רן בן יהודה מונה לסמנכ"ל שירות הלקוחות במירס

יחליף בתפקיד סמנכ"ל שירות לקוחות את מנחם אוכמן אשר הביע לאחרונה את רצונו לפרוש מהחברה לאחר 35 שנות עבודה במוטורולה ומירס
שרות Bizportal |

רן בן יהודה מונה לתפקיד סמנכ"ל שירות הלקוחות בחברת מירס. במסגרת תפקידו יהיה אחראי על מערך מוקדי השירות, מרכזי השירות ושירות ההתקנות והתיקונים של מוטורולה, הפרוסים ברחבי הארץ.

בשנתיים האחרונות שימש בן יהודה כמנהל המגזר הפרטי והביטחוני בחטיבת השיווק והמכירות של מירס.

רן בן יהודה הנו בעל תואר B.A בכלכלה ומינהל עסקים מאוניברסיטת חיפה ובעל תואר M.A במדעי המדינה מאוניברסיטת חיפה.

בן יהודה יחליף בתפקיד סמנכ"ל שירות לקוחות את מנחם אוכמן אשר הביע לאחרונה את רצונו לפרוש מהחברה לאחר 35 שנות עבודה במוטורולה ומירס.

אברשה בורשטין, מנכ"ל מירס, בירך את רן בן יהודה על מינויו והוסיף: "אין לי ספק שבן יהודה יתרום רבות למערך שירות הלקוחות וימשיך להצעיד אותו קדימה, בייחוד לאור התקופה המאתגרת הבאה עלינו לטובה - ניידות המספרים".

כמו כן, הודה בורשטין למנחם אוכמן על עבודתו ומסירותו במשך שנים רבות במוטורולה ובמירס ולשיפור ושדרוג מערך שירות הלקוחות של החברה.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה