אמדוקס נבחרה על ידי ממשלת אורוגוואי: תיצור שינוי מהותי בתהליכים העסקיים
אמדוקס, הספקית המובילה של מערכות חוויית לקוח, מודיעה היום כי ANTEL , חברת הטלקום הממשלתית של אורוגוואי, בחרה בחטיבת הייעוץ של אמדוקס לגיבוש האסטרטגיה העסקית של החברה ולעריכת שינויים בתהליכים ובמבנה הארגוני שלה. באמצעות תוכנית טרנספורמציה כלל-ארגונית תוכל ANTEL להשיק במהירות את שירותי הדור הבא ולייעל את תחום שימור הלקוחות על מנת לאפשר צמיחה עסקית.
"יצירת שינוי מהותי בתהליכים העסקיים ובמבנה הארגוני של ANTEL היא דוגמה לאופן שבו חברה ציבורית, המחויבת ללקוחותיה ולאורוגוואי כולה, מחפשת בהתמדה אחר דרכים להעניק ללקוחות את השירות והמוצרים הטובים ביותר ולהתאימם לצרכי הלקוחות והבעלים של החברה. הקהילה באורוגוואי זכאית לחוויה דיגיטלית ומלוכדת, בין אם מדובר בקול, דאטה, וידיאו או שירותים אחרים," אמר חואן ברוטי, מנהל הפרויקט ב-ANTEL. "אנו בטוחים שמומחיותה וניסיונה המוכח של אמדוקס עם ספקי הטלקום המובילים בעולם תסייע לנו לשמור על מעמדנו כמובילי השוק ותבטיח את קיומם של התהליכים הנכונים לקידום החברה כספקית טלקום ברמה בינלאומית".
ANTEL, ספקית אינטרנט בפס רחב ושירותי תקשורת קווית וסלולארית למרבית תושבי אורוגוואי, הינה אחת מהספקיות הראשונות בעולם שאימצה את Amdocs CES Blueprint (החזון למערכות חוויית הלקוח של אמדוקס). באמצעות Amdocs CES Blueprint, אמדוקס מתכוונת לסייע לספקי שירותי התקשורת לשפר את האופן שבו הם מנהלים את האינטראקציה עם הלקוחות ולעזור להם להפוך לספקי חווית שימוש וסגנון חיים דיגיטלי.
אמדוקס תבחן את התהליכים והפונקציות הארגוניים של ANTEL ותתאימם לקני המידה והנהלים המומלצים בתעשייה ולהופכה לחברה תחרותית, מהירה וממוקדת בלקוחות בשוק הטלקום של אורוגוואי, שיצא לאחרונה מפיקוח. התהליכים העסקיים של ANTEL יתוכננו מחדש כדי לעמוד בתקני TeleManagement Forum לתוכנת ומערכות התפעול של הדור הבא (NGOSS), המקובלים בתעשייה ובכך יבטיחו תהליכים עסקיים וטכנולוגיים טובים מסוגם שיאפשרו ל-ANTEL לעבור טרנספורמציה בטווח של 3 שנים. ANTEL תבצע את הטמעת התהליכים החדשים והשינויים הארגוניים כצעד הראשון בתהליך טרנספורמציה שיימשך עוד מעבר לחוזה מסוים זה.
"אמריקה הלטינית היא אחד משוקי הטלקום הדינאמיים ביותר בעולם, החווה צמיחה מהירה הן במספר המנויים והן במספר המתחרים," אמר צ'ארלס בורן, סגן נשיא לתקשורת עסקית באמדוקס. "ספקי שירותים כגון ANTEL מתמודדים עם אתגרים תחרותיים גוברים בסביבה העסקית והגורם המבדל החשוב ביותר עבורם היא החוויה שיציעו ללקוחות. יישום תהליך הטרנספורמציה העסקי יצייד את ANTEL בכלים הדרושים להענקת חוויית לקוח תחרותית ומכוונת במקביל לתפעול יעיל וחסכוני."