ענני תקשורת נכנסת לשוק הטלוויזיה בארה"ב

מפיקה סדרה עם סיגל שלדג, באמצעות פרוייקט בשםJworld TV. מדובר בסדרת תכניות קצרות עבור תכנית הבוקר של רשת הולמרק בארה"ב
שי פאוזנר |

חברת ענני תקשורת, מגיעה לשוק הטלוויזיה בארצות הברית. החברה היא בעלת ערוצי הטלוויזיה ערוץ האוכל, ערוץ הבריאות, ערוץ אגו, ערוץ ניקלודיאון, ערוץ אגו טוטאל ואחרים, ובעלת חברת ההפקות שמיים, חברת זואי אינטראקטיב וחברת מארס משחקים ממשיכה להרחיב את פעולותיה בחו"ל.

בימים אלו, מפיקה ענני תקשורת יחד עם סיגל שלדג, באמצעות פרוייקט בשםJworld TV סדרת תכניות קצרות, עבור תכנית הבוקר של רשת הולמרק בארה"ב, New morning אשר משדרת לכ-83 מליון בתי אב ברחבי אמריקה.

בשנים האחרונות הייתה סיגל שלדג מנהלת השיווק של הזרוע הציונית במטה בניו-יורק של ארגון הקהילות היהודיות הרפורמיות בארצות-הברית. בעבר, הייתה שלדג, סמנכ"ל שיווק של חברת התוכן של הכבלים.

במרכזן של התכניות שמפיקה ענני תקשורת באמצעות Jworld TV עומדת ג'ניפר בירנבאום, יהודיה בת 32 מארלינגטון שבארה"ב שנבחרה לאחר אודישנים להגיע לארץ לצילומי סדרה של מפגשים בעלי נופח רוחני-דתי. צילומי התכנית ישודרו במסגרת התכנית New morning, תכנית הבוקר היומית של רשת הולמרק ארה"ב בהנחיית טימברלי וויטפילד. את סדרת התכניות עורכת הילה תורן, מביים יורם הוניג ומפיק סער פין. מנהלת התוכן של הפרוייקט היא יעלה ברוור, מנהלת ערוצי הלייף סטייל של ענני תקשורת.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה