עופר הוביל גיוס של מיליון דולר ל-Impactia

פיתחה פתרון תוכנה ארגוני ההופך את הודעות הדואר האלקטרוני היומיומיות היוצאות - לכלי שווקי
שי פאוזנר |

חברת Impactia Technologies הישראלית, השלימה גיוס הון בהיקף של כמיליון דולר.עופר היי-טק הובילה את הגיוס. בין המשקיעים הנוספים בחברה: רוני ענב אשר משמש גם כיו"ר הדירקטוריון, וכן חברת התקשורת הבינלאומית GBM Communications. החברה פיתחה פתרון תוכנה ארגוני, ההופך את הודעות הדואר האלקטרוני היומיומיות היוצאות - לכלי שווקי ייחודי, ע"י העשרת ההודעות במסרים שיווקיים / פרסומיים מעודכנים הנקבעים ע"י מחלקת השיווק בהתאם למדיניות הדינאמית של הארגון. איל מור, מנכ"ל אימפקטיה: "בעולם הדינמי של פרסום און-ליין,אימפקטיה הופכת את האי-מייל הארגוני למדיה שיווקית חדשה, ובכך מספקת למנהלי השיווק דרך אפקטיבית להעברת מסרים מפולחים ודינאמיים ". מור מציין כי "הנסיון שנרכש עד כה בקרב לקוחותינו, מלמד על מידת היעילות בו מנוצלת המדיה, המתבטאת בחשיפה מקסימאלית למסרים, הגברת התנועה ה-"איכותית" לאתר הארגון, יצירת מאגר לידים ואף חילולן של טרנזקציות עסקיות ".

לדברי יואב זבה, סגן נשיא בעופר היי-טק ודירקטור באימפקטיה: "החברה מביאה ערך אמיתי ומיידי ללקוחותיה, אשר ביניהם נמצאות חברות כגון ישראכרט, ביטוח ישיר, הוט, אמריקן אקספרס-נסיעות ובזק בינלאומי". זבה ציין עוד כי: "החברה מכוונת היום את מאמציה השיווקיים לגרמניה וישראל והיא צופה להתרחב בעתיד הקרוב למדינות נוספות באירופה ולארה"ב. התרחבות זאת נעשית לצד פיתוח מוצרים ושירותים משלימים".

המוצר מאפשר הגדרת חוקי העשרה שבמרכזן שיוך תבניות שונות לקבוצות מכותבים ו/או שולחים שונות, בתאריכים מוגדרים. כמו כן, ניתן להגדיר תבניות ייחודיות ולשייכן לאירועים מסוימים כגון: התקבלה תלונת לקוח, בוצעה רכישה מקוונת, מגיע מועד חידוש הסכם עם לקוח וכו'.

המוצר משתלב באופן אינטגרטיבי במערכות הארגוניות (Active Directory CRM, ERP, HR וכו'), ובכך ממנף את המידע הגלום במערכות אלו לצורך יצירת פילוחים מדויקים. לדוגמא, יכול מנהל השיווק להגדיר במערכת ה-CRM פרופיל לקוחות אשר רכשו מוצר / שרות מסויים, ליצור על בסיסו קבוצת נמענים ולשייך לה תבנית מתאימה המציעה שרותים משלימים / שדרוגים תוך הפנייה לעמוד הרלבנטי באתר החברה. כתוצאה מכך, יחולו המסרים הייעודיים על כל תכתובת אלקטרונית הנשלחת מעובדי הארגון ומיועדת לקבוצת הלקוחות הנ"ל.

לדברי מור, התגובות הנלהבות של לקוחותינו והמהירות היחסית שבה הם עושים שימוש מושכל במדיה חדשה זו, הפתיעה אף אותנו. אנו מלווים את לקוחותינו בתהליך היישום וההטמעה ומסייעים להם לשקף את מדיניות השווק והשרות הארגוניים, ע"י הפעלת הפונקציות המתאימות מתוך מגוון האפשרויות הכלולות במוצר.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה