שמיר: השת"פ עם תנובה יגדיל מכירות 05' ל-70 מ' ש'

כך העריך היום מנכ"ל החברה, ראש עצמון וכן, כי בחו"ל יחול גידול של 50% במכירות. "שילוב המערכות האנושיות והלוגיסטיות של תנובה ושמיר יאפשרו לנו להפוך בטווח הקצר למספר שלוש דומיננטי בשוק הסלטים"
שרון שפורר |

חברת תנובה מתחילה בימים אלה להפיץ באופן בלעדי את מוצרי סלטי שמיר, באמצעות מערך ההפצה של תשלובת החלב. שתי החברות הכריזו על שיתוף הפעולה בכנס, בו הציגו

את האסטרטגיה המתוכננת לשתי החברות.

בעקבות ההסכם שנחתם בין סלטי שמיר לתנובה, תפיץ תנובה בלעדית את מוצרי סלטי שמיר במסגרת מערך ההפצה שלה לרשתות שיווק וקמעונאים. במסגרת ההסכם תעביר סלטי שמיר את מערך ההפצה שלה לתשלובת החלב של תנובה, וזו תפיץ את סלטי שמיר לכ-12 אלף נקודות מכירה באופן הדרגתי. בכך תרחיב שמיר את פריסתה בשוק הקמעונאי הפרטי, בנוסף לפעילותה בקרב רשתות השיווק.

מנכ"ל משותף בסלטי שמיר, עצמון ראש התייחס באירוע ההשקה ליתרונות הקשר בין תנובה לסלטי שמיר: "שמיר, בראייתה אסטרטגית רואה את שיתוף הפעולה עם קונצרן "תנובה" כזכות גדולה להצטרף לרמת המקצועיות והאיכות שהארגון כתנובה יודע לתת. באמצעות הסכם ההפצה אנו צופים, כי מכירות שמיר בארץ יגיעו ב-2005 ל-70 מיליון שקל, כאשר בחו"ל נציג גידול של 50% במכירות".

"שילוב המערכות האנושיות והלוגיסטיות של תנובה ושמיר יאפשרו לנו להפוך בטווח הקצר למספר שלוש דומיננטי בשוק הסלטים".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
חשבון חשמל (X)חשבון חשמל (X)

חשבון החשמל יעלה ב-1.5% בינואר - איך תוכלו להוריד אותו ב-6%?

איך אפשר לחסוך 300-400 שקלים בשנה, מה קורה בשוק החשמל, ואיך לקבל הנחות גדולות יותר?

אדיר בן עמי |
נושאים בכתבה חשבון חשמל

חשבון החשמל שלכם יעלה בינואר. התעריף יעלה ב-1.5% ומדובר בכ-6 שקלים לחודש לצרכן ממוצע. מדובר על עלייה שנתית של כ-70 שקל בשנה. אולי לא סכם גדול, אבל כשעולים המחירים והתעריפים מכל הכיוונים זה מצטבר. אבל יש דרכים להוזיל את עלויות החשמל. חשבון ממוצע עשוי לרדת ב-300 שקלים בערך, אם תעברו לספקים החדשים. 

כ-350 אלף משקי בית ועסקים עברו לספקים החדשים ים, מדובר על פחות מ-10% ממשקי הבית והעסקים. הרוב ממשיך לשלם את התעריף של חברת החשמל, למרות שהוא יקר יותר. האפשרות לעבור לספקים החדשים קיימת כבר שנה וחצי, אבל אי אפשר להכתיר אותה כהצלחה. אין גם פרסום משמעותי, ומעבר להכל - אין תמריץ מספיק גדול (כ-25 שקל בחודש) ויש חשש לעבור מחברת החשמל. אנשים שרגילים לחברת החשמל ומרגישים בטוחים איתה, יסכימו וירצו לעבור, אבל התמריץ צריך להיות גדול יותר וצריך להסביר להם שאין שום שינוי בתשתיות.  

הספקים ממשיכים עם אותה אספקה ותשתית, שנותרת בבעלות חברת החשמל. ולמרות זאת המעבר איטי, אם כי בקצב הזה, נגיע למעל 500-520 אלף משפחות עוד שנה. מהפכות לא נעשות תוך יום, אולי זה הקצב שהשינויים האלו מחלחלים לציבור. בכל מקרה, המעבר פשוט: הזנת פרטי חשבון באתר הספק, אישור תוך יום-יומיים, ללא ניתוק או שינוי טכני.

הנחות של עד 400 שקלים בשנה

ההנחה נעה בין 5% ל-7% על רכיב האנרגיה. לצרכן ממוצע שמשלם 400 שקלים חודשיים (4,800 שקלים שנתיים), החיסכון השנתי עומד על 240-336 שקלים. במשקי בית עם צריכה גבוהה יותר החיסכון מגיע בקלות ל-400 שקל בשנה.

מעבר לכך, המסלולים המבוססים על שעות שיא (12:00-17:00) ושפל (23:00-7:00), מציעים פוטנציאל גבוה יותר: הנחות של 15% בשעות היום ו-20% בלילה, שיכולות להגיע ל-15-20% חיסכון כולל. ד