מבזק צרכנות: LG השיקה היום את הדור הבא של הפלזמות

הפלזמה החדשה של LG היא היחידה בעולם המצויידת בטכנולוגיית Multi-Vision. הקופון של המדינה בדרך. ושארפ פיתחה מקרר מיוחד למגזר החרדי
שירות ביזפורטל |

* קבוצת ח.י. נציגת LG Electronics בישראל, הכריזה בהשקת בכורה עולמית על הדור הבא של טלוויזיות הפלזמה של LG - הראשונות בדור החמישי של הפלזמות בעולם. הפלזמה החדשה של LG היא היחידה בעולם המצויידת בטכנולוגיית Multi-Vision. הטכנולוגיה של LG כוללת מספר חידושים ייחודיים התורמים לחוויית צפייה יוצאת דופן ולדירוגן של הטלויזיות החדשות כטלויזיות הפלזמה הטובות בעולם. בהכרזה בולטים שני דגמים: 42" שיימכר ב-17,990 שקל ו- 50" שיימכר ב-31,990 שקל. המחירים כוללים הובלה והתקנה בבית הלקוח, ושנתיים אחריות.

בין תכונות ה- Multi-Vision בהן מצוייד קו הטלויזיות החדש: ניגודיות של 5000:1 - הגבוהה בעולם, רמת בהירות של cd/m21500 - הגבוהה בעולם, Spectacle - המאפשר צפייה מושלמת על מסך מלא ללא עיוות, Orbiter: שומר מסך אינטגרלי, המונע את תופעת הצריבה האופיינית למסכי פלזמה ו- LONG LIFE- אורך חיי מסך של 60,000 שעות צפיה.

* חברת הקופון של המדינה תשיק בסוף השבוע הקרוב את החוברת הראשונה שלה לשנת 2005, ובה מאות קופונים למימוש במיטב הרשתות והחנויות המובילות בישראל. המהלך ילווה בהפצת כ-1.2 מיליון חוברות קופונים למגזר הכללי, החרדי והרוסי וילווה בקמפיין פרסום, באמצעות משרד הפרסום MOMA פרסומאים, ב-8 תחנות רדיו אזוריות בהיקף של כ-200,000 שקל.

מסקר שערכה החברה לסיכום שנת פעילותה הראשונה ב-2004 עלו נתונים מעניינים ביותר שחיזקו את העובדה, כי תרבות הקופונים אכן נקלטה בישראל והפכה לתופעה שהצרכנים למדו שאין להתעלם ממנה. מהסקר שעלו תוצאות מובהקות על כך שאחד מכל שני ישראלים שמע על הקופון של המדינה (48%) ו-אחד מכל שמונה ישראלים שנתקלו בחוברת גם קנה ממנה (13%) מהאוכלוסייה. מפילוח הסקר על פי מין עלה, כי אחוז גבוה יותר של נשים (52%) מודעים לקופון של המדינה, לעומת הגברים 44% מהגברים.

מפילוח על פי הכנסה התברר, כי המודעות לקופון של המדינה גבוהה יותר בקרב בעלי הכנסות גבוהות ? מעל 10,000 ש"ח לבית אב (59%) ושהשימוש בקופונים גבוה יחסית בקרב בעלי הכנסה של למעלה מ-10,000 ש"ח (11%).

* רשת אקור יוצאת במבצע אורזים וזזים. עד ל-12 בינואר היא מציעה לזוג ללילה: לילה בנובוטל טלאסה שבים המלח ב-625 שקל באמצע השבוע (HB). יום ד' 5/1 ב-474 שקל HB)), יום ה' 6/1 ב-666 שקל (HB) ימים ד'-ו' מינימום 2 לילות ב-570 שקל ((HB.

* מסקר שנערך ע"י חברת "טבע נאות" בנושא הרגלי קניית נעליים בקרב האוכלוסייה הבוגרת בישראל עולה שרווקים מוציאים סכומים גבוהים יותר מנשואים עם 38.2% מהרווקים (לעומת 20.9% נשואים עם ילדים) ועד 300 שקל, 28.9% נשואים עם ילדים לעומת 16.4% מהרווקים. נתון בולט נוסף בסקר הוא הקריטריון לקניית נעליים כ-75% ציינו שחשובה להם הנוחות, 12%- עיצוב, 4% - מחיר, 4%- מותג ורק 4%-אופנתיות. 82% מהנשים ציינו שהן לא הולכות עם עקבים לעבודה.

* לראשונה בארץ למגזר החרדי דתי מציעה חברת ראלקו סוכנויות יבואנית שארפ בישראל, יחד עם המכון המדעי טכנולוגי להלכה ובשיתוף עם היצרן (חברת שארפ העולמית) פיתוח של מקרר חדש עם כשרות למהדרין "שארפ מהדרין". עד היום המקררים בארץ הינם מקררים עם מפסק שבת המנטרל את האור בעת פתיחת הדלת אך אינו מפסיק את פעולת המאוורר בעת פתיחת הדלת ואינו מונע את חילול השבת. פתיחת דלת המקרר בשבת מהווה חילול שבת וזאת כיוון שעצם פתיחת הדלת משנה את תפקוד התרמוסטטים. חברת "ראלקו" פיתחה בשיתוף הרב הלפרין, ראש המכון המדעי הטכנולוגי להלכה את מקרר "שארפ מהדרין". מקררי "שארפ מהדרין" כוללים מנגנון ממוחשב המופעל ע"י מיקרו פרוססור אשר קובע זמנים מוגדרים ע"פ תכנון מוקדם, להפסקת פעולת התרמוסטט ובכך נמנע חילול שבת.

* מיזם "החוויה הגיאוגרפית" מקבוצת "אופיר טורס", שהינה החברה המובילה בתחום טיולים ליעדים אקזוטיים ומיוחדים באירופה, אפריקה, דרום ומרכז אמריקה, צפון אמריקה, אסיה, המזרח הרחוק והפסיפיק ורשת "ריקושט", שהינה הרשת המובילה בישראל בייעוץ וציוד למטיילים, והינה בבעלות קבוצת "אופיר טורס" ומנכ"ל החברה מר דודי פלד, יזמו בימים אלו הסכם לשיתוף פעולה במסגרתו "החוויה הגיאוגרפית" תפתח עמדות אינפורמציה ב-34 סניפי "ריקושט". בעמדות האינפורמציה של "החוויה הגיאוגרפית" ינתנו עצות למטיילים, הרצאות על יעדים אקזוטיים, יתקיימו מפגשים מיוחדים לטיולי הורים וילדים המעוניינים לטייל ביחד. "החוויה הגיאוגרפית" מטפלת בטיולים עבור קבוצות וחברים המטיילים ביחד, וטיולים בהרשמה הפתוחה לקהל.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה