התוכן השיווקי במירוץ למיליון יכניס בין 5 ל-6 מיליון שקל לרשת המהווים בין חמישית לרבע מהכנסות התוכנית מפרסומות. אורי אלמן, מנכ"ל effect-tv המודדת מהלכי תוכן שיווקים בראיון על הריאליטי, התוכן והכסף
כך אומר יובל זעירא מאי.בי.אי. חלק בלתי מבוטל מהתוכנית שהעביר אמש אובאמה בבית הנבחרים נוגע לאנרגיות מתחדשות. אורמת שזינקה ב-22% מתחילת השנה מגיבה באדישות
עירא פלטי, נשיא ומנכ"ל סרגון: "הפתרונות המתקדמים שלנו לתקשורת אלחוטית בקצבים גבוהים קובעים רף חדש בתחום ניצולת תדרים ומאפשרת החזר מהיר יותר על ההשקעה בתשתיות"