"בי מייל": שירות פרסומי חדש מבית "בי קונטקט"

השירות ללקוחות עסקיים מאפשר פרסום באנרים דרך הודעות מייל; לדברי החברה, השירות נבדק והוכח כיעיל עם 100% חשיפה וכ-10% הקלקות
אפרת אדיר |

חברת "בי קונטקט" למתן שירותי ערך מוסף לשוק העסקי יוצאת בשירות חדש - "בי מייל", לשירות פרסום באנרים דרך הודעות מייל.

שאולי אלימלך, מנכ"ל בי קונטקט, אמר היום (א'): "בי קונטקט משיקה כלי שיווקי ממוקד מתוחכם הלוקח את הפרסום באינטרנט צעד אחד קדימה. הטכנולוגיה של "בי מייל" הופכת את הדואר האלקטרוני למדיה שיווקית, כך שלכל הודעת מייל היוצאת ממחשב השייך לשרת הארגון, מתווסף אוטומטית מסר פרסומי נבחר ובכך שרת הדואר, החברה ועובדיה הופכים לכלי שיווקי עוצמתי וממוקד".

מידי יום נשלחות בעולם כ-97 מיליארד הודעות מייל, כש-41% מתוכן הן הודעות ספאם. טכנולוגיות עכשוויות מסננות את הודעות הללו כך שרובן כלל אינן נפתחות על ידי המקבל. שירות "בי מייל" מאפשר למפרסמים לעקוף חסם זה, כך אומרים בחברה, ומבטיח חשיפה של 100% לקהל שבוי המקבל הודעות דואר עסקיות או אישיות בצירוף מסר פרסומי. מבדיקה שעשינו, אחוז ההקלקות על באנר המגיע באמצעות המייל הוא גבוה ביותר ועומד על 10%".

בי קונטקט תשווק את הפתרון תחת המותג Beemail כולל מעטפת הפרסום והתוכן וחברת "אדמייל" תספק את המעטפת הטכנולוגית. עד כה, רכשו את השירות חברות אופנה, רכב וכח אדם, ציין אלימלך.

תומר יגאלי, מנכ"ל "אד-מייל" הוסיף: "שיתוף הפעולה בין שתי החברות הוא מהלך אסטרטגי חשוב ל"אד-מייל" ומספק פתרון ייחודי מסוגו לחברת בי קונטקט. זו הפעם הראשונה שאנחנו מעניקים למפיץ שלנו את הטכנולוגיה ברמת privet label.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה