באומן בר ריבנאי יטפל בפרסום של לאומי למשכנתאות

מחליף את אריאלי פובליסיס שטיפל בתקציב הפרסום של המשרד כ-20 שנה; באומן בר ריבנאי זכה בתקציב לאחר התמודדות צמודה מול מקאן אריקסון
אפרת אדיר |

משרד הפרסום באומן בר ריבנאי נבחר לטפל בתקציב הפרסום של בנק לאומי למשכנתאות. המשרד מחליף את אריאלי פובליסיס שטיפל בתקציב הפרסום של הבנק במשך כ-20 שנה.

המשרד נבחר בתום תהליך בחירה בן שני שלבים, בו השתתפו שלושה משרדי פרסום. בשלב הראשון, בו הוצגו הפתרונות האסטרטגיים והקריאטיביים של משרדי הפרסום, זכו המשרדים באומן בר ריבנאי ומקאן אריקסון בניקוד הגבוה ביותר. בשלב השני, נבחנה ישימות ההצעות שהוצגו על-ידי שני המשרדים ובסיומו נבחר, כאמור, באומן-בר ריבנאי.

תקציב הפרסום של בנק לאומי למשכנתאות נאמד בכ-2 מיליון דולר בשנה.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה