רשת רנואר משנה קונספט לחנויות בהשקעה של 9 מ' דולר

אלי ברקוביץ': "החנויות עוצבו בתום בדיקה מקיפה שנמשכה כשנה בבירות אופנה בעולם והתוצאה היא חווית קנייה פונקציונלית לללקוחה"; חנות הקונספט הראשונה נפתחה בקניון עזריאלי בהשקעה של 1 מיליון דולר
אפרת אדיר |

רשת "רנואר" החליטה להשקיע 9 מיליון דולר בקונספט חדש לחנויות הרשת. זאת, לאחר שנה של מחקרים כמותיים ואיכותיים מקיפים, סיורים בחנויות ומרכזי קניות מובילים בעולם - בארה"ב, אירופה ויפן. כך הודיע היום (ג') מנכ"ל משותף ברשת, אלי ברקוביץ'.

במסגרת המהמלך האסטרטגי בחנה החברה את נושא החלל הקמעונאי, ניראות החנות ותצוגת המוצרים, והתוצאה היא חנות קונספט ראשונה בקניון עזריאלי בת"א, שנפתחה על פני שטח של 200 מ"ר, בהשקעה של 1 מיליון דולר.

מהרשת נמסר, כי היא מתכננת השקעה של כ-8 מיליון דולר בחידוש סניפי הדגל של הרשת בקניון רמת אביב בתל אביב, במרכז ממילא וקניון מלחה בירושלים, בגרנד קניון בחיפה, בבאר שבע ובנתניה.

ברקוביץ' מוסיף, כי פתיחת החנויות בקונספט החדש דרשה הגדלת הסניפים הקיימים באופן משמעותי. "חנויות הקונספט החדש נאמדות כיום בממוצע על שטח בין 150 מ"ר עד 400 מ"ר, לעומת החנויות הקודמות שהשתרעו על שטח של 100 עד 150 מ"ר. כל הסניפים נמצאים בפריים לוקיישן", אומר ברקוביץ'.

הקונספט החדש עוצב על-ידי משרד האדריכלים "בילגוראי פוזנר" ומשלב עיצוב נקי ועדכני לצד תחושת ביתיות וחמימות. החנות מעוצבת כחלל גדול ומרווח, עם מגוון פריטי לבוש בסגנונות שונים, ומגוון רחב של אקססוריז. גם אזור תאי ההלבשה בנוי כחלק נפרד משטח החנות על מנת לשמור על פרטיות הלקוחה בעת המדידה.

רשת "רנואר" הוקמה בשנת 1993 ומונה כיום 45 סניפים.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה