קומטאץ' מדווחת על גידול של 54% בהכנסות ל-2.6 מ' ד'
חברת קומטאץ', המפתחת ומשווקת טכנולוגיה ייחודית להגנה בזמן אמת מפני וירוסים ודואר זבל, הודיעה היום (ד') על תוצאות הרבעון השני של השנה, שהסתיים ב-30 ביוני, 2007.
מן הדוחות עולה כי ההכנסות ברבעון השני של 2007 עלו ב- 54% לסכום של 2.6 מיליון דולר, לעומת הרבעון המקביל ב-2006 בו הסתכמו ההכנסות ב-1.7 מיליון דולר. ההכנסות לששת החודשים הראשונים של 2007 עלו ב-58% והסתכמו ב- 5.0 מיליון דולר לעומת 3.2 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד.
הרווח הנקי הכולל לפי כללי הדיווח החשבונאיים המקובלים בארה"ב (GAAP), ברבעון השני של 2007, עמד על 483 אלף דולר. זאת בהשוואה להפסד בסך 114 אלף דולר ברבעון השני של 2006. הרווח הנקי בששת החודשים הראשונים של 2007 הסתכם ב- 750 אלף דולר לעומת הפסד בסך 492 אלף דולר בתקופה המקבילה אשתקד.
הרווח הנקי (Non-GAAP) ברבעון השני של 2007 עמד על 724 אלף דולר, בהשוואה לרווח נקי של 51 אלף דולר ברבעון המקביל ב- 2006. הרווח אינו כולל הוצאות בגין אימוץ תקנה חשבונאית R123 בסך 241 אלף דולר. הרווח הנקי בששת החודשים הראשונים של 2007 הסתכם ב- 1,234 אלף דולר לעומת הפסד בסך 163 אלף דולר בתקופה מקבילה אשתקד.
ההכנסות הנדחות (לטווח הארוך ולטווח הקצר) נכון ל-30 ביוני, 2007, הסתכמו ב- 2.8 מליון דולר, עלייה של 9% בהשוואה להכנסות הנדחות נכון ל - 31 בדצמבר 2006.
תזרים מזומנים חיובי מפעילות שוטפת ברבעון השני של 2007 עמד על 428 אלף דולר, בהשוואה ל-153 אלף דולר ברבעון השני של 2006. בששת החודשים הראשונים של שנת 2007 תזרים המזומנים מפעילות שוטפת היה 1,381 אלף דולר לעומת 501 אלף דולר בתקופה המקבילה אשתקד.
סה"כ מזומנים וניירות ערך סחירים נכון ל-30 ביוני 2007 עמדו על 12.1 מיליון דולר, לעומת 10.0 מיליון דולר ב-31 בדצמבר 2006. הגידול נובע מתזרים חיובי מפעילות שוטפת כאמור לעיל ומתקבולים ממימוש אופציות ובטחונות בסך 1.1 מיליון דולר.
"הרבעון השני של השנה היה רבעון חזק נוסף עבורנו, אשר ממחיש את התנופה ממנה אנו נהנים בשנים האחרונות", ציין גדעון מנטל, מנכ"ל קומטאץ' ויו"ר מועצת המנהלים. "הגידול בתחכום של ההתקפות המקוונות דורש פתרונות אבטחה איכותיים ומתוחכמים, אשר אותם אנו מציעים. בתחילת 2008 ,בכוונתנו להשיק מוצר בתחום אבטחת ה-WEB, שימנף הן את הטכנולוגיה והן את היכולת השיווקית שלנו. המוצרים העתידיים, יחד עם המוצרים הקיימים אותם אנו מציעים כיום, מהווים את הבסיס להמשך ההצלחה גם בעתיד".