ארקפה נכנסת לתחום של ארומה: פותחת בשת"פ עם הד-ארצי

רשת בתי הקפה מודיעה על שיתוף פעלה אסטרטגי בו יימכרו מוצרי הד-ארצי בסניפיה; יעל נעים תהיה הראשונה
אריאל אטיאס |

אחרי שרשת קפה אחרת – ארומה, סימנה את עולם התוכן המוסיקלי כמנוע שיווקי, עושה זאת גם רשת "ארקפה". רשת בתי הקפה יוצאת בשיתוף פעולה אסטרטגי עם חברת התקליטים "הד ארצי". במסגרת שיתוף הפעולה יימכרו מוצרים מיוחדים של "הד ארצי" ברשת "ארקפה", כערוץ אלטרנטיבי בלעדי לערוצי ההפצה המקובלים.

המוצר הראשון שיימכר במסגרת ההסכם הוא אלבומה החדש והמסקרן של יעל נעים, הזמרת הישראלית שכבשה את מצעדי הפזמונים באירופה ובארצות-הברית. למעשה, ההשקה הישראלית של האלבום תהיה ברשת "ארקפה". אלבומה של נעים, הנושא את שמה, יימכר בלעדית בכל סניפי "ארקפה" מיום רביעי הקרוב, 9 באפריל, ועד יום רביעי הבא, 16 באפריל.

לאחר מכן תימשך מכירת האלבום בכל סניפי רשת ארקפה, במקביל לצינורות ההפצה האחרים; רשתות וחנויות התקליטים והספרים ברחבי הארץ ורשתות הסלולר. שירי האלבום "יעל נעים", ובראשם הלהיט NEW SOUL, זוכים כבר עכשיו להשמעות חוזרות ונשנות בסניפי הרשת.

עופר מנחם, דובר "הד ארצי": "ההחלטה להשיק את האלבום דווקא במסגרת רשת 'ארקפה' נולדה מתוך הרצון שלנו לקצר את הדרך ביננו לבין קהל היעד. הרשת הפכה זה כבר לשם נרדף למקום בילוי מוביל המזוהה עם מוזיקה איכותית בכלל וג'ז בפרט, ויש לה תרומה רבה להתחבבותו של הז'אנר על האוזן הישראלית. בנוסף אנחנו מאמינים שהנוכחות הבולטת של נעים בתקופת ההשקה בפלייליסט של 'ארקפה' תיתן דחיפה ראויה למכירות".

מהנהלת רשת "ארקפה" נמסר: "כרשת בתי קפה מובילה שחרטה על דגלה חדשנות ומצוינות בסטנדרטים בינלאומיים, 'ארקפה' שמחה להכיר לקהל אוהדי הג'ז והמוסיקה האיכותית בארץ את הקול הישראלי המרתק ביותר כיום במוזיקה העולמית".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה