GPS יטפל בתקציב הפרסום של קופת הגמל גדיש

המשרד, מקבוצת אדלר חומסקי & ורשבסקי, יתמקד במיתוג "גדיש" כבית ההשקעות המוביל בתחום החסכון ארוך הטווח; תקציב הפרסום לשנה הראשונה - 2 מיליון דולר
אפרת אדיר |

"גדיש גלובל", קבוצת הרכישה הבינלאומית של קופת הגמל "גדיש" וחברת הניהול "גמולות" מבנק הפועלים בחרה במשרד הפרסום GPS מקבוצת אדלר-חומסקי & ורשבסקי כמשרד שיוביל את האסטרטגיה והפרסום של הקבוצה.

תקציב הפרסום לשנת ההפעלה הראשונה של קופת הגמל נאמד בכ-2 מיליון דולר. ב"גדיש גלובל" אומרים כי מטרת המהלך האסטרטגי והפרסומי היא למתג את בית ההשקעות "גדיש", המוקם בימים אלה, כבית ההשקעות המוביל בישראל בתחום החסכון ארוך הטווח הן מבחינת הבטחון לעמיתים, הן מבחינת התשואות והן מבחינת איכות השירות.

"מהלך המיתוג והפרסום יאפשר לבית ההשקעות להציג את מלוא סל מוצרי החסכון ארוך הטווח בנוסף לקופת הגמל, כגון קרן פנסיה, קרנות השתלמות ופיצויים וקופות גמל מסלוליות, כבר בשלב סגירת עסקת הרכישה עם בנק הפועלים הצפויה בתוך חודשים ספורים", מעריכים בחברה.

קבוצת הרכישה הבינלאומית של גדיש וגמולות מורכבת מבית ההשקעות האמריקאי פליינפילד המתמחה בהשקעות עבור גופים מוסדיים גדולים ומקבוצות משקיעים ישראלים בראשות רון וייסברג. קופת הגמל גדיש הינה חברת קופות הגמל הגדולה בישראל ולה נכסים בהיקף של למעלה מ-21 מיליארד שקל וכ-750,000 עמיתים. חברת הניהול "גמולות" מנהלת נכסים נוספים בהיקף של כ-15 מיליארד שקל.

משרד הפרסום GPS מנוהל על-ידי יוסי ארועטי ודודי ברמן. המשרד הוקם בשנת 2003 והשנה נכנס לרשימת 20 המשרדים המובילים בארץ. בין לקוחות המשרד נמנים חברות מסחריות רבות ומותגים בינלאומיים וביניהם ניו-קופל, סוני, בלוקבאסטר, בוש, סימנס ואחרים.

במקביל לבחירת משרד הפרסום, גדיש גלובל בחרה בחברת "מרקט ווצ'", בראשות אבינועם ברוג, כחברה שתוביל את מערך הסקרים וקבוצות המיקוד שיסייעו בקביעת האסטרטגיה של החברה.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה