תנובה בקמפיין "שיטת נקודות" של שומרי משקל
תשלובת החלב של תנובה ממשיכה לקדם את ערך הבריאות ומעל הקמפיין ראשון ל"שיטת הנקודות" של שומרי משקל בהשקעה של מיליון וחצי שקל.
שיתוף הפעולה בין תנובה ל"שומרי משקל" החל לפני כחצי שנה, במסגרתו סומנו מוצרי תנובה השונים ב"שיטת הנקודות",ביניהם, עמק לייט, מעדן תנובה, מוצרי פיראוס ומוצרי גבינה נוספים.
לדברי חגית אדלר, מנהלת חטיבת עסקים ושיווק בתשלובת החלב תנובה: "קהל צרכני הבריאות אינו קהל הומוגני ובשל כך, אנו מציעים לצרכנים במהלך השנה, מספר כלים מגוונים, ביניהם, סימון המוצרים ב"שיטת הנקודות", סרטוני וידיאו בנושא בריאות באינטרנט, השקעה באתר אינטרנט מיוחד ועוד. אנו רוצים לאפשר לצרכן לנהל אורח חיים בריא יותר ובקלות".
הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO והוא חושף את שיתוף הפעולה של תנובה עם שומרי משקל העולמית באמצעות המסר: "מהיום מגוון מוצרי חלב של תנובה מקבלים נקודות". הסרטון המבוסס על טקס האירוויזיון כאשר הנציג הישראלי מעניק נקודות למגוון מוצרי החלב של תנובה לקול תשואות הקהל.