מכירות מותגי הרכב המקומיים בארה"ב רשמו ירידה חדה
ביקושים חלשים לרכבים בארה"ב בעבור חודש יולי כך מדווחות היום חברות פורד וקרייזלר. המגמה לפי שעה שהרכבים המיובאים תופסים את מקומם של היצרנים המקומיים המובילים. מכירות הרכבים של פורד רשמו ירידה כוללת 19% ל-195,245 מכוניות בעבור המותגים הנמכרים ברכבי ארה"ב בניהם, פורד לינקולן ומרקיורי. חברת פורד מוטור, עושה מאמצים למכור את המותגים האירופאים כמו וולו ולנד רובר זאת במטרה לשמור עדיים על הרווחי של השנה שעברה. הירידה במכירות פורד מורגשת בכל הרבדים, כך שכמעט על הרכבים שמשווקת החברה הציגו ירידה במכירות בהשוואה לשנה שעברה. אפילו הירידה הורגשה בדגמים חדשים אותם מציעה החברה כמו Ford Edge ו- Lincoln MKX שמכירותיהם ירדו בחודש יוני. מכוניות קרייזלר רשמו אף הן ירידה של 8.4% ל-137,728 רכבים. נפילה במכירות נרשמה גם ברכבי טויטה, אשר ירדו ב-7.3% ל-224,058 רכבים. הכלכלנים לעומת זאת, חזו ירידה מתונה יותר של 3.7%. עליית מחירי הנפט האחרונה פגעה קשות במותגי הרכב הנמכרים ברחבי ארה"ב, אלו הפסידו את מקומן ליריבות מסין כמו טויטה והונדה. יבואני הרכבים ביולי הציעו תמריצים רבים, כמו הצעות מימון ייחודיות ותנאי רכישה מקלים, שהביאו ללחץ רב על המותגים המקומיים.