סימנטק מדווחת: גידול של 28% בהכנסה הרבעונית

הסתכמה ב-713 מיליון דולר. ההכנסה השנתית של החברה עומדת על 2.6 מיליארד דולר, זינוק בשיעור של 38% ביחס לשנה שקדמה לה
חזי שטרנליכט |

סימנטק, את מחברות אבטחת המידע הגדולות בעולם, דיווחה אמש על תוצאותיה לרבעון שחלף. סימנטק דיווחה על הכנסות רבעוניות בגובה 713 מיליון דולר, המהוות גידול בן 28% בהשוואה להכנסות של 556 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. ההכנסות השנתיות הגיעו ל-2.6 מיליארד דולר, גידול של 38% בהשוואה להכנסות של 1.9 מיליארד דולר בשנת הכספים שקדמה.

הרווח הנקי ברבעון הרביעי, על בסיס מדד GAAP, היה 120 מיליון דולר, בהשוואה ל-117 מיליון דולר ברבעון המקביל בשנה שעברה. הרווח למניה היה 16 סנט, בשיעור זהה לעת המקבילה אשתקד. לשנת הכספים כולה דיווחה סימנטק על רווח נקי של 536 מיליון דולר, בהשוואה ל-371 מיליון דולר בשנת הכספים 2004. הרווח למניה היה 74 סנט, בהשוואה ל-54 סנט בשנת הכספים שקדמה.

הרווח הנקי ברבעון הרביעי, על בסיס Non-GAAP, היה 186 מיליון דולר, בהשוואה לרווח של 126 מיליון דולר ברבעון המקביל בשנה שעברה. לשנת הכספים כולה דיווחה סימנטק על רווח נקי של 634 מיליון דולר, בהשוואה ל-411 מיליון דולר בשנת הכספים 2004.

"הצוות שלנו נשאר ממוקד וממשיך לספק תוצאות מצוינות ברחבי העולם", אומר ג'ון תומפסון, יו"ר ומנכ"ל סימנטק. "שיעורי גידול דו-ספרתיים בכל עסקינו ברחבי העולם מהווים את הבסיס להצלחתנו ברבעון הנוכחי ובשנת הכספים כולה".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
מטוס אתיחאד (אתיחאד)מטוס אתיחאד (אתיחאד)

טיסה לארה"ב ב-700 דולר: התעופה הבינלאומית חוזרת ומחירי הכרטיסים בנפילה

אחרי חודשים ארוכים מאוד של מונופול ישראלי ומחירי טיסות בשמיים, 60 חברות זרות חוזרות לפעול לנתב"ג והתחרות מתפוצצת; שיקגו ב-720 דולר, הוואנה ב-875, אתונה ב-124 • יונייטד מוסיפה קווים, אתיחאד משלשת טיסות, והאירופאיות נוחתות בהמוניהן

רן קידר |

אחרי חודשים ארוכים של בידוד תעופתי כמעט מוחלט, השמיים נפתחים מחדש. הפסקת האש מביאה עמה מהפך דרמטי בענף התעופה הישראלי: עשרות חברות תעופה זרות מכריזות על חזרה מהירה לנתב"ג, התחרות מתעוררת לתחייה, והמחירים שזינקו לגבהים בלתי נתפסים במהלך הלחימה יורדים ואפילו נופלים. 

השוק הישראלי, שהפך במהלך השנתיים האחרונות לחצר האחורית הפרטית של אל על, ישראייר וארקיע (בעיקר אל על) עומד בפני מהפכה של ממש. עד סוף אוקטובר צפויות לפעול בישראל 60 חברות תעופה, כמעט פי שניים מהמצב לפני חודשיים בלבד. המשמעות המיידית והמוחשית עבור הצרכן הישראלי: ירידה חדה במחירי הכרטיסים, הרחבה משמעותית של היצע הקווים והיעדים.

מלחמת המחירים: הצרכן הישראלי מנצח בגדול

טיסות עם חניית ביניים, שבמהלך המלחמה נחשבו לאופציה בלתי אפשרית בגלל החשש הביטחוני, חוזרות להיות הבחירה החכמה למטייל החסכן. טיסה לשיקגו דרך קופנהגן עם SAS הסקנדינבית מתחילה ב-720 דולר בלבד - מחיר שלא נראה כאן כבר שנתיים. רוצים לממש את החלום האמריקאי ולבלות בלאס וגאס? בריטיש איירווייז מציעה כרטיסים החל מ-715 דולר, כולל מעבר בלונדון. חולמים על הוואנה? איבריה הספרדית תיקח אתכם לשם ב-875 דולר עם חניה קצרה במדריד.

גם ביעדים האירופיים הקרובים המחירים נופלים בצורה דרמטית ומזכירים את התקופה שלפני המשבר: לרנקה בקפריסין מ-170 דולר בלבד, לאתונה העתיקה מ-124 דולר ולפריז עיר האורות החל מ-256 דולר.

יונייטד איירליינס, הראשונה מבין ענקיות התעופה האמריקאיות שחזרה לפעילות מלאה בישראל, לא מסתפקת במה שיש ומרחיבה פעילות. החברה הודיעה על תוספת של ארבע טיסות שבועיות בקו הפופולרי והמבוקש לניו יורק כבר בקיץ הקרוב, מה שיביא את התדירות לשיא של 14 טיסות שבועיות. אבל הבשורה האמיתית והמשמעותית תגיע בנובמבר: חידוש הקווים הישירים לשיקגו ולוושינגטון די.סי, מה שיהפוך את יונייטד לחברה האמריקאית היחידה עם טיסות ישירות לשלושה מרכזים עירוניים מרכזיים בארצות הברית.