקדות בקטגוריית הג'ינס ושדרוגה עם שמות מהתנ"ך לדגמים; על החזרה לפרסום על קיר ההלכה וההתמקדות בפתיחת מרכז לוגיסטי ראשון באירופה; וגם - פרסום התוצאות הכספיות לרבעון השני
נכון ליום האחרון של הרבעון השני של 2007, עמד סך הנכסים המנוהלים על למעלה מ-50 מיליארד שקל, לעומת 22.5 מיליארד שקל בסוף 2006. דב קוטלר, מנכ"ל קבוצת פריזמה: "...אנו עולים בשנת 2007 על מסלול האצה של צמיחה ורווחיות."
בעוד מתחרתה, פוקס, הציגה אזהרת רווח, קסטרו רשמה גידול בהכנסות, וקיטון בעלות המכר. עם זאת יש לציין כי מרבית הצמיחה ברווחיות נבעה משינויים בשורת הוצאות המימון ולאי מהפעילות השוטפת
שהסתכם ב-368 מיליון שקל. החברה הציגה צמיחה במרבית הפרמטרים התפעוליים; ההכנסות מהשכרה גדלו בכ-9% לעומת הרבעון המקביל. בניטרול השפעות התיסוף, של השקל למול הדולר הקנדי היו התוצאות טובות הרבה יותר