פעילים על רמי לוי: המנייה נסחרת בדיסקאונט של 31%
רשת חנויות המזון, רמי לוי שיווק השקמה, שהשלימה במאי האחרון הנפקה ראשונה בבורסה בתל-אביב סיימה את הרבעון השלישי של 2007 סיימה עם הכנסות של כ-172 מיליון שקל, לעומת כ-162 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הרווח הנקי ברבעון הסתכם בכ-7.7 מיליון שקל, לעומת רווח נקי של כ-7.5 מיליון שקל ברבעון השלישי של 2006.
מסיימת את תשעת החודשים הראשונים של 2007 עם שיפור בהכנסות וברווחים. הכנסות החברה בתשעת החודשים הסתכמו בכ-485.3 מיליון שקל, לעומת הכנסות של כ-469.3 מיליון שקל. הרווח הנקי בתשעת החודשים הסתכם בכ- 26.4 מיליון שקל, גידול של כ-19% לעומת רווח נקי של כ-22.2 מיליון שקל בתקופה המקבילה בשנת 2006.
במהלך חודש ספטמבר פתחה החברה שני סניפים – צומת קסטינה ובית"ר עילית, וכן הרחיבה את שטחו של סניף מודיעין-שילת מ-630 מ"ר ל-1,000 מ"ר. בסוף דצמבר מתכננת החברה לפתוח שני סניפים חדשים, בגבעת שאול ובקריות. בשנת 2008 מתוכננים להיפתח חמישה סניפים נוספים.
רוני עילם, מנהל מחלקת המחקר בפעילים: "אנו צופים המשך גידול משמעותי במכירות, לאור פתיחת סניפים חדשים. איננו צופים פגיעה ברשת לאור מהלכיה של הריבוע הכחול, שהכריזה על הפחתת מחירים מתוך כוונה לנגוס בפלח השוק של הרשתות הקטנות. להערכתנו נסחרת החברה בדיסקאונט משמעותי ומחיר היעד למניה הוא 52.5 שקל".