רשת בסט ביי משקיעה 2 מיליון שקל בהפקת אינסרט
ירון דור, מנכ"ל הרשת: "מדובר בפורמט חדש בענף החשמל הלקוח מעולם קמעונאות הפארמים, ה-DIY והמזון"
רשת החשמל והאלקטרוניקה בסט ביי, מרחיבה את פלטפורמת הפרסום של ויוצאת עם אינסרט ראשון מסוגו בענף לקראת החגים.
לדברי ירון דור, מנכ"ל רשת בסט ביי, מדובר באינסרט מכירתי, אשר יופץ בלמעלה ממיליון עותקים והוא "נתפר" בהשראת הפורמט הקלאסי הרווח בקמעונאות המזון ה-DIY והפארמים.
דור מוסיף, כי בכוונת הרשת להוציא מספר אינסרטים בשנה כמנגנון קבוע במערך השיווק של הרשת. באמצעות האינסרט יוצג מערך מבצעים מקיף אשר כולל מבצעי טרייד אין, "מבצעי מחיר", מתנות ועוד. ההשקעה באינסרט ובפרסום מבצעי החג נאמדת בכ-2 מיליון שקל.