איילת פיצ'ון עוז מונתה למנהלת השיווק של רשת נעלי TO GO
איילת פיצ'ון עוז (36), מונתה למנהלת השיווק של רשת נעלי TOGO. במסגרת תפקידה החדש תנהל עוז את מערך השיווק והפרסום של הרשת, באחריותה בניית המותג, שיתופי הפעולה של הרשת ופיתוחה לעוד תחומים, נראות החנויות והובלת תהליכים שיווקים להובלת הרשת לשווקים וקהלים שונים.
בתפקידה האחרונים, כיהנה עוז כמנהלת שיווק ב"ורדינון", במסגרת תפקידה בנתה עוז אסטרטגיה שיווקית לחברה, מחשיבה ועד לביצוע , קונספט חדש לחנויות, מתיחת פנים למותג והפיכתו למוביל בשוק הטקסטיל ועיצוב הבית.
לאחר מכן כיהנה עוז כמנהלת שיווק של רשת "הוניגמן". במסגרת תפקידה ברשת הוניגמן הייתה אחראית על האסטרטגיה השיווקית ופרסומית של שלושת המותגים, TNT ,הוניגמן נשים והוניגמן ילדים.
בכמה חשבון החשמל יתייקר ולמה?
רשות החשמל משיקה מודל עדכון חצי-שנתי שמבוסס על מדדים כלכליים קבועים; הספקים ממתינים לפירוט מרכיבי התעריף שיקבע את רווחיותם; ואיך שער הדולר קשור?
תעריף החשמל יתייקר בינואר ב-1.5%, עדכון שמציב את העלייה בתחום התחתון של הטווח שפורסם מראש. השינוי נובע מעלייה במדד המחירים לצרכן, כאשר התחזקות השקל מול הדולר בלמה התייקרות גדולה יותר. לצד העדכון, רשות החשמל עוברת למודל חדש של קביעת תעריפים בתדירות גבוהה
יותר, תחילה פעמיים בשנה ובהמשך אחת לרבעון.
לפי החלטת הרשות, ההתייקרות משקפת תוספת של כ-5.9 שקל בחודש לצרכן ביתי ממוצע. מאחר שמחיר החשמל משפיע על רוב המוצרים והשירותים במשק, צפויה השפעה עקיפה רחבה יותר, אם כי ברמה מתונה יחסית. שיעור ההתייקרות נמוך
גם מהעלייה השנתית במדד, שעומד כעת על כ-2.5%.
המודל החדש שמיישמת הרשות מבוסס על מדדים מוגדרים מראש , בעיקר מדד המחירים לצרכן ושער הדולר, ומחליף שיטת עדכון שנתית שהסתמכה במידה רבה על תחזיות. המשמעות היא שמחיר החשמל ישקף באופן תדיר יותר את השינויים
בפועל בתשומות הייצור, שמחירן מוצמד לרוב למטבע האמריקאי.
במהלך השנה הקרובה התכנון הוא להרחיב את מנגנון העדכון לתדירות רבעונית, מתוך רצון להגביר שקיפות ולאפשר לחברות האספקה וליצרנים להתנהל מול תעריף שחוזה מקרוב את תנאי השוק.
- שלב חדש ברפורמה בחשמל: רשות החשמל מגדילה את התחרות באספקה
- שו"ב אנרגיה מסכמת רבעון עם עלייה של 12% בהכנסות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לצד פרסום
שיעור ההתייקרות, ספקי החשמל עדיין ממתינים למסמכי ההרכב המלאים של התעריף. עבורם, המשמעות אינה טכנית בלבד: חלוקת המחיר בין רכיב קבוע לרכיב משתנה משפיעה ישירות על הרווחיות שלהם. בעוד את הרכיב הקבוע הם נדרשים לשלם במלואו, בגזרת הרכיב המשתנה הם עשויים לנהל מו"מ
מול יצרני החשמל.
