חצתה את הקווים: אחרי שעבדה עם 'תנובה', תככב ג. יפית בקמפיין ל'כפיר'
החברה יוצאת בקמפיין בכיכובה של ג. יפית וכלתה מאיה ישעיהו, בעלות כוללת של כ-2 מיליון שקל
ג. יפית תככב בקמפיין למוצרי חברת 'כפיר', לאחר שרק לפני כשנה עבדה עם המתחרים 'גבינות העמק' של תנובה. על פי 'כפיר', הקמפיין יציג את הפתרון לכולסטרול שבגבינה הצהובה.
הקמפיין בהשתתפות ג. יפית וכלתה מאיה ישעיהו, הוא חלק ממהלך שיווקי שמטרתו הדגשת יתרונות המוצרים דלי הכולסטרול של 'כפיר'. עלות המהלך עומד על כ-2 מיליון שקל.
מנהל השיווק של כפיר, אבי פרנקנטל, מציין כי "כפיר מצליחה לייצר מוצרים בריאים ודלי כולסטרול באמצעות פיתוח טכנולוגי מיוחד המשאיר את הרכיבים הטובים שבחלב: חלבון החלב והסידן".
- 13.עופר 01/03/2011 08:53הגב לתגובה זוכפיר או אנשי פרסום מתעמם.
- 12.ממי 20/02/2011 20:30הגב לתגובה זוג יפית ממליצה על מוצר לא בריא אבדנו את האמון בה!111
- 11.לא גבינה - חלבוני חלב עם שומן טרנס- לא בריא (ל"ת)ממי 20/02/2011 02:50הגב לתגובה זו
- 10.ממי 20/02/2011 02:48הגב לתגובה זוהאם הכל כשר בשביל הכסף? התזונאים לא ממליצים על כפיר ומוצרלה וג יפית מפרסמת מוצר לא בריא בשביל כסף!!!!!
- 9.(ל"ת)אחד שיודע 13/02/2011 12:21הגב לתגובה זו
- 8.אחד שיודע 13/02/2011 12:19הגב לתגובה זוחבל על הזמן אני יכול לאכול חבילה שלמה בלי כלום איזה טעים ולמגיב 5 אני טעמתי פעם פלסטיק והאמן לי שזה לא אותו הטעם, לא יודע איפה אתה קונה את הגבינה שלך בדיוק אבל אין כמו פיצות עם מגורדת של כפיר.
- 7.עופר 13/02/2011 12:14הגב לתגובה זוהפיצות יוצאות פי אלף יותר טובות ויותר בריאות מכל צהובה אחרת, ומי שלא טעם את המעושנת הפסיד !
- 6.רועי 09/02/2011 10:22הגב לתגובה זופשוט לא מבין.
- 5.מאיה מזכירה לי את הדודה שלי מסג'רה (ל"ת)סנדרסון 09/02/2011 07:26הגב לתגובה זו
- 4.יניב 09/02/2011 00:09הגב לתגובה זו200 אלף שקל - רמאית ושקרנית
- 3.צהוב עולה 08/02/2011 16:50הגב לתגובה זוזה הולך ככה- לג' לא משנה איזו גבינה זו כל עוד הם משלמים כמו שצריך ולמאיה לא משנה איזה גבינה זו כל עוד יש הרבה-הרבה טוסטים וכולם מרוצים
- 2.אחד שטעם 08/02/2011 14:25הגב לתגובה זונורא!
- 1.גימל, מתי תחלבי גם אותי? (ל"ת)משה לקטוז 08/02/2011 13:45הגב לתגובה זו