איילת פיצ'ון עוז מונתה למנהלת השיווק של רשת נעלי TO GO

בתפקידה האחרון, כיהנה עוז כמנהלת שיווק ב"ורדינון"; במסגרת תפקידה החדש תנהל את מערך השיווק והפרסום של הרשת, תוך בניית המותג
משה בנימין |

איילת פיצ'ון עוז (36), מונתה למנהלת השיווק של רשת נעלי TOGO. במסגרת תפקידה החדש תנהל עוז את מערך השיווק והפרסום של הרשת, באחריותה בניית המותג, שיתופי הפעולה של הרשת ופיתוחה לעוד תחומים, נראות החנויות והובלת תהליכים שיווקים להובלת הרשת לשווקים וקהלים שונים.

בתפקידה האחרונים, כיהנה עוז כמנהלת שיווק ב"ורדינון", במסגרת תפקידה בנתה עוז אסטרטגיה שיווקית לחברה, מחשיבה ועד לביצוע , קונספט חדש לחנויות, מתיחת פנים למותג והפיכתו למוביל בשוק הטקסטיל ועיצוב הבית.

לאחר מכן כיהנה עוז כמנהלת שיווק של רשת "הוניגמן". במסגרת תפקידה ברשת הוניגמן הייתה אחראית על האסטרטגיה השיווקית ופרסומית של שלושת המותגים, TNT ,הוניגמן נשים והוניגמן ילדים.

איילת פיצ'ון עוז: "רשת נעלי TO GO היא רשת שאין דומה לה בענף ההנעלה, לא מבחינת המגוון והאופנתיות ולא מבחינת המחירים. הצטרפתי לחברה שגדלה במהירות וביציבות בזמן קצר מאוד ואני רוצה להמשיך לחזק את המותג ואת המודעות לו, וליצור כמה שיותר מפגשים של הלקוחה עם הרשת.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה