SBC חתמה על חוזה של מיליוני דולרים עם אמדוקס

אמדוקס תספק לחברות SBC פתרון כולל לכל שירותי ה-IP הכוללים שירותי הטמעה ואינטגרציה להבטחת שירות לקוחות, בפרוייקט הנקרא לייטספיד
חזי שטרנליכט |

SBC קומיוניקיישן הודיעה על חוזה רב שנתי בהיקף של מספר מיליוני דולרים עם אמדוקס לתמיכה בפרויקט "לייטספיד". המיזם של SBC להרחבת תשתית הסיבים האופטיים לשכונות מגורים לאספקת IPTV, VoIP ושירותי פס רחב (העברת טלוויזיה, קול ושירותים על גבי אינטרנט).

אמדוקס תספק לחברות SBC פתרון כולל לכל שירותי ה-IP הכוללים שירותי הטמעה ואינטגרציה להבטחת שירות לקוחות. מוצר ה-IP המאוחד של אמדוקס מבוסס על מוצרי הבילינג, ניהול קשרי לקוחות (CRM), מוצרי מדיאיישן להזמנות ותשלומים המשולבים עם שירותי ייעוץ ושילוב מערכות.

לי-אן צ'מפיון, סגנית נשיא SBC, אמרה: "היכולת להשיק תוך זמן קצר שירותים תחרותיים וחדשניים, תוך כדי אספקת חוויית לקוח ייחודית ומבודלת הינה חיונית בכלכלה החדשה המבוססת על IP. אנו שמחים להמשיך ולעבוד עם אמדוקס".

החברות של SBC יעבדו עם אמדוקס לאספקת חוויית שירות לקוחות עקבי בכל נקודות המגע עם הלקוח, לרבות דרך האינטרנט, שבו תשתמש SBC ב-Amdocs Self Service כדי לספק סביבה מקוונת בטוחה ומאובטחת להזמנת שירותים או תשלום בעבורם.

מנהל שיווק ראשי באמדוקס, מייקל מת'יוס, אמר: "פריסה נרחבת של רשתות מבוססות IP תאפשר לחברות טלקומוניקציה להיכנס לתחומים חדשים ומסעירים שם יידרשו גם להתמודד עם מתחרים חדשים. ספקי שירותים כגון SBC מכירים בערך ובחוויית הלקוח המוכוונת, הם אלה שיצליחו לשמור על נאמנות לקוחותיהם, צמיחתם ורווחיותם. אמדוקס מחויבת להמשיך ולהשקיע ביצירת פתרונות, המשפרים את השירות ללקוחות וניהולם בכל ערוצי האינטראקציה עם הלקוחות, לרבות טלוויזיה".

פרויקט "לייטספיד" של SBC הינו מיזם של 4 מיליארד דולר להקמת רשת IP מתקדמת לאספקת שירותי טלוויזיה, קול וגישה לאינטרנט במהירות גבוהה, המאפשרים חוויית תקשורת ובידור מתקדמים. החברה צופה שהרשת תגיע בהתחלה ל- 18 מיליון משקי בית עד סוף 2007 בפריסה הראשונה. החברה מתכננת להציע את מערך המוצרים הראשון תחת המותג U-verseSM בשלהי 2005 או תחילת 2006.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
מותגי השנה - 2025מותגי השנה - 2025
המותגים של השנה

מסכמים שנה: 6 המותגים שנסקו ב-2025

שישה מותגים, שישה תחומי פעילות, ומכנה משותף אחד: 2025 הייתה השנה שבה מי שהצליח לחבר בין מוצר נכון, קמפיינים מדוייקים ולבסס קשר עם הצרכנים, השיג הרבה יותר משורת הרווח - מי המותגים שהובילו השנה ומה האתגרים שעומדים להם בדרך?

רונן קרסו |
נושאים בכתבה דירוג

כבכל שנה, יש מותגים שהשנה האירה להם פנים ושמה אותם במקום אחר לגמרי מנקודת הפתיחה. זה יכול להיות גורל הנסיבות וזה בפעמים אחרות תלוי יוזמה ותעוזה של המותגים עצמם. חלק עשו פריצת דרך של ממש וחלק פשוט בלטו יותר מהאחרים, בזכות רצף של מהלכים שיצרו עקביות ושיח ציבורי חיובי לאורך השנה. 

זה לא תמיד מתבטא בתוצאות הכספיות, "מותג השנה" זה מכלול של פעולות שהארגון עשה שהצליחו למקם אותו בתודעה הצרכנית. מפעילויות שיווק, מהלכי קד"מ מדויקים וגם ובעיקר החלטות אסטרטגיות שהקפיצו את המותג

השנה היו עשרות מותגים שניסו לתפוס מקום מרכזי, אבל בסופו של דבר צריכים להכתיר מנצחים. ורק שישה מהם - כל אחד מתחום אחר - הצליחו להתברג בקטגוריית "מותגי-העל" מבחינתנו ב-2025.

אלו השישה ששיחקו בליגה של הגדולים:



לאומי

השנה שבה הבנק עבר את רף מאה מיליארד השקלים והפך למותג הדומיננטי בשוק הבנקאות.

2025 הייתה בראש ובראשונה השנה של בנק לאומי. הבנק נהיה לחברה הציבורית הגדולה בישראל וחצה לראשונה שווי שוק של 100 מיליארד שקל. התוצאות שלו בתשעת החודשים הראשונים של מציגות רווח של 7.7 מיליארד שקל ותשואה על ההון של 17%, נתון גבוה גם בהשוואה בינלאומית. בנוסף, חילק לאומי דיבידנד רבעוני של 2 מיליארד שקל, הגבוה שנרשם אי פעם בבנק בישראל.

אלא שמעבר למספרים, המותג לאומי עצמו גם הוא המריא. המנכ"ל חנן פרידמן והסמנכ"לית מיטל שירן הראל בנו אסטרטגיית שיווק רחבה שהציבה את הבנק בנקודת פתיחה ברורה מול המתחרים. גל תורן הפך לדמות כמעט משפחתית בפרסומות, עומר אדם העביר את המסרים, ולאומי היה פשוט בכל מקום. הבנק גם הציב את השירות בקדמת הבמה, בפרט מול מזרחי טפחות, עם פתיחת מוקדים 24 שעות ביממה וחשיפת הטלפונים הישירים של מנהלי הסניפים.

בזן
צילום: שגיא מורן

חשד להפרות וזיהום אוויר: בז"ן הוזמנה לשימוע במשרד להגנת הסביבה

עידית סילמן: "הממצאים מצביעים על מספר רב של הפרות ובכללן כאלה הגורמות לזיהום אוויר חזק או בלתי סביר וכן הפרות של תנאי היתר הרעלים, מתוך סיכון בריאות הציבור והסביבה" קבוצת בזן: "קבוצת בזן פועלת ותמשיך לפעול בשקיפות מלאה אל מול גורמי המקצוע בתחום הגנת הסביבה"

מנדי הניג |
נושאים בכתבה בזן

מחוז חיפה של המשרד להגנת הסביבה שלח התראה וזימון לשימוע לבז"ן בזן 0.87%   , לכרמל אולפינים ולגדיב, בעקבות שורה של הפרות לכאורה של תנאי היתרי הפליטה והרעלים ושל הוראות חוק אוויר נקי וחוק החומרים המסוכנים. המסמכים שנמסרו לחברות מתארים ליקויים חוזרים בפליטות מזהמות, בתשתיות ובניהול חומרים מסוכנים.

השרה להגנת הסביבה, עידית סילמן, אמרה כי "הממצאים מצביעים על מספר רב של הפרות ובכללן כאלה הגורמות לזיהום אוויר חזק או בלתי סביר וכן הפרות של תנאי היתר הרעלים, מתוך סיכון בריאות הציבור והסביבה. המשרד להגנת הסביבה לא יאפשר למפעלים לסכן את בריאות הציבור והסביבה ויפעל בכל הכלים העומדים לרשותו כדי להבטיח עמידה מלאה בחוק".

על פי נתוני המשרד, בתחנות הניטור ובדיגומים על גדר המתחם נרשמה מגמת עלייה עקבית בריכוזי בנזן, חומר המוגדר כמסרטן, החל מ-2020 ועד 2024. לפי המשרד, העלייה נובעת מפליטות המתחם המשותף של בז"ן וגדיב, וחשפה את הציבור לרמות מזהם הגבוהות מאלה שנקבעו בערכי הסביבה. בנוסף לכך נמצאו חריגות רבות מערכי הפליטה המותרים לבז"ן ולכאו"ל לגבי מזהמים שונים, בהם תחמוצות גופרית, תחמוצות חנקן וחלקיקים. בחלק מהמקרים דווח על פליטות עשן שחור שהוגדרו כזיהום אוויר חזק או בלתי סביר, בניגוד לתנאי היתר הפליטה.

בממצאים הנוגעים לגדיב התגלו שתי הפרות מהותיות של תנאי היתר הרעלים: הפעלה של קווי דלק חוץ-מפעליים המוליכים חומרים מסוכנים ללא מערכת הגנה קתודית במקטע מסוים, מצב שמגביר את הסיכון לקורוזיה ולדליפות; וכן הפעלה מחדש של מכלי אחסון מסוכנים אחרי אירועים חריגים ללא אישור מחודש של בודק מוסמך, בניגוד לדרישות ההיתר.

בשל הליקויים, המשרד להגנת הסביבה שוקל צעדי אכיפה ובהם צו מינהלי לפי חוק אוויר נקי לצמצום ומניעת זיהום, וכן הטלת עיצומים כספיים. לפני קבלת החלטה סופית זומנו החברות לשימוע.