SBC חתמה על חוזה של מיליוני דולרים עם אמדוקס
SBC קומיוניקיישן הודיעה על חוזה רב שנתי בהיקף של מספר מיליוני דולרים עם אמדוקס לתמיכה בפרויקט "לייטספיד". המיזם של SBC להרחבת תשתית הסיבים האופטיים לשכונות מגורים לאספקת IPTV, VoIP ושירותי פס רחב (העברת טלוויזיה, קול ושירותים על גבי אינטרנט).
אמדוקס תספק לחברות SBC פתרון כולל לכל שירותי ה-IP הכוללים שירותי הטמעה ואינטגרציה להבטחת שירות לקוחות. מוצר ה-IP המאוחד של אמדוקס מבוסס על מוצרי הבילינג, ניהול קשרי לקוחות (CRM), מוצרי מדיאיישן להזמנות ותשלומים המשולבים עם שירותי ייעוץ ושילוב מערכות.
לי-אן צ'מפיון, סגנית נשיא SBC, אמרה: "היכולת להשיק תוך זמן קצר שירותים תחרותיים וחדשניים, תוך כדי אספקת חוויית לקוח ייחודית ומבודלת הינה חיונית בכלכלה החדשה המבוססת על IP. אנו שמחים להמשיך ולעבוד עם אמדוקס".
החברות של SBC יעבדו עם אמדוקס לאספקת חוויית שירות לקוחות עקבי בכל נקודות המגע עם הלקוח, לרבות דרך האינטרנט, שבו תשתמש SBC ב-Amdocs Self Service כדי לספק סביבה מקוונת בטוחה ומאובטחת להזמנת שירותים או תשלום בעבורם.
מנהל שיווק ראשי באמדוקס, מייקל מת'יוס, אמר: "פריסה נרחבת של רשתות מבוססות IP תאפשר לחברות טלקומוניקציה להיכנס לתחומים חדשים ומסעירים שם יידרשו גם להתמודד עם מתחרים חדשים. ספקי שירותים כגון SBC מכירים בערך ובחוויית הלקוח המוכוונת, הם אלה שיצליחו לשמור על נאמנות לקוחותיהם, צמיחתם ורווחיותם. אמדוקס מחויבת להמשיך ולהשקיע ביצירת פתרונות, המשפרים את השירות ללקוחות וניהולם בכל ערוצי האינטראקציה עם הלקוחות, לרבות טלוויזיה".
פרויקט "לייטספיד" של SBC הינו מיזם של 4 מיליארד דולר להקמת רשת IP מתקדמת לאספקת שירותי טלוויזיה, קול וגישה לאינטרנט במהירות גבוהה, המאפשרים חוויית תקשורת ובידור מתקדמים. החברה צופה שהרשת תגיע בהתחלה ל- 18 מיליון משקי בית עד סוף 2007 בפריסה הראשונה. החברה מתכננת להציע את מערך המוצרים הראשון תחת המותג U-verseSM בשלהי 2005 או תחילת 2006.
חשבון חשמל (X)חשבון החשמל יעלה ב-1.5% בינואר - איך תוכלו להוריד אותו ב-6%?
איך אפשר לחסוך 300-400 שקלים בשנה, מה קורה בשוק החשמל, ואיך לקבל הנחות גדולות יותר?
חשבון החשמל שלכם יעלה בינואר. התעריף יעלה ב-1.5% ומדובר בכ-6 שקלים לחודש לצרכן ממוצע. מדובר על עלייה שנתית של כ-70 שקל בשנה. אולי לא סכם גדול, אבל כשעולים המחירים והתעריפים מכל הכיוונים זה מצטבר. אבל יש דרכים להוזיל את עלויות החשמל. חשבון ממוצע עשוי לרדת ב-300 שקלים בערך, אם תעברו לספקים החדשים.
כ-350 אלף משקי בית ועסקים עברו לספקים החדשים ים, מדובר על פחות מ-10% ממשקי הבית והעסקים. הרוב ממשיך לשלם את התעריף של חברת החשמל, למרות שהוא יקר יותר. האפשרות לעבור לספקים החדשים קיימת כבר שנה וחצי, אבל אי אפשר להכתיר אותה כהצלחה. אין גם פרסום משמעותי, ומעבר להכל - אין תמריץ מספיק גדול (כ-25 שקל בחודש) ויש חשש לעבור מחברת החשמל. אנשים שרגילים לחברת החשמל ומרגישים בטוחים איתה, יסכימו וירצו לעבור, אבל התמריץ צריך להיות גדול יותר וצריך להסביר להם שאין שום שינוי בתשתיות.
הספקים ממשיכים עם אותה אספקה ותשתית, שנותרת בבעלות חברת החשמל. ולמרות זאת המעבר איטי, אם כי בקצב הזה, נגיע למעל 500-520 אלף משפחות עוד שנה. מהפכות לא נעשות תוך יום, אולי זה הקצב שהשינויים האלו מחלחלים לציבור. בכל מקרה, המעבר פשוט: הזנת פרטי חשבון באתר הספק, אישור תוך יום-יומיים, ללא ניתוק או שינוי טכני.
הנחות של עד 400 שקלים בשנה
ההנחה נעה בין 5% ל-7% על רכיב האנרגיה. לצרכן ממוצע שמשלם 400 שקלים חודשיים (4,800 שקלים שנתיים), החיסכון השנתי עומד על 240-336 שקלים. במשקי בית עם צריכה גבוהה יותר החיסכון מגיע בקלות ל-400 שקל בשנה.
מעבר לכך, המסלולים המבוססים על שעות שיא (12:00-17:00) ושפל (23:00-7:00), מציעים פוטנציאל גבוה יותר: הנחות של 15% בשעות היום ו-20% בלילה, שיכולות להגיע ל-15-20% חיסכון כולל. ד
