SBC חתמה על חוזה של מיליוני דולרים עם אמדוקס

אמדוקס תספק לחברות SBC פתרון כולל לכל שירותי ה-IP הכוללים שירותי הטמעה ואינטגרציה להבטחת שירות לקוחות, בפרוייקט הנקרא לייטספיד
חזי שטרנליכט |

SBC קומיוניקיישן הודיעה על חוזה רב שנתי בהיקף של מספר מיליוני דולרים עם אמדוקס לתמיכה בפרויקט "לייטספיד". המיזם של SBC להרחבת תשתית הסיבים האופטיים לשכונות מגורים לאספקת IPTV, VoIP ושירותי פס רחב (העברת טלוויזיה, קול ושירותים על גבי אינטרנט).

אמדוקס תספק לחברות SBC פתרון כולל לכל שירותי ה-IP הכוללים שירותי הטמעה ואינטגרציה להבטחת שירות לקוחות. מוצר ה-IP המאוחד של אמדוקס מבוסס על מוצרי הבילינג, ניהול קשרי לקוחות (CRM), מוצרי מדיאיישן להזמנות ותשלומים המשולבים עם שירותי ייעוץ ושילוב מערכות.

לי-אן צ'מפיון, סגנית נשיא SBC, אמרה: "היכולת להשיק תוך זמן קצר שירותים תחרותיים וחדשניים, תוך כדי אספקת חוויית לקוח ייחודית ומבודלת הינה חיונית בכלכלה החדשה המבוססת על IP. אנו שמחים להמשיך ולעבוד עם אמדוקס".

החברות של SBC יעבדו עם אמדוקס לאספקת חוויית שירות לקוחות עקבי בכל נקודות המגע עם הלקוח, לרבות דרך האינטרנט, שבו תשתמש SBC ב-Amdocs Self Service כדי לספק סביבה מקוונת בטוחה ומאובטחת להזמנת שירותים או תשלום בעבורם.

מנהל שיווק ראשי באמדוקס, מייקל מת'יוס, אמר: "פריסה נרחבת של רשתות מבוססות IP תאפשר לחברות טלקומוניקציה להיכנס לתחומים חדשים ומסעירים שם יידרשו גם להתמודד עם מתחרים חדשים. ספקי שירותים כגון SBC מכירים בערך ובחוויית הלקוח המוכוונת, הם אלה שיצליחו לשמור על נאמנות לקוחותיהם, צמיחתם ורווחיותם. אמדוקס מחויבת להמשיך ולהשקיע ביצירת פתרונות, המשפרים את השירות ללקוחות וניהולם בכל ערוצי האינטראקציה עם הלקוחות, לרבות טלוויזיה".

פרויקט "לייטספיד" של SBC הינו מיזם של 4 מיליארד דולר להקמת רשת IP מתקדמת לאספקת שירותי טלוויזיה, קול וגישה לאינטרנט במהירות גבוהה, המאפשרים חוויית תקשורת ובידור מתקדמים. החברה צופה שהרשת תגיע בהתחלה ל- 18 מיליון משקי בית עד סוף 2007 בפריסה הראשונה. החברה מתכננת להציע את מערך המוצרים הראשון תחת המותג U-verseSM בשלהי 2005 או תחילת 2006.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
מדד המחירים לצרכן CPIמדד המחירים לצרכן CPI

מדד המחירים בנובמבר ירד ב-0.5%; מחירי הדירות ירדו גם ב-0.5%

הירידה במדד בהתאם להערכות הכלכלנים, מה קרה למחירי הדירות באזורים שונים והאם תהיה למדד השלילי השפעה על הריבית? וגם - למה אנחנו מרגישים שיוקר המחייה מזנק הרבה יותר ממדד המחירים לצרכן? 

אדיר בן עמי |
נושאים בכתבה מדד המחירים לצרכן

מדד המחירים לצרכן ירד ב-0.5% בחודש נובמבר, בהשוואה לחודש אוקטובר - בדומה להערכות הכלכלנים.  בשנים עשר החודשים האחרונים (נובמבר 2025 לעומת נובמבר 2024), עלה מדד המחירים לצרכן  ב-2.4%.  ירידות מחירים בולטות נרשמו בסעיפי: ירקות ופירות טריים שירדו ב-4.1%, תרבות ובידור שירד ב-2.5%, תחבורה ותקשורת שירד ב-1.6% וריהוט וציוד לבית שירד ב-1.1%. הירידה החדה במדד נבעה בעיקר מסעיף הטיסות שירד משמעותית. עליות מחירים בולטות נרשמו בסעיף המזון, שעלה ב-0.4%. מדד מחירי הדירות ירד ב-0.5%. 


הנה פרוט הסעיפים שהשפיעו על מדד המחירים - הוצאות על נסיעות לחו"ל גרם לירידה של 0.266%, ירקות ופירות תרמו לירידה של 0.09%: 




מחירי הדירות בירידה כבר חודש שמיני ברציפות. הפעם הם ירדו ב-0.5%. בתל אביב נרשמה ירידה של 1.1%, בירושלים עלייה של 1.4%. תל אביב רק נזכיר עמוסה במלאי של 10,700 דירות כשקצב המכירות השנתי עומד על 2,200 דירות בשנה. כלומר יש מלאי שיספיק ל-5 שנים בקצב הזה, וגם אם הקצב יעלה, מדובר במלאי של שנים.  



בשכר הדירה עבור השוכרים אשר חידשו חוזה נרשמה עלייה של 2.8% ועבור השוכרים החדשים (דירות במדגם בהן הייתה תחלופת שוכר) נרשמה עלייה של 4.7%. 

אנשים וגרפים
צילום: FREEPIK

התמ"ג זינק ב-11% ברבעון השלישי של 2025, הצריכה ב-21%

הצריכה הפרטית, ההשקעות והייצוא הובילו את הצמיחה לאחר הירידה החדה ברבעון השני על רקע מלחמת "עם כלביא"; התמ"ג לנפש עלה ב-9.5%

רן קידר |
נושאים בכתבה תמ"ג צריכה פרטית

התמ"ג רשם קפיצה חדה ברבעון השלישי של שנת 2025, עם עלייה של 11% בחישוב שנתי (2.6% בחישוב רבעוני), כך על פי האומדן השני של החשבונות הלאומיים שפרסמה היום הלמ"ס. העלייה החדה משקפת התאוששות משמעותית בפעילות הכלכלית, לאחר ירידה של 4.8% בתמ"ג ברבעון השני של השנה, שנרשמה בעקבות מלחמת "עם כלביא" והשפעותיה על המשק.

על פי נתוני הלמ"ס, הצמיחה ברבעון השלישי נובעת יותר מכל מהתאוששות חזקה בצריכה הפרטית, מגידול חד בהשקעות בנכסים קבועים ומעלייה ביצוא הסחורות והשירותים. במקביל, נרשמה גם עלייה מתונה יחסית בצריכה הציבורית, בעוד היבוא עלה בשיעור דו-ספרתי, דבר המעיד על חידוש הביקושים במשק.


תוצר מקומי גולמי לנפש נתונים מנוכי עונתיות, בשקלים


צריכה פרטית

בפילוח לפי רכיבי התוצר, עולה כי ההוצאות על צריכה פרטית זינקו ב־21.6% בחישוב שנתי (5% בחישוב רבעוני), לאחר ירידה של 5.1% ברבעון השני. הצריכה הפרטית לנפש עלתה ב-19.9% בחישוב שנתי. העלייה בצריכה הפרטית נרשמה כמעט בכל סעיפי ההוצאה, ובפרט במוצרים ברי-קיימא (למשל ריהוט, מקררים ומכונות כביסה) וברי-קיימא למחצה (למשל בגדים, נעליים וחפצים לבית).